Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:23

Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Wat een toeval 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht Wat een toeval
Ik heb daarstraks de nieuwe Porsche Scene gehaald en wat kom ik daar tegen :?: Jawel een paar "bekenden" die ik ben tegen gekomen op de terugweg van de Nordschleife :lol:

Artikel uit de Porsche Scene
Afbeelding
Toen gemaakte foto
Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

09 sep 2005 0:19
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wat een toeval
911-lover schreef:
Afbeelding

Vraag me toch af hoe JIJ aan deze foto bent gekomen :roll: :?: :wink:

09 sep 2005 0:23
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Tweelingzusje (en de enigste keer dat ik zo'n soortgelijke ben tegen gekomen) :wink:

09 sep 2005 0:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bericht 
Porsche Scene, is dat niet dat uit het Duits vertaald nederlandstalig tijdschrift ?
daar geef ik mijn geld niet meer aan. Zo'n slechte vertalingen en soms toch bedenkelijke kwali van de artikels.......

09 sep 2005 9:24
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
kristof356-911 schreef:
Porsche Scene, is dat niet dat uit het Duits vertaald nederlandstalig tijdschrift ?
daar geef ik mijn geld niet meer aan. Zo'n slechte vertalingen en soms toch bedenkelijke kwali van de artikels.......

100% mee eens. Heb 'm 2 keer gekocht maar beide keren verbaasd over hoe weinig er eigenlijk in stond en hoe krom de vertaling was.
Probleem is wel dat dit blad in meerdere winkels ligt terwijl ik de (naar mijn smaak veel betere) '911 & Porsche world' alleen op schiphol kan scoren.

OT @911-lover. Hoe precies is deze tweeling? Zelfde jaar, zelfde opties? Grappig om een (bijna?) identiek model ergens tegen te komen.

09 sep 2005 10:02
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
patrick911 schreef:
Probleem is wel dat dit blad in meerdere winkels ligt terwijl ik de (naar mijn smaak veel betere) '911 & Porsche world' alleen op schiphol kan scoren.

Je kan 911&Porsche world op veel meer plaatsen krijgen. Zelfs in Breda ligt hij gewoon bij de boekhandel...

09 sep 2005 10:09
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Devils son schreef:
Je kan 911&Porsche world op veel meer plaatsen krijgen. Zelfs in Breda ligt hij gewoon bij de boekhandel...

Blijft een TOP-blad! Maar vergeet daarnaast niet om af en toe de GT Purely Porsche te kopen én Total 911 !! Zelfde kwaliteit naar mijn oordeel maar wisselt nogal eens. I.i.g. vér verheven boven Porsche Scene Live.

09 sep 2005 10:16
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Bericht 
franse boekjes zijn best leuk : RS magazine en Flat-6.
Het amerikaanse Excellence Porsche Magazine is ook heel goed.

09 sep 2005 10:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Excellence is zeker een mooi blad! Wist niet dat het bestond tot een vriend van mij, die net terug is uit de joe naait het steeds, deze voor me meegenomen heeft! Mooie foto's en super verslagen!
Een aanrader!

09 sep 2005 10:24
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
kristof356-911 schreef:

Ook mee eens. 1 keer gekocht, nooit meer. Het woord 'Laufkultur' was bv. vertaald naar 'Loopcultuur' en kwam vervolgens elke alinea terug. Pff..... :roll:

09 sep 2005 10:27
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Bericht 
had em onlangs nog eens gekocht omdat er een mooie 2.2 in stond : me meer geërgerd aan de vertalingen dan plezier gehad van de fotos.
Normaal bewaar ik mijn tijdschriften en mag mijn zoon (22 maanden) papas boekjes niet "lezen" : gebeurd in zijn geval soms nogal hardhandig met gescheurde en gekreukte tot losgerukte bladen toe.
Ik heb hem met plezier de Porsche Scene kado gedaan en hij vond die slechte vertalingen helemaal niet erg :D

09 sep 2005 10:38
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Normaal koop ik steeds de Porsche Scene in het duits , doch deze had een klant voor me bij daar ik de nieuwe nog niet had.
Het kan idd geen echt hoogstaand gecultiveerd Porscheblad zijn , doch voor mij is dit een soort vakblad (wegens mijn beroepsuitoefening).
Elke maand koop ik een tiental Duitse Tuningtijdschriften (in originele taal dus) om van de nieuwigheden op de hoogte te blijven en om leesvoer te geven aan de klanten , die daar meer als zeer dankbaar voor zijn. :wink:

09 sep 2005 10:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht p scene
kristof356-911 schreef:

Je hebt wel gelijk. Echter soms koop ik hem toch. Weet eigenlijk niet
waarom. Mischien bang om iets te missen of zó?. In ieder geval staat er
in de editie van deze maand een artikel in over dezelfde Porsche als de jouwe....Weet niet of het technisch exact dezelfde is maar in ieder geval de kleur...Dus mischien toch even kijken bij de boekhandel :lol:

09 sep 2005 14:01
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ach. leuk leesvoer, toch??

09 sep 2005 14:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Excellence is een goed blad, alleen jammer dat 75% van de inhoud reclame is.

mhaschreurs.hyves.nl

09 sep 2005 14:15
Profiel Facebook 
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Ik erger me ook aan die vertalingen... Kan er nou geen redacteur een en ander eens doorlezen en -waar nodig- verbeteringen aanbrengen. Het is nou niet dat je zegt een goedkoop tijdschrift!

Wat ben ik zoal tegengekomen?

"Volles Rohr" wordt vertaald met "Volle buis" :lol:
"Vergitterte Luftschlitze" wordt vertaald met "Tralievolle (ja, ja, ik moest het ook 3 keer lezen voor ik begreep wat er stond) luchtsleuven" :shock:
"Sagenhafte Drehzahlen" wordt vertaald met "vertelbare omdraaiïngen" :cry:

Etcetera, enzovoort, enzoverder....

Daar wordt je toch droevig van? :(

09 sep 2005 14:27
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Bericht 
Citaat:
in de editie van deze maand een artikel in over dezelfde Porsche als de jouwe....Weet niet of het technisch exact dezelfde is maar in ieder geval de kleur...Dus mischien toch even kijken bij de boekhandel

nu maak je me wel benieuwd natuurlijk :D

wat die vertalingen betreft : kan iemand eens zeggen wat het dan echt betekent, want mijn (technisch) Duits is niet je dat......

09 sep 2005 15:21
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
ER schreef:

Blijft een TOP-blad! Maar vergeet daarnaast niet om af en toe de GT Purely Porsche te kopen én Total 911 !! Zelfde kwaliteit naar mijn oordeel maar wisselt nogal eens. I.i.g. vér verheven boven Porsche Scene Live.

Ik heb sowieso een abbo. op Total 911 en ook GT purely Porsche koop ik geregeld. Excellence vind ik wat minder, maar als er iets leuks in staat...

09 sep 2005 15:28
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
patrick911 schreef:
OT @911-lover. Hoe precies is deze tweeling? Zelfde jaar, zelfde opties? Grappig om een (bijna?) identiek model ergens tegen te komen.

Inderdaad on topic , want het is nu een topic over het vergelijken van Porsche tijdschriften geworden :roll:
En dat al vanaf de vierde post :cheesy:

Ik ken deze wagen zelf niet , maar kwamdeze tegen vanaf Maasmechelen tot waar ik af moest.
Hij is dezelfde kleur , staat ook 968CS achterop en er zitten ook kuipjes in. Meer kon ik van voorbij en achterna rijden helaas niet zien. We hebben wel elkaar gegroet en de duim opgestoken :D

Off Topic : Ik ben blij dat ik de Porsche Scene koop , anders had ik dit niet gevonden en ook de reportage over de 968 niet in de vorige editie (evenals de verslagen van Porsche Days Francorchamps , Porsche Treffen Dinslaken , Porsche Days Zandvoort etc , allemaal evenementen waar ik geweest ben en het leuk is er achterna iets over te lezen . In het Duits welteverstaan :^: )

09 sep 2005 15:34
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 19 berichten ]