Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:34

Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Diegenen die hem alvast willen hebben...(deel II) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht Diegenen die hem alvast willen hebben...(deel II)
In vervolg op Jeroen zijn topic http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=5729&highlight= zijn er natuurlijk al HEEL wat Porsche liefhebbers die menen een Cayman te MOETEN bestellen. Gezien de steeds fraaiere looks (ik moest er in het begin helemaal NIETS van hebben, maar ben steeds positiever...) en de zeer respectabele prestaties van de Cayman S kan ik me daar heel goed wat bij voorstellen. Inmiddels zijn er al veel bestellingen geplaatst bij de dealers.

MAAR ......... waar ik toch een beeeeetje moeite mee zou hebben is om min of meer blindelings een handtekening te zetten onder een aankoopcontract voor ............................ jawel: de Panamera

Afbeelding

Leuk, voor diegene met oog voor vernieuwing, vooruitgang en lots of cash. Maar het zou mij een beeeeetje te ver gaan om te tekenen voor iets waarvan a) nog niet duidelijk is hoe hij exact eruit gaat zien b) wanneer hij leverbaar wordt (iig ná 2009 pas !!!) en niet onbelangrijk c) wat de prijs gaat worden!!!!

Maar ja, blijkbaar zijn er lieden die al getekend hebben...........

13 sep 2005 10:56
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Diegenen die hem alvast willen hebben...(deel II)
ER schreef:
wat de prijs gaat worden!!!

Toch kan het in je voordeel werken. Mijn moeder bestelde ooit een auto zonder dat de prijs bekend was en achteraf bezien was de auto een slok op een borrel goedkoper, waardoor ze achteraf bezien "teveel" inruil had gekregen voor haar oude auto.

Bovendien, als je in die prijsklasse winkelt, dan is de prijs vaak geen belangrijk argument. Dat je als eerste in het dorp die auto voor de deur hebt staan: daar gaat het om.

13 sep 2005 11:16
Profiel
Rosmalen
Devils son schreef:
Dat je als eerste in het dorp die auto voor de deur hebt staan: daar gaat het om.

Dat je als eerste op de Koninklijke Haagse Golf & Country Club (of op de Eindhovense Golfbaan....) je maten aan de bar kunt vertellen dat je die nieuwe Panamera als éérste Nederlander op de stoep gaat krijgen lijkt me voor dit publiek voornamer....... :!:

13 sep 2005 20:52
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Citaat:
wat de prijs gaat worden!!!!

Ik ken ook iemand die reeds 1 besteld heeft :) , volgens de gegevens van die man, zou de prijs rond de €90.000 moeten schommelen in België.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

13 sep 2005 20:57
Profiel WWW
Rosmalen
Bericht 
Dat lijkt me ERRUG laag ingeschat Paul!!!! Leuk voor die verkoper die er toch weer een klant mee heeft gestrikt. Tegenvaller voor de aanstaande eigenaar.

Geloof maar dat een NIEUW model Porsche van het type Gran Tourismo (met de motor van de Carrera GT) veel meer zal gaan kosten dan € 90.000 !!!! Zo niet dan vreet ik mijn schoen op !!! :wink:

13 sep 2005 21:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
't Zal idd vast meer dan 90000,- zijn. Vergelijk een A8 3,7/4,2 een beetje aangekleed: 110000,- tot 140000,-.

13 sep 2005 21:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
ppp 356 schreef:
Citaat:
wat de prijs gaat worden!!!!

Ik ken ook iemand die reeds 1 besteld heeft :) , volgens de gegevens van die man, zou de prijs rond de €90.000 moeten schommelen in België.

Die prijs kan zeker kloppen, althans voor de basismotorisatie, de V10 wordt misschien wel 2K.

Paul: Wat wordt de nrplaat op je volgende Audi? VEE.010 of PAN.001 :^:

13 sep 2005 21:10
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
ER schreef:
Dat je als eerste op de Koninklijke Haagse Golf & Country Club (of op de Eindhovense Golfbaan....) je maten aan de bar kunt vertellen dat je die nieuwe Panamera als éérste Nederlander op de stoep gaat krijgen lijkt me voor dit publiek voornamer....... :!:

Ik ben opgegroeid tussen de leden van De EindhovensCHe, dus geloof me dat ze ook kijken naar wat de buren hebben.

13 sep 2005 21:33
Profiel
Bericht 
Beltar schreef:
Die prijs kan zeker kloppen, althans voor de basismotorisatie

Een V6 uit een golf.... brrrr... :(

13 sep 2005 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Devils son schreef:
Beltar schreef:
Die prijs kan zeker kloppen, althans voor de basismotorisatie

Een V6 uit een golf.... brrrr... :(

V8 uit cayenne S IMHO
En ik ken ook iemand die al op de lijst staat bij de dealer... (niet ikke zunne!)

13 sep 2005 21:39
Profiel
Bericht 
Beltar schreef:

V8 uit cayenne S IMHO

Ik heb het gerucht gehoord over de V6. Ik zou het oliedom vinden, maar dat vond ik ook bij de Cayenne...

13 sep 2005 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Devils son schreef:
Beltar schreef:

V8 uit cayenne S IMHO

Ik heb het gerucht gehoord over de V6. Ik zou het oliedom vinden, maar dat vond ik ook bij de Cayenne...

die V6 zal er waarschijnlijk wel inkomen maar wat later , net als BMW een 5serie met 1800ccer levert aan't eind van zijn modelserie

13 sep 2005 21:57
Profiel
Bericht 
Beltar schreef:

die V6 zal er waarschijnlijk wel inkomen maar wat later , net als BMW een 5serie met 1800ccer levert aan't eind van zijn modelserie

Ik herhaal: brrr... :(

13 sep 2005 23:10
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
ER schreef:
Dat lijkt me ERRUG laag ingeschat Paul!!!! Leuk voor die verkoper die er toch weer een klant mee heeft gestrikt. Tegenvaller voor de aanstaande eigenaar.

Geloof maar dat een NIEUW model Porsche van het type Gran Tourismo (met de motor van de Carrera GT) veel meer zal gaan kosten dan € 90.000 !!!! Zo niet dan vreet ik mijn schoen op !!! :wink:

Vergelijk Maserati Quattroporte

13 sep 2005 23:13
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
Beltar schreef:

V8 uit cayenne S IMHO

Ooit mee gereden??

13 sep 2005 23:15
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
http://www.onlyporsche.net/News/Porsche-Panamera/Porsche-Panamera-review

3.2, 250 pk, niks mis mee

10 cylinder van de CGT, ook niks mis mee

70.000 basismodel tot 100.000 top, ....ook niks mis mee

13 sep 2005 23:16
Profiel
Bericht 
RS-R schreef:
Ooit mee gereden??

Nee. Maar om in een Porsche dezelfde motor te mikken als in een Golf (ok, een leuke Golf, maar desondanks: een Golf), terwijl de Porsche een klap meer weegt... Not my cup of tea.

Leuk voor de aandeelhouders. Dat zal vast wel. Maar ik geef hoegenaamd geen donder om de aandeelhouders (ik heb zelf nl. geen aandelen Porsche).

13 sep 2005 23:35
Profiel
Bericht 
Zou er dan eens mee gaan rijden en dan alsnog je mening geven.
Denk dat je verrast zult zijn.
Ik in ieder geval wel.

13 sep 2005 23:38
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
plh schreef:
't Zal idd vast meer dan 90000,- zijn. Vergelijk een A8 3,7/4,2 een beetje aangekleed: 110000,- tot 140000,-.

We hebben het wel over België, voor €113.600 rij je hier met een 6.0 W12, daar mag dan nog eens 11.5% fleetkorting af. Praten we over €100.536 en op een W12 zitten toch al wel enkele zaken standaard :roll: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

13 sep 2005 23:39
Profiel WWW
Bericht 
RS-R schreef:
Zou er dan eens mee gaan rijden en dan alsnog je mening geven.

Ik heb met de Golf R32 gereden. Ik kan aardig inschatten wat er gebeurd als ik een paar honderd kilo extra in de auto had gemikt.

Maar mijn punt is: het is een motor uit een Golf. Ik betaal toch geen Porscheprijzen om een motor in het vooronder aan te treffen die ook wordt gemikt in een van de meest grijzemuizerige auto's van deze tijd?

13 sep 2005 23:41
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Devils son schreef:
Beltar schreef:

V8 uit cayenne S IMHO

Vond, niet meer dus? :wink:

14 sep 2005 0:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ]