|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Iemand bekend met PorFormance
Auteur |
Bericht |
rcf2027
|
Iemand bekend met PorFormance
Beste Forumleden,
Ik was vandaag rond aan het surfen voor onderdelen voor een Porsche 996, en ik kwam PorFormance.nl tegen. Is iemand bekend met deze site? Bijv. Hoe bevalt de klanten service, hoe zijn de producten en moet je er iets kopen Ja/Nee?
Mvrgr,
Jan
|
17 apr 2016 18:15 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Re: Iemand bekend met PorFormance
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
17 apr 2016 19:32 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Inderdaad zoals MarkS al aangaf is het de webshop van Beek auto racing. Ze hebben aardig kennis van Porsches en tuning. Zelf heb Ik nog nooit iets bij ze gekocht, maar ze hebben zeker leuke dingen in de aanbieding.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
17 apr 2016 20:43 |
|
|
bast
ZelfstandigBuitenland
|
Ik heb er regelmatig wat gekocht. Niet voor de Porsche maar een mini. Prima service en goede spullen. Daarnaast ook eerlijk advies gehad over het wel/niet kopen van een andere mini. Ze zitten in den haag dus je kan er ook een keer langs gaan als je dat een beter gevoel geeft.
|
18 apr 2016 8:49 |
|
|
rve
Muiden
|
Goed bedrijf, zeker niet de goedkoopste. Veel van hun afgestelde auto's rijden vooraan op Zandvoort. Als je moeilijkere onderdelen nodig hebt, kan je ze bellen en vragen of Arjan tijd heeft om het voor je uit te zoeken.
|
18 apr 2016 16:32 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|