Porsche staat thuis , alleen nog geen CVO beschikbaar
Auteur
Bericht
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Frankie schreef:
Ik laat met dit topic zien dat andere mensen weten tegen welke problemen ze kunnen aanlopen bij het importeren uit een niet EU land.
Zeer waardevol, want vaak begint men aan iets en komt dan pas later erachter dat niet alles loopt zoals het moet, met vaak de bijbehorende rekeningen.
15 sep 2005 12:09
adu
Nu even niet ...
amersfoort
Van harte Frankie, is het dan toch nog gelukt! Nu alleen nog de RDW. Ik ben daar (samen met Storm) op maandag jl. geweest en goedgekeurd. Stelt niet veel voor die keuring zorg ervoor dat je ruitenvloeistof gevuld is
15 sep 2005 12:12
Frankie
2003 cabrio 996 3,6
De Boxster is goedgekeurd, zonder slag of stoot.
Ik kwam 's ochtends aan met de fahrzeugbrief in de hand, herkeuring betaald van 25 euro en zonder slag of stoot werd hij goedgekeurd.
Er werd nergens naar gekeken en hij werd zondermeer geaccepteerd.
De BPM even afgetikt en rijden maar.... perfect weer trouwens.
Nu nog enkele dagen wachten op het definitieve kenteken, dan kan ik hem straks voor winter stallen en kan hij in het voorjaar weer naar buiten.
Nogwel even snel mijn uitlaat met by-passes laten monteren, nu klinkt hij als zijn lekkere luchtgekoelde neef.
_________________________________________ * verstand komt met de jaren *
21 sep 2005 23:06
Frankie
2003 cabrio 996 3,6
Kentekenbewijs en platen zijn binnen.
topic closed.
_________________________________________ * verstand komt met de jaren *
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum