Auteur |
Bericht |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Re: OPC Classics - Astara - Ervaringen
Bijna net zo laag als de omloopsnelheid van dit topic ...
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
08 nov 2018 0:33 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Wat een onzin. De prijs kun je makkelijk vergelijken met andere aanbieders en de voorraad is de voorraad. Tis Peter z'n hobby he, hij hoeft er niet van te leven, denk dat dat het verschil maakt
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
08 nov 2018 12:55 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Tja, je geld op je spaarrekening laten staan weet je zeker dat het niets oplevert...hier heb je kans dat het wel wat oplevert.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
08 nov 2018 12:58 |
|
|
Wudee
|
Dat is mooi dat ie er niet van hoeft te leven, dan kun je idd absurde prijzen vragen. Iedereen kan vergelijken, dat is juist en daarom viel het mij op dat Peter niets verkoopt.....
|
12 nov 2018 15:39 |
|
|
dirty gertie
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
|
Maar wat zijn nu de concrete ervaringen? Met meningen over prijzen op de site schieten we niet zoveel op.
|
12 nov 2018 16:00 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Dan ben ik benieuwd welke auto in het huidige aanbod jij ""absurd geprijsd" vindt
|
12 nov 2018 16:43 |
|
|
Wudee
|
Als het scherp geprijsd zou zijn waarom staat een GT3 uit de US dan zo lang te koop bijvoorbeeld. Het is inderdaad mijn mening of ik Astara verkies boven OPC of andersom. Een Opel dealer uit Brabant die zichzelf uitroept tot lifestyle goeroe. Prima hoor, maar niet voor mij. Er zijn blijkbaar anderen die zich er wel goed bij voelen. Allemaal best wat mij betreft, dat biedt keuzes.
|
12 nov 2018 17:20 |
|
|
arjan
|
Omdat ie uit de US komt?
|
12 nov 2018 18:30 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Niemand zegt dat de prijzen bij OPC scherp zijn. Jij zegt dat ze absurd zijn. Heb nog geen onderbouwing gelezen. Wel een hoop jippie over een Opeldealer.
|
12 nov 2018 18:49 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Zijn de prijzen van alle Porsches niet absurd... Iig ik schrik ervan als ik een willekeurige Porsche dealer binnen loop....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
12 nov 2018 19:06 |
|
|
theorie
|
Lekker oud onderwerp. Maar om antwoord te geven op onderwerp....
Heel tevreden over OPC Classics. Duidelijk en eerlijk verhaal. Auto voldoet aan verwachtingen en goed geholpen. Had de moed al bijna opgegeven nav ervaringen bij andere auto's.
Maar goed ieder heeft zo ook zijn eigen verwachtingen.
|
12 nov 2018 19:47 |
|
|