Ben bezig met de aankoop van een gele 991.1 turbo S met kenteken 1-TBP-24. Wie kent deze auto of misschien zit één van de vorige eigenaren hier wel. Ben namelijk op zoek naar de historie van de modificaties (Techart ed). Zou graag iets meer info ontvangen dan dat ik tot nu toe van de dealer ontvangen heb. Mag eventueel in een PB.
_________________________________________ groetjes Marc 930 Turbo Coupe '88 / 997 Turbo Cabrio '07 / 991.1 GT3RS / 991.1 Turbo S
17 jun 2024 19:49
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Re: wie kent TurboS 1-TBP-24
Kan je helaas niet helpen, maar wel plaatje(s) er bij:
Dank je wel, alles wat er over de auto online te vinden is, heb ik (denk ik) wel, maar na deze foto heeft de auto nog een paar modificaties gehad en veel stilgestaan, daar ben ik dus wel nieuwsgierig naar.
_________________________________________ groetjes Marc 930 Turbo Coupe '88 / 997 Turbo Cabrio '07 / 991.1 GT3RS / 991.1 Turbo S
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum