Mooi figuur was die Paul he, die missen we wel Met die fraaie witte RS uit 1973 dacht ik. Heb nog een leuke meeting met de NPC in zn nieuwe pand gehad.
Gr Hans
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
05 aug 2024 7:37
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: De porsche 959 - een Bob de Bouwer ?
Het probleem van een 959 is dat ze niet fotogeniek zijn; in het echt zijn ze altijd veel mooier.
Als je de filmpjes van Bruce Canepa over zijn geüpgrade 959's bekijkt, zie je pas hoeveel potentie er in die wagens zit.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
05 aug 2024 9:43
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik vond de 959 destijds wél een mooie auto. Alhoewel het broekje van bladerunner er ook mag zijn...
05 aug 2024 10:07
bladerunner
Het zal hier wel een beetje gaan zeker! Ik loop tenminste deftig gekleed en pas maar op of ik bel mijn vriendjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum