Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 02 apr 2025 4:23

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Waardevastheid 991 cabrio 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
'05 997 Carrera S cab
Nuland, jonguh!
Bericht Re: Waardevastheid 991 cabrio
2.2VTEC schreef:
Hen3 schreef:
maar met de kap omlaag is de hoofdruimte in ieder geval geen issue. Als er al eentje kan zitten kan ik in ieder geval beide kinderen meenemen...

Je zal snel zelf uitgenodigd worden door de kinderen om maar lekker zelf achteraan te gaan zitten, zodra je open harder dan 50-60 durft rijden.
Flaneren op de Boulevard, ja dat kan met 4. Normaal rijden niet (zoals bij elke 4p cabrio). Is het niet van de turbulenties, dan wel van het windgebulder.

Totaal mee oneens. Mijn kinderen - inderdaad basisschoolleeftijd want 5 en 8 - vragen er zelf vaak om wanneer ze weer (achterin) mee mogen in de 997 cabrio. Ik ben ondertussen met het hele gezin meerdere dagen in de Sudliche Weinstrasse en bij herhaling voor ritten van langer dan een uur met het dak open op pad geweest.

Natuurlijk als het extra hard waait, als het buiten echt koud is, of als er iets anders bijzonders is dan pas je je gedrag daar op aan (delen van je rit de kap dicht), maar onder normale omstandigheden vinden mijn kinderen het juist fantastisch achterin de 997 met het dak open.

Scheelt misschien dat ik twee jongens heb, maar je kunt de achterbank van een 4-persoons 911 en elke ander 4 persoons cabrio niet zo maar voor iedereen afserveren als onbruikbaar boven de 50-60 km/h.

Voor volwassenen van normale Nederlandse lengte is dat een totaal ander verhaal, maar die kunnen in een 911 zowel hun benen niet kwijt als komen veel hoger boven de achterkant van de auto uit.

04 dec 2024 13:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Waardevastheid 991 chttps://www.meteovista.be/Europa/Bea
TS zijn kinderen zijn geen kleine kindjes van 5 en 8, maar volwassenen van 20 en 23 jaar geeft hij zelf aan…
Ik zeg niet dat er geen use cases zijn, alleen dat die beperkt zijn qua open rijden met 4 aan een normale snelheid, ongeacht deflectoren, Airscarf / Aircap (Mercedes) of hoe het ook allemaal heet.
Maar als het bij jullie vooralsnog fijn werkt is dat uiteraard top om zo te kunnen reizen :thumleft:

04 dec 2024 14:13
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2