Ook al eens gekeken voor een wrap voor de 991.
Had voor de aankoop van de 991 reeds 2 firma's gecontacteerd om prijs te vragen waarvan eentje waarvan ik dacht dat een makker van mij de zijne daar laten doen had. Van beide snel antwoord: kwaliteitswrap, 3M, dit, dat, allez, 2.5k + BTW takes it away. Die makker nog eens gecontacteerd om te vragen bij welke van de 2 hij de zijne laten doen had en dat bleek nog een andere te zijn...
Die gecontacteerd en ja, ik moest ter plaatse gaan want ze wilden de auto zien en blablabla... Homey played that shit (tegen beter weten in) en na bijna 2 uur in de wagen (waarvan één uur file) daar aangekomen. Eens daar was het zoals verwacht: de foutste auto's in de afgrijselijkste kleuren

Supra's, Tesla's, Range Rovers, de dikste BMW7 maar dan de lange versie, etc... Die kleuren dan: paars, zo'n matgroen en toch metallic, goud, dual tone boven/onder, allezja, voor mij foute boel, voor een ander het Walhalla waarschijnlijk. One man's trash is another man's daughter, enzo
Toch maar uitgestapt (want ja, het was op afspraak en ze wilden waarschijnlijk dat ik mij zo ook belangrijk voelde en dat ik ertoe doe) en mezelf moed ingepraat om toch maar binnen te gaan. Vriendelijk onthaald door zo'n whiz kid (ge kent die wel) die het wel zei zoals het was: wrap best na 5 jaar verwijderen want gaat alleen maar harder en harder kleven, mogelijks kleurverschil als je ergens na 'n paar jaar een spatbord opnieuw moet wrappen na een ongeval oid, etc...
Prijs dan: 5k + BTW. Maar dan wel kwaliteitswrap en niet "dien brol van 3M", ge weet wel, dien brol van 3M waarvan die 2 andere wrappers zeiden dat dat pas kwaliteit was. Maar ik moest ook dan wel opletten voor krassen etc... Waarop ik "ach, ik dacht dat je tegenwoordig krassen eruit haalde door er effe met een haardroger ofzo over te gaan", ach, dat kon ook, maar dat was dan nog betere kwaliteit wrap: 7.5k + BTW aub.
Vriendelijk bedankt, gezegd dat ik er ging over denken (want ik ken mezelf, vandaag vind ik dit, morgen vind ik dat) maar dat gaat 'm niet worden vrees ik. De auto hebben ze nooit bekeken. This whole meeting could have been an email...