Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 sep 2025 17:35

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Italiaanse benzine 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Italiaanse benzine
Weet je niet :cheers:

02 sep 2025 20:43
Profiel
Sint-Niklaas (B)
? Maarten ?

De anciens kennen Shark 928 vast nog, niet het soort mens dat gaat zitten kloten (sorry voor dat woord) met vieze praat om het beleefd te zeggen.
Niet mijn ding om te doen, maar deze heb ik gerapporteerd...

Bots blijven succesvol buiten door die "Makreel truc" van de viswinkel maar dit is gewoon een account dat gehackt is.
Ook zoiets voorgehad op Twitter, gehackt uit Ecuador enkele maanden geleden - wat pogingen gedaan om het terug te krijgen, zonder succes. Ik mis X/Twitter niet stel ik vast.

02 sep 2025 21:15
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 718 Cayman, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Ik heb het account geblokkeerd. De vorige bijdrage, zo’n 18 maanden geleden, was ook al niet best en daarvoor was het jaren stil. Mocht Shark weer actief willen worden op het forum, dan weet hij de moderators en beheerders wel te vinden. :salut:

02 sep 2025 23:19
Profiel WWW
Porsche 911 2003 Porsche 986 2003
Waterland
Twee jaar geleden gaf ik al aan dat tijdens de Ramble Rally met de GT3 door heel Italië, zelfs in Modena, geen 98 te krijgen was.
Ik kneep hem best wel, want een GT3 vindt het niet leuk om op 95 te rijden.
Ik vermoed dat ook de Italiaanse petrolheads dit niet kunnen appreciëren, maar die hebben uiteraard ook niets in te brengen tegen het EU geweld.
Na lang zoeken eindelijk bij een pomp octaanbooster gevonden, ergens in Massa (aan de kust), uiteraard voor de hoofdprijs.
Zelfs in het dorp bij de Ferrari-fabriek zaten de rode grepen met bandjes vastgebonden, ook met sloten. :shock: maar ik had net genoeg flesjes om Slovenië te bereiken, waar alles weer als vanouds was :wink:

Het zal wel de zoveelste EU-test zijn om een signaal af te geven, maar voorlopig ben ik voorbereid: een doos Putoline booster ingekocht voor de buitenland ritjes 8)
Nu hopen dat de groene khmer in ons land geen grip krijgt op deze terreur :mrgreen:

Ik sleutel af en toe in een garage, maar 95 ethanol maakt meer stuk dan alleen je rubber slangetjes, of je pingelgebeuren.
Of het uiteindelijk bijdraagt aan het milieu en de portemonnee is maar zeer sterk de vraag.
Als ik naar Italië verhuis, dan weet ik het wel: een Panda hybride en de rest er uit! Er moet tenslotte nog wat overblijven om iedereen uit te kunnen lachen :mrgreen: :lol:

03 sep 2025 9:30
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Juist in Italië had ik dit niet verwacht :scratch: Iemand een idee waarom dit zo is? IT lijkt me nou niet meteen het 'groenste' land in de EU...

03 sep 2025 15:21
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; 997.2 4S Cabrio; Taycan 4S CT
99% van de Italianen rijdt in kleine autootjes. Vaak ook nog diesel. De markt voor premium performance auto’s is heel, heel klein.
Dus wordt weinig 98 op voorrraad gehouden.
Gewoon vraag & aanbod.
Niks EU.

03 sep 2025 20:33
Profiel
Moderator
The Last of the Mohicans ~ 993
Inderdaad niet overal 98 aan de pomp.

Maar (tot nu toe) voor rond de € 1.85 de tank vol gooien met 100 is ook geen straf :)

04 sep 2025 7:39
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Duin- en Bollenstreek
Wat is jullie ervaring met verkrijgbaarheid van 98 in andere, ons omringende landen? In Duitsland doorgaans 98 (redelijk) goed verkrijgbaar. Deze zomer was ik in Oostenrijk (niet met de P) en er een beetje opgelet: geen probleem. Dit voorjaar was ik in Denemarken (had de P toen nog net niet) en daar viel me op dat er maar op weinig plaatsen 98 verkrijgbaar was.

(kan wel zeggen: ik vraag dit voor een vriend, maar feitelijk gewoon voor mezelf, daar ik nog in de wittebroodsweken/-maanden zit van het P-eigenaarschap en nog weinig te maken heb gehad met de (on)beschikbaarheid van 98)

04 sep 2025 11:13
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2