Door schade en schande wordt men wijs
Begin januari had ik thuis mijn reservesleutel verloren en pas deze week besloten een nieuwe te bestellen. (het duurde even voordat ik het huis had doorzocht) Mijn noodsleutel was sinds april vorig jaar al in bestelling en had nu maar 1 sleutel.
De dag dat ik een tweede sleutel nodig zou hebben kwam steeds dichterbij en zie.......
Het was gisterenochtend en het geluid van de sluitende achterklep was nog niet weggebt en het ge@#$% ging even door mijn hoofd. Jas met sleutel lag nu op een plek waar ik niet meer bij kon. Stomme actie en eigen schuld!!!
Van de P-assistance moest de P op de auto-ambulance naar Leidschendam. Dat ging niet geheel lekker, want de "mannen" beschadigden de deur (diepe kras), hardtop (poging openen portier met haak) en velg (stuk lak eraf).
Het werd een wellis/nietes discussie dus op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt.
Aangekomen bij Wittebrug was hij in een wip open en kon ik weer op pad.
Zo en was dat het dan???
Nee, want vanochtend vond ik in een broek, die ik kennelijk na kort gedragen te hebben in de kast teruggehangen had, mijn reservesleutel (natuurlijk)!!
De schade laat ik asap repareren en heb op verjaardagen weer iets leuks te vertellen
maar soms ben ik wel een echte sukkel