Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 21:48

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
ROTonde en voorrangsschade, balen! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Leef met je mee, Racebeus!
Ik hoop dat je straks helemaal niks meer van de schade kan zien.
Sterkte :!:

PS. Je gaat je aggressie tot niet op GT4 botvieren he? Dan maak ik helemaal geen kans meer? :wink:

07 feb 2006 11:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
red devil schreef:
Balen zeg! Hier kun je echt ziek van zijn. Hopende dat het gauw afgewikkeld wordt, zodat je er niet meer aan herrinerd word als je de auto ziet. :cry:

Overdrijven we niet ? 't Is "maar" wat stoffelijke schade zonder veel ander ergs, en hij is niet eens aansprakelijk dus de schade wordt vergoed.

A propos, als die rotondes daar zo ingericht zijn dat fietsers en voetgagngers gewoon niet kunnen oversteken in druk verkeer, is het maar logisch dat er eens een goede ziel stopt om hen ook over te laten.

07 feb 2006 16:43
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
racebeus schreef:
Maxfli schreef:
Flink kl.te voor je :(

Één tip: breng je auto aub naar een officiele dealer (wordt toch geheel vergoed...) voor het schadeherstel.

Als je niet kunt overtuigen, zaai dan verwarring.

Dag Max...,
Echt waar? :lol:

kon het niet laten ,sorrie!

Gelukkig is je humor niet gedeukt :lol: Overigens is dit onderschrift gejat van een management scheurkalender. Staat vol met dit soort wijsheden.

Succes man!

07 feb 2006 19:58
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Carrera4s schreef:
red devil schreef:
Balen zeg! Hier kun je echt ziek van zijn. Hopende dat het gauw afgewikkeld wordt, zodat je er niet meer aan herrinerd word als je de auto ziet. :cry:

Overdrijven we niet ? 't Is "maar" wat stoffelijke schade zonder veel ander ergs, en hij is niet eens aansprakelijk dus de schade wordt vergoed.

A propos, als die rotondes daar zo ingericht zijn dat fietsers en voetgagngers gewoon niet kunnen oversteken in druk verkeer, is het maar logisch dat er eens een goede ziel stopt om hen ook over te laten.

Iedere schade valt op te lossen, neemt niet weg dat je er niet op zit te wachten al dat gedoe. En zolang de schade er zit is dat het enige wat je aan de auto ziet. Maar ja als jou dat niet uit maakt, hoef jij je er niet druk om te maken de volgende keer. :roll:

08 feb 2006 11:44
Profiel
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
Carrera4s schreef:

Heb je op zich gelijk in!
Niemand gewond/geen lichamelijk letsel.....gelukkig!!

Andere andere kant is je droomauto(?), waar je zolang naar toe geleefd hebt (gespaard, een jaar gezocht......) kapot!
Dankzij iemand anders rij jij nu dus wel ineens in een "schadeauto/auto met schadeverleden"... :? :roll: ......

Die "waardevermidnering" wordt (denk ik) door de verzekeringsmaatschappij ook niet vergoed..... :evil:

08 feb 2006 11:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Wel, daar zeg je zoiets ! Ik heb in 2004 een ongeval gehad met mijn BMW waarbij ik ook volledig in mijn recht ben (hevige aanrijding achteraan door een camionnette). Ondanks de herstelling blijft de carrosserie wat verbreed (!), wat ik vaststel doordat de rail van het zeil dat de kofferruimte afdekt (is een break) nu wat teveel plaats heeft (spatie van 2 cm langs beide zijden ipv 1 cm).

Ik lig nu nog steeds in discussie met de verzekering omtrent betaling van een minwaarde, aangezien bij verkoop zal blijken dat dit een gegeven is dat de verkoopprijs zal drukken.

Een benadeelde heeft het recht om in de situatie gebracht te worden zoals die was, voor het ongeval. Na herstelling is dat bij mijn wagen niet het geval, dus heb ik recht op vergoeding van de minwaarde. Ik twijfel er trouwens niet aan dat ik dit bij procedure ook effectief zal krijgen, vraag is alleen welk bedrag men daarop kleeft.

08 feb 2006 12:25
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
Citaat:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier hebben we WEL enkele rotondes waar fietsers en voetgangers voorrang hebben.

Met mijn verhaal doel ik dus niet alleen op rotondes. Maar op voorrang geven op punten waar fietsers en voetgangers dit niet horen te hebben.

08 feb 2006 15:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18 Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
patrick911 schreef:
PS. Je gaat je aggressie tot niet op GT4 botvieren he? Dan maak ik helemaal geen kans meer? :wink:

:twisted: mmmmmm, Rob? al nieuwe tijden binnen?
:lol:

Ben iets rustiger nu, heb net de schadehersteller gesproken.
Heeft me enigzins gerust kunnen stellen poehee.

08 feb 2006 15:52
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
racebeus schreef:
Ben iets rustiger nu, heb net de schadehersteller gesproken.
Heeft me enigzins gerust kunnen stellen poehee.

Da's mooi. Hopen dus dat je dit snel vergeet en weer van je karretje kan genieten.

08 feb 2006 18:09
Profiel WWW
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
racebeus schreef:
:twisted: mmmmmm, Rob? al nieuwe tijden binnen?
:lol:

Ja zeker! :lol: :wink:

:idea: Ooooohhhh, je bedoelt dat ik nog iets moet aanpassen............... :wink:

Tis gebeurd! Bovenaan op alle circuits met de RUF!!!
Das een lekkere opsteker! 8)
(maar niet voor lang!) :twisted: :wink:

Gelijk al weer een :arrow: UP-DATE

09 feb 2006 0:53
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Erg vervelend, maar zorg voor de beste schadehersteller die je kunt vinden. Verzekering betaalt. Je wilt niet met kleurverschil ed. komen te zitten. Veel succes.

09 feb 2006 12:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2