Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 21:40

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Stickers voordelig laten snijden 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht Stickers voordelig laten snijden
Voor mijn 924 was ik op zoek naar de sticker PORSCHE die op de achterzijde hoort te zitten. Origineel van Porsche kost deze € 40,- en de sticker die ik zag was een doorzichtige folie met daarop gedrukt de letters.

Deze doorzichtige folie neigt geel te worden na een paar jaar...

Bij www.victor.nl heb ik een sticker besteld om te laten snijden. Ze maken 'm dan in zwarte folie (witte auto) die 12 jaar (!) garantie heeft op kleven en kleur. Kosten voor de letters zijn € 28,00 en dan heb ik de strepen naar de zijkant weggelaten. Een complete sticker zou dan op € 40,00 uitkomen, evenveel als het origineel.

Ik ben erg tevreden over het resultaat en met deze sticker voorkom ik dat het lelijk uit gaat zien.

Voor geïnteresseerden heb ik eventueel de file die ik heb gebruikt voor te laten plotten, anders komen er nog maakkosten bij. Via een PB altijd te krijgen.

Mocht iemand een andere sticker willen laten maken, dan kan ik altijd snel wat in elkaar zetten, geen enkele moeite. Je kunt dan met dat bestand lokaal naar een lettersnijder gaan.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…

01 jan 2006 23:24
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Klinkt interessant, heb je nu in principe alleen "de losse letters" (wat goed is!), of begrijp ik hem dan verkeerd?

01 jan 2006 23:40
Profiel Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ik heb " Porsche" nog liggen in het zwart. Was nl een compleet setje Carrera RS stickers (van Kessel) Heb alleen de " Carrera" op de zijkanten gebruikt. Porsche is bedoelt voor de achterklep.

Mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel.

02 jan 2006 0:00
Profiel
PorscheForum Rakker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Het zijn losse letters. Je krijgt een hele lange sticker die je op de plaats plakt. Daarna wrijf je over de letters zodat je deze fixeert op de plaats en dan gaat de sticker er weer vanaf. Dan blijven dus alleen de letters over. Machtig mooi spul en goeie kwaliteit.

Zo kunnen ze ook stickers voor op remklauwen maken, Carrera of wat dan ook. Je eigen naam... Zo heb ik op de voordeur in spiegelschrift aan de binnenkant van het glas onze naam geplakt in wit. Ziet heel tof uit.

Als je meer of vaker bestelt, dan gaat de prijs denk ik wel omlaag.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…

02 jan 2006 0:06
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik laat al jaren stickers maken voor de winkel , clu of evenementen.
Ik moet daarom zeggen dat ik die 40€ die je moet betalen vrij prijzig is.
Ik betaal voor z'on grootte (is quasi identiek als voor een sticker op een voorraam) geen 15€ :roll:

Laatste update 22/10/2013

02 jan 2006 11:53
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ik betaalde geloof ik €50,- bij van Kessel voor een heel setje. 2x Carrera voor de portieren, 1x Porsche en 1x klein carrera RS voor op de achterklep. De laatste twee heb ik echter nog in de kast liggen. Setje wordt veel gekocht door Duitsers die een 2.7 RS replica maken. van kessel kan ze derhalve ook in blauw, rood en groen leveren.

02 jan 2006 13:41
Profiel
PorscheForum Rakker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Ja, de prijs is normaliter veel lager. De kwaliteit van de stickers is echter heel erg hoog. Er zit 12 jaar garantie op de kleur en kleefkracht en daar betaal je voor.

De sticker op mijn voordeur (krulletters en dus moeilijker en vergelijkbaar qua grootte) kostte 11 euri en is van de standaard kwaliteit.

Dus je kunt gaan voor goedkoop of zeer hoge kwaliteit en ik heb me laten vertellen dat de goedkope ook al heel goed is.

Is wat voor de volgende keer.

02 jan 2006 16:26
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
ik wil graag zo'n sticker op m'n achterruit die er origineel ook op zat...

Afbeelding

Ik zag echter op een Engelse site dat ze bijna 40 POND kosten... dus tegen de 60 Euro. :shock: :shock: :shock: Ik denk dan dat dat toch wel wat goedkoper moet kunnen (voor een soort van replica dan).

Iemand een sticker-drukkerij thuis?

(o ja. Het witte is doorzichtiig en de sticker wordt aan de binnenkant van de ruit geplakt, dus het zichtbare gedeelte zit op het 'plakgedeelte')

15 feb 2006 7:12
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Allemaal de nickname op de p. :idea:

Van voor naar achter, lekker groot! :lol:

17 feb 2006 18:55
Profiel
PorscheForum Junkie
amsterdam
Bericht 
ingo schreef:
ik wil graag zo'n sticker op m'n achterruit die er origineel ook op zat...

Afbeelding

Ik zag echter op een Engelse site dat ze bijna 40 POND kosten... dus tegen de 60 Euro. :shock: :shock: :shock: ....

correctie: 21 Pond. Toch nog ruim 30 Euro :roll:

17 feb 2006 19:03
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Ingo, ik zag ze gisteren liggen bij Renntech, wel met de 3.2, maar ach, je kunt es informeren :cheesy:

17 feb 2006 19:08
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
amsterdam
Bericht 
OK, thnx Pascal.

Ga ze meteen even mailen. :D :D

17 feb 2006 21:28
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]