Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 21:43

Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
wat was je leukste porsche moment 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C2C->997 C2C->997.2 GT3
Empel
Bericht 
Hoef ik niet lang over te denken 8)

Op een vroege zondagochtend naar een porsche dag van T.J. kwam ik 2 P's tegen die harder reden dan ik. Ik haakte mooi in en we reden op mijn teller op een gegeven moment ruim 280 km/uur. Dat was 267 vlgs mijn tomtom. En het gemak waarmee m'n 964 c2 dat presteerde maakte dat ik nog meer respect kreeg voor deze auto.

grt
w

Laatst bijgewerkt door Walter964 op 28 feb 2006 23:50, in totaal 2 keer bewerkt.

28 feb 2006 23:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Back in business again! (996 turbo '02)
Bericht 
Ik heb mijn Turbo nog maar 2 maandjes. Nog niet echt sensationele "bijna-dood-ervaringen" achter de rug.

Het mooiste moment was toch wel een paar uurtjes nadat ik de auto na de keuring had opgehaald, de eerste echte volgas aktie.

De rit naar huis was nog erg voorzichtig.
Opmerkingen zoals "kijk uit, want dat ding van je is een kermisattractie" en opmerkingen tegen mijn vrouw van "die auto's zie je niet zo vaak, aangezien de meeste al om een boom gevouwen zitten" hielden me nog rustig.

Het gevoel van die turbo-druk in je rug is en blijft verslavend.

Ook mooi is als je geïnteresseerden laat meerijden en ook zij die turbo-dreun voor het eerst in de rug voelen. Angstige gezichten :D

Kortom, die mooiste momenten blijven zich herhalen ......

28 feb 2006 23:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964 Carrera 2 Coupé, handgeschakeld ! Eerder; 993 C2 en C4, 964 C4, 911 3.0 SC, 911 2.4 T , een 944 en recenter een Cayman, Boxster 3.2 S en 997 MK2.
Utrechtse heuvelrug
Bericht 
Moeilijk, moeilijk ....... :? ........... eind jaren 80 toen ik met mijn vrouw en dochter van twee binnen 11 uur in een gewone (maar o zo fraaie) donkerblauwe 944 type II naar het Gardameer reed.
Of (jeugdzonde) toen ik in mijn eerste Porsche 911 2,4 T gefilmd werd door mijn medepassagier, bij het - achteraf - uithalen van wat onverantwoorde capriolen op de openbare weg.
Of - meest recent - toch de keer dat ik bij Hans Bos kwam voor bezichtiging van een 964, en hij me aanbod proef te rijden met een 993. Wat een kick was dat :!: ik was meteen verkocht !

28 feb 2006 23:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Mijn mooiste Porsche-moment. Dat zijn er 2 eigenlijk.

Eerste was toen de auto op de brug stond bij Car Care en Paul aan het vertellen was dat de auto in een fantastische conditie was en een hele goede koop was geweest. Een blik opzij naar mijn echtgenote en ik zag dat zij ook begon te glimmen van trots; dat was echt mooi. Niet alleen ik was enthausiast, zij was duidelijk ook definitief 'om'. :cheesy:

De tweede was afgelopen jaar bij de toerrit van de gezamelijke Porscheclubs. Bij Pon stond in de showroom die (reeds verkochte) Carrera GT te schitteren, maar mijn vrouw stond er met haar korte rokje en laarzen vlak naast.
Fantastisch om te zien dat een aantal mannen niet wisten waar ze liever naar keken; een superauto van dik 6 ton of een paar mooie benen... :wink: 8)

01 maart 2006 10:19
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
patrick911 schreef:
Mijn mooiste Porsche-moment.
Bij de toerrit van de gezamelijke Porscheclubs. Bij Pon stond in de showroom die (reeds verkochte) Carrera GT te schitteren, maar mijn vrouw stond er met haar korte rokje en laarzen vlak naast.
Fantastisch om te zien dat een aantal mannen niet wisten waar ze liever naar keken; een superauto van dik 6 ton of een paar mooie benen... :wink: 8)

Foto's? Gelijk proef op de som nemen ... :lol: :lol:

01 maart 2006 10:33
Profiel
Westervoort
Bericht 
patrick911 schreef:
Fantastisch om te zien dat een mannen niet wisten waar ze liever naar keken; een superauto of een paar mooie benen...

Naar een auto natuurlijk... :flower:

duss

01 maart 2006 10:36
Profiel
PorscheForum Rakker
MY01 BoxsterS
Bericht 
- Ophalen van m'n gloednieuwe BoxsterS na 9 maanden wachttijd.

- Weekje vakantie in zonovergoten Zuid Frankrijk met mn vader als passagier .

- Mn verbaasde en wat angstige vader die stamelde "je rijdt 260". "Nee pap ik had mn gas al losgelaten, we deden 272 op de teller" :-)

- Vrijdagavond in lichte motregen, komend vanaf centrum / malieveld Den Haag de A12 oprijdend. Full-lock driftend om vervolgens te ontdekken dat direct na de bocht een wild fluitende agent midden op de weg stond voor een alcoholfuik :-)
Netjes de fuik in gereden. Helemaal naar achter (50 a 100m), geblazen en kon weer verder...

- Mn vrouw die in de thuiszorg werkte bij iemand die dacht dat ze een persoonlijk hulpslaafje had. Hield direct d'r mond toen ze op een zonnige dag de BoxsterS open voor d'r deur parkeerde om d'r werk te komen doen.

- Het delen van je genot met vrienden / kennissen / kinderen...

Mark.

01 maart 2006 13:10
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Ha, dat zijn er wel een paar. Maar mijn meest recente leukste moment is als volgt.

Afgelopen zondag vroeg in de middag even langs een vriend gereden met de 993 omdat we tijdens een etentje besproken hadden dat we in elkaars auto wilden rijden. Hij is een Lancia Fulvia in rally trim aan het restaureren waar ik natuurlijk wel ff in wil sturen als hij klaar is. Samen (ik sturen, hij als bijrijder) rustig het dorp uit gereden met de P, om buiten het dorp volluit weg te accellereren door de 1e 3 verzetten. De krachts- en geluidsexplosie zorgt bij mij nog steeds voor de bekende permagrin, maar hij zat helemaal te genieten. Even later heeft hij zelf ook even gestuurd (had nog nooit in een 911 gereden), snelweg op en zo. Weer lekker accellereren natuurlijk.
En het leukste moment ? Toen we weer bij hem thuis aangekomen waren, alwaar hij uitstapte en zei 'ik wil er ook een'. Weer iemand gebeten door de Porsche-bug :D

01 maart 2006 13:21
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3