Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 21:43

Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuwe velgen onder een nachtblauwe 993 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht Re: Nieuwe velgen onder een nachtblauwe 993
ECT schreef:
Ik wil graag jullie advies.

Hoewel de velgen niet mijn smaak zijn - ik hou juist van modellen met veel spaken en dus 'dicht' - vind ik ze op het knalgele racemonster op de site van Techart echt wel heel mooi.

Op een donkerblauwe beschaafde 993 echter: NIET DOEN!!!

Kan het zijn dat je velgen zag die je mooi vind en dat je een mooie Porsche hebt en die 2 nu wilt combineren? herhaling van mijn advies

Laatst bijgewerkt door Paul II op 15 maart 2006 15:34, in totaal 1 keer bewerkt.

14 maart 2006 20:19
Profiel
Bericht Re: Nieuwe velgen onder een nachtblauwe 993
Paul van Engelen schreef:
ECT schreef:
Ik wil graag jullie advies.

Kan het zijn dat je velgen zag die je mooi vind en dat je een mooie Porsche hebt en die 2 nu wilt combineren? herhaling van mijn advies

Stadsgenoot (ik woon in Park Veursehout)!

Op zich vind ik de velg wel mooi, maar als je een dergelijke moderne velg erop monteert op een klassieke donkerblauwe 993 kan het wel een flinke desonant zijn! Ik hou het voorlopig op de huidige.

14 maart 2006 20:32
Bericht 
RS-R schreef:
Dus de Aston gaat ook niet door?
Najaar 2006 toch?

Ik ben vorig jaar december bij Kroymans geweest en de wagen viel me een beetje tegen. De verwachtingen waren groot, maar toen ik hem in het echt zag was ik wel een beetje geschrokken en teleurgesteld hoe klein de auto wel niet was en over het algemeen disproportioneel. Kreeg er helaas geen warme gevoelens bij, maar dat kwam natuurlijk ook doordat ik eerst samen met een collega zat te kwijlen bij de Ferrari F 430 in de andere showroom. De DB 9's waren echter wel zeer mooie wagens maar ook niet te vergelijken met de AM V8. Heb hier nog ergens over geschreven.

Het liefst ga ik voor een F 430, maar dan moet ik eerst flink doorsparen en de fiscus van mij afslaan. :lol: :lol:

14 maart 2006 20:41
PorscheForum Rakker
944 S2 3.0 16v
Doetinchem
Bericht 
Ik denk dat het wel zal staan. Zou het zelf niet kiezen maar het geeft wel een 'stoere' look denk ik.

Om het nou gelijk af te doen als smakeloos, 'not-done' enzo gaat mij een beetje ver. Waarom zouden zwarte wielen niet onder een donkerblauwe auto kunnen? Zullen de 16"-Fuchs-op-donkerblauwe-911-eigenaren blij mee zijn... :lol: Okee, is wel wat anders maar toch, daar staat het ook super! Vind ik dan... 8)

15 maart 2006 13:47
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3