|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
Auteur |
Bericht |
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Alleen rijden lijkt me niet zo'n tof idee. Als je met een auto of vijf rijdt, dan is het groepseffect beter.
Als in Syrië geen negatief reidadvies geldt, dan zou je in principe verzekerd moeten zijn. Ik zou toch even de reis-, auto-, ziektekosten- en levensverzekering navragen...
Het effect op de auto lijkt me een ander punt van zorg. Ik weet niet hoeveel KM dat zal zijn, maar met die hitte gedraagt een auto zich anders dan normaal. Bovendien heb je een hoop stof, andere trillingen en temperatuurverschillen van 50 graden tussen dag en nacht.
Als een onderdeel stuk gaat, dan moet je het wel kunnen vervangen. Tenzij je via "normaal" gebied rijdt, zijn die onderdelen natuurlijk nergens te vinden danwel te krijgen.
Van de andere kant kan het ook in een keer goed gaan.
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
20 maart 2006 17:13 |
|
|