Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 06 apr 2025 16:24

Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
993 S exit ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
horn schreef:
Als je 45K per jaar in een mini cooper s cabrio works kan doen, kan een 993 alleen maar meer comfort brengen... :twisted: :lol:

Niet élke 993 ... 8)

17 apr 2006 21:39
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jurgen schreef:
Niet élke 993 ... 8)

Oké oké, dan kan een Porsche 993 alleen maar meer comfort bieden... :twisted: :mrgreen: :^:

17 apr 2006 21:41
Profiel
Westervoort
Bericht 
Zo is 't goed... :wink: , bovendien, wat moet je met comfort... :twisted: :wink:

17 apr 2006 21:43
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
comfort, comfort - comfort is belangrijk voor een hotelbed... :twisted:

ni jemmu, jije! :wink:

17 apr 2006 21:46
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
horn schreef:
comfort, comfort - comfort is belangrijk voor een hotelbed... :twisted:

mmmhhh, weet nie....M5 biedt beide, comfort en staggering performance, vandaag wezen kijken naar een RS6, ook een machtige auto, 450 pk....

Afbeelding Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Marcel op 17 apr 2006 21:51, in totaal 2 keer bewerkt.

17 apr 2006 21:48
Profiel
Westervoort
Bericht 
horn schreef:

:lol: :lol: ...zei hij, met 't stuk touw tussen z'n tanden... :wink:

17 apr 2006 21:49
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jurgen schreef:
horn schreef:

:lol: :lol: ...zei hij, met 't stuk touw tussen z'n tanden... :wink:

Niet nodig - zunne grote smile dat mijn tanden elkaar nooit raken in de mini... :wink:

17 apr 2006 21:55
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Wat zal ik hier nu nog eens aan toevoegen :lol:

De meningen lopen gewoon nogal uiteen, zoals vaak :wink:

Als ik lees dat sommigen wensen dat er een regensensor op de P. zit, of automatisch inschakelende verlichting of .... :x

Dat strookt niet met mijn beleving van actief rijden in een Porsche en genieten van al dat 'werk' wat je moet verzetten.

Comfort in een Porsche? Mensen die een rit vanuit Z-Frankrijk in een 3.2 toch wel te veel van het goede vonden: wij snappen beide niet wat ze bedoelen. En nu 2 jaar een 993, zo veel meer comfort: wat bedoelt u :?:

Maar misschien heb ik het geluk dat de 40.000 km van de afgelopen 2,5 jaar alleen maar leuke kilometers tijdens prachtige ritten waren, en dat ik de auto juist niet als dagelijksvervoermiddelindefilesenzo gebruik :D :D

17 apr 2006 21:58
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Tja, als ik dagelijks in de file moest, zou ik dat in een P willen? Nee, dan gaat de lol er snel af.

Rap verhuizen, dat zou ik doen!

17 apr 2006 22:06
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht 
waarheen moet ik verhuizen :? , denk dat ik wel een probleem thuis krijg, moeten we ons plekje opofferen en mijn funtie opzeggen omdat ik met mijn P in de file sta

17 apr 2006 22:47
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Nee, het is of andere baan of ander huis, niet allebei.

17 apr 2006 22:55
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Tiptronic 2002, basalt
Bericht 
Het is idd een kwestie van comfortbeleving. Heeft misschien ook wel met leeftijd te maken, net als de keuze voor Tiptronic ( "seniele grijsaard" - quote Horn).
Sommigen vinden het leuk om de vakantie in een tent te klooien , anderen prefereren een villa met alle comfort.
Zo vind ik een moderne auto voor woon-werkverkeer een stuk prettiger dan een oude bak, niet alleen qua comfort maar ook wat betreft veiligheid , zowel passief als aktief. En dat heeft niet zozeer te maken met het aantal kilometers dat je per jaar maakt.

17 apr 2006 23:21
Profiel
vianen
Bericht 
Wat een verschil zeg, een 4s of een targa, maar dan de reden!!!!!

Zo'n auto koop je toch met emotie?? kan jou het nou verrek wat ie over 3 jaar doet bij inruil!!

Sorry maar ik vind het een foute gedachte om op die manier een porsche te kopen!!

Tip??

Een Jappie dan

17 apr 2006 23:51
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Ik las niet heel het draadje, maar heb nog 1 opmerking bij de lijn van de targa (996)
Je moet die eens heeeeeel goed bekijken boven de voorruit, zowel in frontaal als in zijaanzicht, dan, merk je dat ie een "bultje" op zijn hoofd heeft (iets hoger als een coupe) .Dat neemt een beetje de elegantie van de coupelijn weg.
De C-stijlen zin dan weer mooier.
En niet te vergeten een targa 993 en vooral 996 zijn heel aangename auto's om in te rijden vanwege het glazen dak;

17 apr 2006 23:54
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
bert964c4 schreef:
Wat een verschil zeg, een 4s of een targa, maar dan de reden!!!!!

Zo'n auto koop je toch met emotie?? kan jou het nou verrek wat ie over 3 jaar doet bij inruil!!

Sorry maar ik vind het een foute gedachte om op die manier een porsche te kopen!!

beetje kort door de bocht, imho. als je nu al weet dat je hem over drie jaar gaat inruilen op een 997... lijkt het me toch wel verstandig om daar rekening mee te houden. En kopen met emotie? Niet iedereen staat bij de aanschaf van zijn Porsche op de motorkap te kwijlen hoor.

Ik denk juist dat emotie bij de aanschaf van een auto je slechste raadgever is. :roll:

18 apr 2006 7:09
Profiel
Westervoort
Bericht 
horn schreef:
Ik denk juist dat emotie bij de aanschaf van een auto je slechste raadgever is. :roll:

Emotie is wel belangrijk...maar het is nu juist de kunst om die tijdens een koop níet teveel te tonen...

...zei hij, die zelf... :twisted: :lol:

18 apr 2006 7:53
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Zo zo Hr "Butzi" wat een onrust zeg om hem nu alweer om te wisselen :!:

Was vrijdag bij het nieuwe Porschecentrum in Heteren en daar stonden een paar Porsche's 996 4S :idea:

Dat zou voor mij een leuk alternatief zijn, maar ben nog behoorlijk in mijn schik met de 993 2S :lol:

Heb wel van diverse berijders vernomen dat zo'n 996 heel soepel rijdt :shock:

Heel veel wijsheid met je beslissing :idea:

18 apr 2006 11:15
Profiel
vianen
Bericht 
horn schreef:

beetje kort door de bocht, imho. als je nu al weet dat je hem over drie jaar gaat inruilen op een 997... lijkt het me toch wel verstandig om daar rekening mee te houden. En kopen met emotie? Niet iedereen staat bij de aanschaf van zijn Porsche op de motorkap te kwijlen hoor.

Wat ik bedoel is dat je zo'n auto koopt omdat je hem mooi vind, omdat het wat met je doet en wat in je los maakt, das de emotie die ik bedoel, en dus absoluut niet de gedachte wat ie over 3 jaar nog opbrengt.

Ik zou zelf graag een turbo willen hebben, heb er ook al zat bekeken, maar er is er nog geen een waarbij ik "het gevoel bij heb".

Dat bedoel ik dus met emotie!
En een prijs voor zoiets is geen emotie, dat is iets wat dan ondergeschikt is aan hetgeen wat je wilt hebben.

18 apr 2006 23:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Heb vandaag de 993 S verkocht , maandag breng ik hem naar zijn nieuwe (tijdelijke) eigenaar : Hette.

21 apr 2006 20:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
Butzi schreef:
Heb vandaag de 993 S verkocht , maandag breng ik hem naar zijn nieuwe (tijdelijke) eigenaar : Hette.

Hette, weet je eigenlijk wel waar je aan begint???? :? :?

Afbeelding

:idea: Mauk

21 apr 2006 20:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
Butzi schreef:

En nu ??

21 apr 2006 20:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Mauk schreef:
Butzi schreef:

Hette, weet je eigenlijk wel waar je aan begint???? :? :?

Afbeelding

:idea: Mauk

:lol: :lol:

Ik hoop de auto in iets betere staat af te leveren!

21 apr 2006 20:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Epicurus schreef:
Butzi schreef:

En nu ??

Voorlopig even Mercedes rijden...en rustig orienteren :!:

21 apr 2006 20:41
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Marcel schreef:
.....vandaag wezen kijken naar een RS6, ook een machtige auto, 450 pk....

Afbeelding Afbeelding

Verder off topic Afbeelding
Gisteren eerst onderweg ingehaald door een RS6 en vervolgens zelf meegereden in een RS4 (V6 biturbo met chip: 450pk) ..... :shock: :colors: :lol:

Overigens zat ik onderweg ook twee keer achter een M Roadster (Z3) tijdens het inhalen van een aantal vrachtwagens. Toen de auto's voor ons naar rechts gingen uiteraard :P allebei het gas er op, maar wat viel de accelaratie vanaf zo'n 100km/u me beide keren tegen zeg van die BoerenMestWagen :!: :?

Edit: Reacties op de laatste alinea hier :!:

21 apr 2006 20:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3