Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 2:33

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
HELP!!!! 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
het is jouw geld, doe ermee wat je wilt.

ik zelf zou die auto kopen en vervolgens een weekendje full option naar st tropez gaan en daar die 4000 euro stukslaan. 8)

26 apr 2006 20:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Echter... IK zou mijn Boxster cancellen en voor het geld alvast een gedeelte van je eigen huis betalen... en dan 20k investeren in een oude Porsche, maarja, wieweet heb je dat al allemaal :D

Een oude porsche??? zooooooooooooooot!!!

Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, ben altijd van principe
geweest dat ik niet met iemand anders zijn afgedankte ... rondtoer.

NIEUW NIEUW NIEUW ... lol

27 apr 2006 13:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Jongen,

90% hier rijdt in afgedankte barrels.
Wij vinden dat leuk.
Wij geven niet zoveel om warme billen en zijn nog van de generatie die zelf kan inparkeren.

Succes met geld uitgeven.

coll. PhW

27 apr 2006 14:06
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
maartenmattan schreef:
R.M.Boosten schreef:
Echter... IK zou mijn Boxster cancellen en voor het geld alvast een gedeelte van je eigen huis betalen... en dan 20k investeren in een oude Porsche, maarja, wieweet heb je dat al allemaal :D

Een oude porsche??? zooooooooooooooot!!!

Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, ben altijd van principe
geweest dat ik niet met iemand anders zijn afgedankte ... rondtoer.

NIEUW NIEUW NIEUW ... lol

Sorry , maar dat komt me behoorlijk arrogant over :evil:

-Koen die maar ooit één nieuwe wagen gekocht heeft en voor de rest in "iemand anders zijn afgedankte ....." rondrijdt en daar zeer gelukkig en tevreden mee is-

Laatste update 22/10/2013

27 apr 2006 14:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
911-lover schreef:
Sorry , maar dat komt me behoorlijk arrogant over :evil:

Ja mensen, het is NIET zozeer mijn bedoeling om hier ruzie te stoken of iets van degelijke aard... LOL

Ik bedoel enkel dat ik PERSOONLIJK nooit gestreeft heb om met een iets oudere wagen (zo beter!) rond te rijden.

Uiteraard is dat iets dat elke persoon voor zichzelf moet uitmaken EN ook vind ik dat men die mening van eenieder moet apprecieren. Wil dus ook zeggen dat ik het perfect knap kan vinden dat iemand met een ouder model rondtoert ENKEL is het niet mijn ding, that's all.

Samengevat: Jeden Tierchen hat sein ... LOL

27 apr 2006 15:02
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
wat een LOL zeg,
jij bent me d'r wel ene....... :roll:

27 apr 2006 15:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
Blijf je opmerkingen behoorlijk arrogrant vinden.

En eerlijk gezegd kan ik er de LOL niet van inzien

27 apr 2006 16:20
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Maarten..........

IMHO ben je een tobber...

27 apr 2006 16:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Utrecht
Bericht 
Wat een apert blaatverhaal!
En iedereen reageert hier nog serieus op ook?

OVER EN SLUITEN

27 apr 2006 19:32
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
plh schreef:
gekleurde naafdopjes.......
:shock: :shock:
Hmm..had van een Audiman wel wat meer smaak verwacht :wink:

27 apr 2006 19:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
Maarten... als ik je wensenlijstje zo zie had je die verkorte versnellingspook moeten schrappen en een tiptronic moeten nemen... zelf met een stok in de olie roeren is zoooo 1980 duh ;) Maar ff serieus dit zijn dus de soort opmerkingen die je richting oudere porsche-gebruikers maakt.. niet echt tof

27 apr 2006 20:19
Profiel
Bericht 
maartenmattan schreef:

Ik ken mezelf, als ik 4.000 euro wil uitgeven... dan moet dat ook LOL

Hallo Maarten,

Als je zo graag van je 4000 euro afwilt mag je me ook sponsoren. Dit is geen grap! Ik doe volgend jaar hieraan mee: http://www.gumball-3000.com

(Ik zoek nog meer sponsors. Deze zijn bij mij zeer welkom).

Laatst bijgewerkt door ECT op 27 apr 2006 20:54, in totaal 2 keer bewerkt.

27 apr 2006 20:47
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Misschien willen ze voor die 4K hem wel vakkundig voor je strippen, heb je de eerste Boxster CS, daar kan géén luxe tegenop!

27 apr 2006 20:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Snap ik het nnou niet :?: :shock:

Ruud (die tobber met een 2e hands barrel),

maar wel met vrijstaand huis en een paar duizend m² grond eigenhandig opgebouwd omdat ik dat eerst belangrijker vindt op zo'n leeftijd dan een nieuwe porsche te kopen :(

(ben misschien dan, ondanks 35, een ouwe zak) :roll:

27 apr 2006 21:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Zuid-Limburg(B)
Bericht 
ECT schreef:
Hallo Maarten, Als je zo graag van je 4000 euro afwilt mag je me ook sponsoren. Dit is geen grap! Ik doe volgend jaar hieraan mee: http://www.gumball-3000.com

dat is ook nog één vd dingen die ik welns zou willen doen,
toch niet in de P???? :shock:
nieuwe flash-site al gezien?
http://www.gumball3000.com/

http://www.gumball3000.com/html/news/news.php

@ruud964... eigen circuitje aanleggen op die lap grond? :wink:

27 apr 2006 21:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 sc 1981 Porsche 356 c coupe 1964
Hilversum
Bericht 
Apert Blaatverhaal? Zeker lid geweest.... 8)

Heel mooi voor je dat je een nieuwe Boxster kan betalen en nog 4k over hebt om wat opties te kopen, het komt wat pocherig over allemaal.

Ik vind het leuk om in een auto te rijden met karakter, waar je nog een beetje in moet werken.

Mijn vraag: waarom koop je geen 911?????

27 apr 2006 21:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Beste P liefhebbers...

Daar ik merk dat mijn "onherroepelijke" ongezouten mening die ik hier heb verkondigd, achteraf gezien niet fair bleek...

MIJN OPRECHTE VERONTSCHULDIGINGEN @ alle P rijders die zich
hier aangesproken voelden.

Merendeels omdat ik al menig beroep heb kunnen doen op de jaren ervaring van jullie en bereidwillige reacties op al mijn vragen.

SORRY

27 apr 2006 21:58
Profiel
Bericht 
LuKe schreef:
ECT schreef:
Hallo Maarten, Als je zo graag van je 4000 euro afwilt mag je me ook sponsoren. Dit is geen grap! Ik doe volgend jaar hieraan mee: http://www.gumball-3000.com

.....
toch niet in de P???? :shock:
....

Neen, niet in mijn 993 maar in de Boxter van Maarten :lol:

Even serieus: weet het nog niet. Ik ken wel iemand met een Jensen Interceptor die hem een keer per jaar gebruikt en de rest van de tijd zit hij in de garage en dat is zonde voor zo'n wagen. Misschien kan ik hem "lenen".
Ik heb een jaar de tijd om het uit te zoeken.

27 apr 2006 22:45
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
maartenmattan schreef:
Beste P liefhebbers...

Daar ik merk dat mijn "onherroepelijke" ongezouten mening die ik hier heb verkondigd, achteraf gezien niet fair bleek...

MIJN OPRECHTE VERONTSCHULDIGINGEN @ alle P rijders die zich
hier aangesproken voelden.

Merendeels omdat ik al menig beroep heb kunnen doen op de jaren ervaring van jullie en bereidwillige reacties op al mijn vragen.

SORRY

:pale: :mrgreen: 8)

27 apr 2006 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Zuid-Limburg(B)
Bericht 
ECT schreef:
Even serieus: weet het nog niet. Ik ken wel iemand met een Jensen Interceptor die hem een keer per jaar gebruikt en de rest van de tijd zit hij in de garage en dat is zonde voor zo'n wagen. Misschien kan ik hem "lenen". Ik heb een jaar de tijd om het uit te zoeken.

Jensen Interceptor...mooie wagen!!...eigenaar zal dan toch liever niet weten waar ie voor gebruikt gaat worden... :shock: 8)
ze hebben in België een tussenstop, ga ik wel even kijken, zal foto's dan wel posten...
"Attention all Belgians" to come and cheer us at Chateau de Beloeil, home to the Princes de Ligne between 10PM - 1AM! (Address: Chateau de Beloeil, rue du Chateau, 11, Beloeil, Hainaut, just 40 miles from Brussels)

28 apr 2006 8:57
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Dat zou wel prachtig zijn ! Iemand van het forum bij de Gumball die voor ons iedere dag verslag kan uitbrengen enz.... :wink:

Ik heb ook al zitten denken om een kijkje te gaan nemen, maar ik herinner me nog de drukte van vorig jaar :roll: Indien er hier nog interesse zouden hebben, kunnen we misschien iets afspreken voor morgen ?

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

28 apr 2006 9:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
Maarten is zeker zo'n P-rijder die niet zijn hand opsteekt als ik in mijn oude barrel voorbij kom gereden (zie ander topic hierover) :roll: :evil:
sorry hoor, maar ik kan hier niks mee, vind het een beetje over the top zijn vraag.
ga lekker naar je lokale Porschecentrum en kruis daar maar wat aan, zij zullen je zeker kunnen helpen :!:
vind het fantasties dat je zoveel kunt besteden maar zoals iemand anders al zei zijn de meesten onder ons liefhebbers die met schrapen en sparen hun droom hebben kunnen verwezelijken, dus dan kun je dit soort reacties verwachten :!: :!:

desondanks hoop ik voor jou dat je je 4k kunt stukslaan op de P :? :lol:
anders doe ik het wel voor je, 4k voor mijn 911,hhhhhmmmmm kunnen we een hoop voor doen...........

28 apr 2006 19:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
craze schreef:
Maarten is zeker zo'n P-rijder die niet zijn hand opsteekt als ik in mijn oude barrel voorbij kom gereden (zie ander topic hierover)

DIT is er echt volgens mij over... als andere al in mij plaats gaan beginnen neerschrijven wat ik zou doen of niet doen, volgens hen (WAT ZEKER niet zo is) ... dan stopt het hier voor mij.

Was heel euforisch om hier fotos te gaan posten en degerlijke... om eerlijk te zijn, ik zie mij niet meer in de mood om dat te doen. Waarschijnlijk zijn de meeste hiermee heel tevreden. Ik neem na het weekend een beslissing, maar denk eraan mij uit te schrijven.

Ook al geloven er niet veel van wat ik nog zeg, toch wens ik iedereen hier nog oneindig veel rijplezier met hun P.

Maarten

28 apr 2006 20:23
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, een rottig begin is het halve werk.

Zoals ze bij Axe al jaren zeggen: you never get a second chance to make a first impression...

En die van jou was oké tot je hier op heeeeeel veel tenen tegelijk ging staan. Je hebt je excuses aangeboden, echter je uitlatingen waren (zeker voor een jong gastje) nogal extreem.

Laat anderen in hun waarde, maar doe vooral wat je moet doen.

28 apr 2006 20:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Zuid-Limburg(B)
Bericht 
rufie schreef:
Ik heb ook al zitten denken om een kijkje te gaan nemen, maar ik herinner me nog de drukte van vorig jaar :roll: Indien er hier nog interesse zouden hebben, kunnen we misschien iets afspreken voor morgen ?

overmorgen....

Sunday 30th April:

This is the start day! Cars will park on "display" in Gumballs own "pit-lane" on Pall Mall (London W1, between Trafalgar Square and St. James Palace) between 3-4 PM, and the flag will drop between 4-6 PM, sending drivers en route to a Midnight checkpoint in Belgium via the Eurotunnel.  "Attention all Belgian's" to come and cheer us at Chateau de Beloeil, home to the Princes de Ligne between 10PM - 1AM! (Address: Chateau de Beloeil, rue du Chateau, 11, Beloeil, Hainaut)

Laatst bijgewerkt door LuKe op 28 apr 2006 21:40, in totaal 1 keer bewerkt.

28 apr 2006 20:53
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende