_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
23 mei 2006 7:56
thijzer
1978-er 928
Hulsberg (L)
Klepdeksel heb ik wel van het blok afgehaald... Kleppen moesten toch gesteld worden.
Concoursstaat. Dat is de beste staat waarin een voertuig kan verkeren, niet per definitie de originele staat. Dat is althans wat ik kan filteren uit de taxatierichtlijnen voor klassieke auto's.
Het resultaat is zeer bevredigend omdat de klepdeksel van aluminium is en zeker door de warmte snel oxideert tot een grauw geheel. Luchthappers en een "universele spoiler" dragen denk ik niet bij aan een concoursstaat...
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
23 mei 2006 9:06
Meneer aard
924 `77
Wijchen
Ik poets mijn kleppen deksel af en toe keer met commandant, en ziet er weer voor paar weken (of zelfs maanden ) goed eruit, zelfde doe ik met mijn uitlaat stuk achter, ding is nu nog steeds niet vies.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum