Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 08 apr 2025 17:36

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Dit zal de 996-rijder goed doen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 3.2 cabrio TL
omgeving eindhoven
Bericht 
Hoi Frost,

Ik ben het wel met je eens. Een leuke film maar veel te lang en met te veel 'slome' stukken. De meeste kinderen hadden het in de bios wel gehad na een uurtje en hadden voor van alles aandacht behalve de film. Voor de oudere jongere was het natuurlijk wel genieten.

05 jul 2006 10:36
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Als ik de afgelopen jaren de films van disney en pixar eens bekijk, dan moet ik eigenlijk zoiezo toegeven dat het er niet beter op geworden is.
Ik vond DINOSAUR wel goed, en NEMO ook wel, maar daarna werd het snel slappe hap. Ik was nooit een fan van Toy Story trouwens, hoewel het concept erachter natuurlijk wel leuk was..

Ik mis eigenlijk een beetje de goede oude tijden. De ECHTE tekenfilms, zoals Lady en de Vagebond, De Leeuwekoning en Frank en Frey, Aristocats etc. Daar zie je de liefde voor de getekende karakters ervan af stralen. De laatste tekenfilm van disney, dat met die koeien op die boerderij ( hoe heette dat stuk ookalweer?? ) vond ik een slap aftreksel van series als Cow & Chicken, veel te hoekig, simpel en flauw..
Het was dan ook geen kassa kassa voor Disney.
De laatste tekenfilm waar ik echt van onder de indruk was, was Brother Bear. Schitterende muziek, en tekeningen. Mooi verhaal ook.

05 jul 2006 11:17
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
brother bear idd goede film, maar evenals nemo en sharktale. madagascar vond ik daarentegen weer meer wat voor oudere kinderen - veel leuke 'verwijzingen' voor volwassenen overigens.

onthou wel dat je niet de directe doelgroep (meer) bent. als ik kijk naar de reactie van mijn 5 jarige dochter is cars niet direct haar lol (auto's interesseren haar de rozen) maar nemo, sharktale en brother bear kan ik permanent spelen...

buurjongen van 6 vond cars daarentegen erg cool.

horn - al jaren disneyfan en die ook de oudere films leuker vindt

05 jul 2006 11:31
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Klopt, het heeft toch ook wel veel met de leeftijden te maken, en ik kan me voorstellen dat een jongen Cars leuker zou vinden dan b.v Bambi, hoewel dit natuurlijk een niet erg sterke vergelijking is aangezien de jaartallen :lol:

Sharktale vond ik ook niet zo, leuk karakter voor Robbert de Niro als Haaien Maffia Baas, dat dan weer wel!

Madagascar heb ik niet gezien, maar hoorde van veel lui dat ie wel grappig was, anders dan The Wild. Als ik daar recenties van lees dan vrees ik dat het geen schot in de roos was voor Disney. Er heerst een zekere concurrentie tussen de twee groeperingen natuurlijk. Komt de één met een vissen film, komt de ander er een half jaar OOK mee aan.

05 jul 2006 12:11
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
pixar inmiddels overgenomen door disney... beide bazen van pixar zijn inmiddels disneydirecteuren.

05 jul 2006 12:46
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik bedoelde eigenlijk de concurrentie tussen dreamworks en pixar/disney :wink:

05 jul 2006 13:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
FROST schreef:
Ik vond DINOSAUR wel goed, en NEMO ook wel, maar daarna werd het snel slappe hap. Ik was nooit een fan van Toy Story trouwens, hoewel het concept erachter natuurlijk wel leuk was..

Toy Story was overigens wel de eerste volledige animatiefilm die volgens dit concept bij Pixar/Dreamworks is gemaakt. Dinosaur en Nemo zijn van veel later datum en heel anders gemaakt en gerendered. De tijd en machines die daar voor nodig zijn geweest is nu absoluut niet meer noodzakelijk om zo'n animatiefilm te maken.

Aldus een enorm fan van Toy Story

05 jul 2006 22:06
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
mhoeneveld schreef:
Op naar de Mac voor een 996 :wink:

Bij ons waren ze niet "meer" te krijgen.
Enkel het groene busje en een blauwe ami :cry:

Laatste update 22/10/2013

07 jul 2006 20:54
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2