Auteur |
Bericht |
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Agh de acceptgiro brigade slaat weer toe..
Ik wordt niet goed van die lui (de politie dan) enkel nuttig om lui in den haag eens flink te spekken..
Die mierenneuk dingen allemaal..Al die flitskasten moven met die handel..
Gisteravond ben ik mogelijk geflits door een mobiele flits unit ofsow..Was een weg buiten de bebouwde kom, daar rijd iedereen 60 km/h...En in de bebouwde kom (stukje verderop) gaan ze 45 rijden..Vaag volk allemaal..Ik moest opgeven moment eraf, dus ik wacht netjes tot de verdrijvings vlakken voorbij zijn en ga op de linksaf strook...Ik denk zal die gast hebben en rijd naast hem op de linksaf strook (vrij lang  ) op dat moment een flits achter mijn..Reed 65 km/h ongeveer..Maar de plek etc klopt gewoon niet..Want daar staat a. geen kast en b. helemaal geen plek voor een mobiele brigade..
Ik wacht wel af..Maar moest een keer komen want ik rijd in de bebouwde kom sowieso 60 (dan draait de motor 2000 toeren en das beter als 1800 toeren onderin hangen..Want bij 50 moet ik gewoon terug naar de 3 vooral met stads verkeer ivm olie spoeling)..
Maar ik vind die hele politie verloren tijd en energie..Die 120 km/h mag van mijn ook fors omhoog..160-200 is veel leuker.
|
24 aug 2006 22:58 |
|
 |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
 |  |  |  | Meneer aard schreef: Agh de acceptgiro brigade slaat weer toe.. Ik wordt niet goed van die lui (de politie dan) enkel nuttig om lui in den haag eens flink te spekken.. Die mierenneuk dingen allemaal..Al die flitskasten moven met die handel.. Gisteravond ben ik mogelijk geflits door een mobiele flits unit ofsow..Was een weg buiten de bebouwde kom, daar rijd iedereen 60 km/h...En in de bebouwde kom (stukje verderop) gaan ze 45 rijden..Vaag volk allemaal..Ik moest opgeven moment eraf, dus ik wacht netjes tot de verdrijvings vlakken voorbij zijn en ga op de linksaf strook...Ik denk zal die gast hebben en rijd naast hem op de linksaf strook (vrij lang  ) op dat moment een flits achter mijn..Reed 65 km/h ongeveer..Maar de plek etc klopt gewoon niet..Want daar staat a. geen kast en b. helemaal geen plek voor een mobiele brigade.. Ik wacht wel af..Maar moest een keer komen want ik rijd in de bebouwde kom sowieso 60 (dan draait de motor 2000 toeren en das beter als 1800 toeren onderin hangen..Want bij 50 moet ik gewoon terug naar de 3 vooral met stads verkeer ivm olie spoeling).. Maar ik vind die hele politie verloren tijd en energie..Die 120 km/h mag van mijn ook fors omhoog..160-200 is veel leuker. |  |  |  |  |
Lekker ongenuanceerd 
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
24 aug 2006 23:02 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
|
24 aug 2006 23:06 |
|
 |
Tetsuo
993 C4 '95, 964 C2 '91Nuenen
|
Ik sluit me daarbij aan. Hr. Aard is van Aard veranderd? 
|
24 aug 2006 23:36 |
|
 |
horn
PF #57
|
ja. Mevrouw Aard geworden...
on topic: zolang ze maar flitsen op 'risico' plaatsen en niet op 'binnenhark' plaatsen vind ik het oké.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 aug 2006 6:40 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Keep on dreaming 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
25 aug 2006 6:55 |
|
 |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Goed argument voor de rechtbank 
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
25 aug 2006 7:29 |
|
 |
Marcel964C4C
964 C4 Cabrio 1991Utrecht
|
Als je echt haast hebt, kun je beter een blauw zwaailicht installeren. De boete hiervoor is nl maar 75 euro.
zie hier
_________________________________________ Verwachting kun je aanpassen, realiteit niet
|
25 aug 2006 7:41 |
|
 |
ECT
|
Of vraag eens om mee te rijden met Dato Steenhuis van het CJIB, die notabene zijn chauffeur opdracht gaf om full-speed over de vluchtstrook en als een idioot over de weg te scheuren!!
BTW:
hoe lang mag de tijd maximaal duren tussen overtreding en acceptgiro van CJIB op je deurmat?
|
25 aug 2006 8:37 |
|
 |
sunnyden1973
944 S2-89+opties (&vader heeft sinds '85 'n nette 944)Hellevoetsluis
|
Vind het ook altijd zoooo lastig in de bebouwde kom... ik wil maar naar zijn vijf als ie stationair draait,maar vreemdgenoeg blijven mijn auto's altijd steken in 2 of soms ook 3 met de juiste toeren en waar er huizen staan!
Hier is het overigens overal 30km/u......
Ik adviseer meneer Aard een automaatje (wat een argument zeg,is een grapje toch toch zeker?!haha  )
_________________________________________ 944-S2 89 Veel opties,liefhebbers exemplaar. Seat ibiza-Cupra 1e eig.98-airco,verlaagd,rode gordels en nog veel meer aanpassingen zelf gedaan..
|
25 aug 2006 13:10 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Eens!
Alleen werd dat volgens mij niet door Jan geschreven, maar door meneer Aard! 
|
25 aug 2006 13:27 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
25 aug 2006 13:29 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Daaromdat het meestal na een periode van 3 maanden aankomt 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
25 aug 2006 13:43 |
|
 |
ECT
|
In de tussentijd heb je zonder dat je 't weet een doos bonnen verzameld. 
|
25 aug 2006 14:04 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... en mss zelfs je rijbewijs verspeeld 
|
25 aug 2006 14:13 |
|
 |
ECT
|
Dat had je nou net niet moeten zeggen 
|
25 aug 2006 14:15 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Wat ik overigens 1 bladzijde terug al schreef
Ik wist het overigens ook niet van die termijn van 4 maanden .... dacht dat dat iets van een week of 4 was 
|
25 aug 2006 14:18 |
|
 |
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Ja maar overal wordt dat toegepast..OK overal is een groot woord, maar in Oostenrijk??? was dat toch het geval.
Maar stadsverkeer is gewoon een ramp..Ik rijd bijna nooit stadsverkeer want ik probreet dat allemaal te vermijden..Een trage zootje 45 waar je 50 mag noem maar op, doorrijden, niet goed aansluiten.
Ik raak er totaal gefrustreerd van..Ook mensen die ene keer boven op de rem moeten terwijl dit al eerder kon..Gevolg helemaal achteraan staat er dus file.
|
25 aug 2006 16:06 |
|
 |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Mens erger je niet (of althans heel wat minder...)
En wat te snel rijden betreft : ik klaag niet als ik erbij ben, want ik wist heus wel dat 't te snel was.
Al moet ik zeggen dat de boete van € 50 om 61 km/u te rijden waar ik 50 km/u mocht, uiteraard volkomen belachelijk is...
|
25 aug 2006 17:25 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Wrom? Richting de 70 op de teller.. kan gebeuren als je even niet oplet. Maar da's wederom ..... dikke bult toch?
_________________________________________ Tjolk.
|
25 aug 2006 17:48 |
|
 |
horn
PF #57
|
Inderdaad. Tjolk. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 aug 2006 21:28 |
|
|