Ik vermoed dat een 2S meer dan veilig genoeg is (ook al vind ik het een prettig idee om een 4WD te rijden) want als de omstandigheden barslecht zijn, ga ik toch voorzichtig rijden en geen limieten opzoeken...
Een 4S ziet er echter wel heel VET uit met die dikkere kont (zie er hier regelmatig eentje passeren langs kantoor) !
Als het budget op de limiet zit : waarom geen "gewone" carrera 2 maar dan met sportuitlaat (heb je ook 4 uitlaten EN een vette sound !!). Ik kan me niet inbeelden dat die 30 pk extra zo'n hemelsbreed verschil maken (tenzij op circuit). Zorg dan wel dat er PASM opzit.
Tel alle optie op die op een 997 moeten zitten en dan kom je aardig in de buurt van een S. btw. het meerendeel van de PFérs geeft de voorkeur aan een S. Misschien zijn dat wel de toekomstige eigenaars!
30 aug 2006 18:24
Beltar
love is in the (h)air!
Belgie
GR schreef:
Tel alle optie op die op een 997 moeten zitten en dan kom je aardig in de buurt van een S. btw. het meerendeel van de PFérs geeft de voorkeur aan een S. Misschien zijn dat wel de toekomstige eigenaars!
Oef, dan kan ik mijn altijd in depuntjes gesoigneerde car misschien toch eens zelf verkopen en gaat de garage niet met alle winst lopen
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum