Auteur |
Bericht |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Joannes, ik ga maar niet al te uitgebreid (ook) op dit artikel in
Maar een erg sterk verhaal, met een 'bepaalde' uitkomst, vond ik het nu niet
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
14 jun 2007 22:11 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Even iets naarboven scrollen.. zo'n 8 berichten eerder stond ie al.
_________________________________________ Racefun events
|
14 jun 2007 22:12 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Leuke vergelijking, maar zelfs als Audifreak snap ik nog de magie van een Porsche. En ik vergelijk nooit auto's puur op cijfers, maar ook op het gevoel wat erbij hoort.
Ik ben wél erg benieuwd wat de R8 voor gevolgen heeft voor Audi's toekomstige modellenlijn...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
14 jun 2007 23:10 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
18 jun 2007 1:40 |
|
|
Joannes
Boxster 2.5Vaals
|
@911-lover :
Ik begrijp, dat je iedere keer, als je langs de NSX rijdt, er naar kijkt !
Zou ik ook doen !
De NSX heeft iets exotisch over zich.
En schijnt formidabel te rijden ; door Senna mee ontwikkelt. Destijds schreef een redacteur van Autovisie, dat de NSX het beste onderstel in de sportwagenklasse had (en dat in een vergelijkende test met .................de 964 C2).
De NSX is eens wat anders dan al die P.
|
18 jun 2007 15:10 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Jaja, maar daar draait dat hoofdje van jou echt niet van hoor, kijk maar eens achter die auto
|
18 jun 2007 15:40 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
18 jun 2007 16:42 |
|
|
John
Cayenne
|
Vanmiddag met plezier al de vergelijkingtest gelezen in de nieuwe Autovisie...
Tussen de 997 4S en de R8..............
conclusie............tja was te verwachten heh
wat mij opviel........
R8 bijna kerstboomgehalte
R8 vaag in de besturing te mooi
R8 mist iets
|
21 jun 2007 16:28 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Hecht meer waarde aan het oordeel van de jongens van EVO.
|
21 jun 2007 16:37 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Grootste "kritiek" of anderzijds "pluspunt" van de R8 zou zijn dat het allemaal zo goed en vanzelfsprekend gaat dat er in feite te weinig sensaties overblijven.
Maar dat schreven ze ook over de 996 enz
|
21 jun 2007 16:41 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
R8 is leuk maar geen blijvertje.
|
21 jun 2007 17:36 |
|
|
porsche_rc
Eerst een rijbewijs (volgend jaar)woudenberg
|
Als ik de zijnkant van de R8 zie, hoe gek het ook klinkt, moet ik altijd aan een walvis denken...
_________________________________________ Groeten,
Jules
|
21 jun 2007 18:58 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
21 jun 2007 19:09 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Als ik die R8 zo van de foto's beoordeel vind ik hem niet zo.Voor mijn gevoel zit de cabine wat te ver naar voren.Zal in het echt wel beter overkomen omdat ik de meeste Audi's toch wel zo'n beetje de mooiste in hun klasse vind
Verder natuurlijk een superauto maar ik zou hem nooit boven een gelijkwaardige Porsche verkiezen.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
21 jun 2007 19:35 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Ik ook niet...
Vind hem eigenlijk net een TT waar ze een stuk tussen gelast hebben..
Dan geef mij maar een Aston als het geen P mag zijn...
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
21 jun 2007 19:40 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zit wel een prijsverschil van 70% op
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 jun 2007 19:44 |
|
|
carrera32
911 3.2 Cabriolet '87
|
Vorige week reed een R8 mij tegemoet, in eerste instantie dacht ik idd dat het een nieuwe TT was, pas toen we elkaar passeerden zag ik dat het een R8 was. Tuurlijk is de nieuwe TT niet lelijk, maar met een 70% prijsverschil was iets meer onderscheiding, behalve onderhuids, wel leuk geweest..
Maar dat zeggen sommigen misschien ook van een C2 en GT2
_________________________________________ Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)
|
21 jun 2007 20:38 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
70% is het verschil tussen de R8 en de DB9
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 jun 2007 21:43 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Maar zou je de R8 niet beter vergelijken met de V8 van AM, namelijk de V8 Vantage ? Dan is de prijs quasi gelijk...
|
21 jun 2007 21:51 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Als je bij Audi de R8 koopt, heb je de top van het gamma, als je bij Aston de Vantage koopt, heb je het instapmodel
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 jun 2007 22:51 |
|
|
Jort
Groningen
|
Liever 1x het AM instapmodel dan 10x het Audi topmodel.
_________________________________________ Tjolk.
|
22 jun 2007 0:25 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Denk niet dat je alleen bent.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jun 2007 5:42 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
In de tests komt regelmatig naar voren dat je qua interieur gewoon in een audi A3 of A4 zit, met uitzondering van de versnellingspook (gejat van Ferrari).
Het is maar wat je wil, als 150 duizend euro (en met wat opties nog veel meer) uit wil geven aan een auto.
_________________________________________ Racefun events
|
22 jun 2007 9:19 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Heeft iig.geen motorische problemen.
|
22 jun 2007 9:22 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
O ja, weet je dat zeker???
Hoe lang rijden ze al dan...
Ondanks dat ik meestal BMW gereden heb vind ik dat Audi best mooie auto's maakt hoor, telkens wel wezen kijken maar nooit de stap genomen om er een aan te schaffen.
_________________________________________ Racefun events
|
22 jun 2007 9:33 |
|
|