Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:41

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
911 cabrio 1975 (2.7) 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 911 cabrio 1975 (2.7)
Als de kap van een 911 cabrio open ligt, kan je dan niet meer op de achterste zetels zitten :cry: , of is dat enkel zo bij een 911 cabrio van 1975 :roll: (omgebouwde targa dus :roll: ) :?: :?:

groetjes Ironpatje

02 jul 2007 10:43
Profiel
Bericht 
Normaal wel, zitjes van een cabrio zijn korter van hoogte, maar als die van een coupe er in zitten moet je ze inderdaad plat laten liggen, want dan komt de bovenkant tegen de kap aan.

02 jul 2007 11:04
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht kap
maar de kap komt mijn inziens ook te ver naar voor, of is die misschien slecht omgebouwd ??? heb er foto's van, maar weet niet hoe ik ze hierop moet zetten

02 jul 2007 11:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
In de FAQ staat precies beschreven hoe dat moet. :wink:

02 jul 2007 11:27
Profiel WWW
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
kan je in bels niet zien ope een soord van rdw side hoe de auto origineel is geleverd?of opvragen waarde auto nieuw is geleverd?of bij de dealer?
ombouw van targa naar cabrio zou kunnen maar is veel werk en heel kostbaar.maar het kan.

gr anton964

02 jul 2007 11:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Op aanvraag:

De foto's van de wagen in kwestie. (Hij is hier of op Porscheforum.be zeker al eens langs gekomen)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

02 jul 2007 12:15
Profiel
Bericht 
Rugleuning van een cabrio staan inderdaad recht op omdat de kap naar voor komt, in een coupe staan ze iets meer achterover.
Leuning van coupe heeft 5 stiksels en cabrio maar 4, dus scheelt zo'n 8cm in hoogte.

02 jul 2007 12:48
PorscheForum Rakker
1971 911 S
Antwerpen
Bericht 
Wat een b(r)ouwsel :? :cry: :cry:

02 jul 2007 12:54
Profiel
Bericht 
Heb even een foto voor je gemaakt, kun je zien dat de stand van de zitjes helemaal anders is als van een coupe.
Zoals je kunt zien op de foto zitten er in de hoeken boven de leuning twee scharnierbare beugels, dus als die te hoog zijn kunnen ze niet ver genoeg naar achter.
Mocht je nog vragen hebben, of een en ander vergelijken, stuur dan even een PB, wonen slechts 70 km van elkaar af.

Afbeelding

02 jul 2007 13:11
Bericht 
Peet964 schreef:

Is wel originele Porsche kap.

02 jul 2007 13:13
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Zie zo op het eerste gezicht niet zoveel vreemds! Als het iid de originele P.conversiekit is heb ik hem liever zo dan als Targa!

02 jul 2007 14:03
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
Tja...ieder z'n meug...

02 jul 2007 18:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Dus als ik het goed voor heb is deze auto nog zo slecht niet?

Tuurlijk kan je hem niet vergelijken met een perfecte 911 cabrio van 20k Euro, maar neem nu dat hij voor de helft of minder van dat bedrag weg mag (ik heb er geen idee van wat hij moet kosten dus ik gis maar). Dan heb je toch een 911 en een cabrio. En valt er mits wat tijd en energie best wat van te maken. Of zie ik het mis?

Ik had ergens reacties over deze wagen gelezen, maar ik vind het zo onmiddellijk niet weer (ben daarom heel benieuwd naar de reacties :) )

Bingo gevonden het stond dus HIER ongeveer halverwege de pagina. Advertentie is niet meer geldig, maar het is dezelfde wagen. Gepost door mezelf op 31 Januari bij de koopjes ;)

02 jul 2007 19:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht b(r)ouwsel
Peet964 schreef:

ja zeg, hoe lelijk hé :?:
je moet echt wel gek zijn om een cabrio te willen :shock: :shock: :shock:
awel, noem mij dan maar prettig gestoord :tongue: :tongue: :tongue:

over een prijs is er niet gesproken, hij stelde voor om hem te wisselen voor m'n 914 :!: :!: :roll: :roll: , ik heb nog niets beslist en denk er nog even over na

de wagen (911) moet herspoten worden en de motor afgesteld, ook het interieur moet vernieuwd worden :scratch: :scratch: :scratch:
wel nog wat kosten aan dus :!: :!: :evil: :evil:

groetjes Ironpatje

03 jul 2007 11:26
Profiel
Bericht 
Voor dat geld wat jij toen voor de jouwe vroeg, en dan ruilen :idea: :arrow: niet verkeerd, laat er dan wat werk aan zijn.
En prettig gestoord zijn is niet slecht :wink:
Kijk door alle werkzaamheden heen, maar probeer wel te achterhalen of het mechanisch allemaal in orde is.
Succes.

03 jul 2007 11:36
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 
cabrio wim schreef:
Voor dat geld wat jij toen voor de jouwe vroeg, en dan ruilen :idea: :arrow: niet verkeerd, laat er dan wat werk aan zijn.
En prettig gestoord zijn is niet slecht :wink:
Kijk door alle werkzaamheden heen, maar probeer wel te achterhalen of het mechanisch allemaal in orde is.
Succes.

allemaal in orde???, weet ik niet, ken er ook (te) weinig van,

is een duitse wagen, wel ingevoerd maar nog niet naar de controle geweest in Belgie,
dus op goed geluk :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :roll: :roll: :roll: :roll:

03 jul 2007 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
1971 911 S
Antwerpen
Bericht 
Patje,

Niet persoonlijk nemen maar mij lijkt het echt een bouwsel waar ik zou omheen lopen. Just my toughts...
Kijk goed uit en laat iemand met verstand van techniek er naar kijken vooraleer je zaken doet. Goedkoop zou wel eens heel dure koop kunnen worden. Als je alles optelt kom je misschien wel in de buurt van de wat een echte, onverminkte targa zou kosten of zelfs misschien wel in de buurt van een originele cabrio. Lijkt mij toch de moeite om de niet zomaar toe te happen omwille van scherpe prijs.

Succes!

03 jul 2007 13:41
Profiel
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: b(r)ouwsel
ironpatje schreef:
Peet964 schreef:

ja zeg, hoe lelijk hé :?:
je moet echt wel gek zijn om een cabrio te willen :shock: :shock: :shock:
awel, noem mij dan maar prettig gestoord :tongue: :tongue: :tongue:

over een prijs is er niet gesproken, hij stelde voor om hem te wisselen voor m'n 914 :!: :!: :roll: :roll: , ik heb nog niets beslist en denk er nog even over na

de wagen (911) moet herspoten worden en de motor afgesteld, ook het interieur moet vernieuwd worden :scratch: :scratch: :scratch:
wel nog wat kosten aan dus :!: :!: :evil: :evil:

groetjes Ironpatje

Daar ga je dus al weer: een hele lijst met dingen te doen plus de dingen die later nog boven komen. Deur hangt zo te zien ook niet lekker in de sponning...

Tel dat allemaal eens op en koop dan gewoon een goeie ....
Alles wat je investeert in een slechte is mi weggegooid geld.

03 jul 2007 18:07
Profiel
Bericht 
ironpatje schreef:
allemaal in orde???, weet ik niet, ken er ook (te) weinig van, dus op goed geluk :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :roll: :roll: :roll: :roll:

Dat zou ik zeker niet doen :roll: zou zeker iemand meenemen die er echt verstand van heeft.

03 jul 2007 18:13
PorscheForum Rakker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
:cry: :cry:

Lekker verder kijken, en met een grote boog omheen is mijn advies.

03 jul 2007 20:59
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Dradenbende onder het dashboard, matten totaal op... zit in ieder geval nog wel wat werk aan.

03 jul 2007 22:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht werk
Tom80 schreef:
Dradenbende onder het dashboard, matten totaal op... zit in ieder geval nog wel wat werk aan.

Ik kan voor 850 euro een compleet interieur kopen (matten, dashboard, zetels, bekleding deuren,....)
ALS :roll: ik de 914 zou wisselen voor de 911 zou ik dat zeker doen, dat zou al een heel ander zicht zijn :lol: (en die dradenbende onder het dashboard is makkelijk zelf weg te werken :!: :!: :wink: :wink: )

04 jul 2007 0:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht geluk
cabrio wim schreef:
ironpatje schreef:
allemaal in orde???, weet ik niet, ken er ook (te) weinig van, dus op goed geluk :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :roll: :roll: :roll: :roll:

Dat zou ik zeker niet doen :roll: zou zeker iemand meenemen die er echt verstand van heeft.

was van plan om iemand met verstand van mechaniek mee te nemen en er eens naar te laten kijken :wink: :wink:
(misschien iemand van het forum :roll: :roll: :?: :?: :?: :?: :idea: :idea: )

04 jul 2007 0:44
Profiel
Bericht 
als die matten er nu zo uitzien, dan zou ik als een gek beginnen zoeken naar roest en andere rotzooi zoals problemen in de electra...

die linker deur hangt ook niet goed, en ik spreek uit ervaring, een slecht passende deur op een targa is BAD, BAD, BAD
geen dak om de vorm er in te houden, 30+ jaar metaal moeiheid
en de neus en kont van de auto gaan uit elkaar naar beneden

een targa zakt niet door zijn buik door, hij zakt op neus en kont door
en dan krijg je door gaps die je niet meer kan stellen!

de kieren op de deuren zijn echt iets om zonder verdere inspectie over te vallen bij een targa, deze heeft het aan beide kanten al, 't is geen slecht gemonteerde deur, 't is een verzakt chassis...

Afbeelding

MC hammer zei, can't touch this
ik zeg, don't touch that

04 jul 2007 10:01
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Heerlijk forum, quotes van MC Hammer, hahahahaha!

04 jul 2007 14:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende