Nee zenne ... is zeker niet de bedoeling om er wijzer uit te worden ...
was gewoon een geintje die poll en kwas benieuwd hoe jullie mij inschatte ensow ...
Heb eigenlijk "carte blanche" gekregen voor wat betreft het type ... dit om "ellende" nadien te voorkomen ... maw ... kmag dus mijn zinnetje kopen. Het gaat over iets teveel geld om maar voor 95% te gaan ... en gelijk heeft ze toch ...
Ikzelf vind de 4s helemaal te gek ... zeker omdat er zowat alles opzit wat ik er later heeeel waarschijnlijk toch aan zou veranderen. Vooral "the XL ass" spreekt me aan ...
Maar we spreken dan al snel weer over dikke 10k extra natuurlijk.
Wat me er ook in aanspreekt is toch wel een beetje het exclusieve ... je ziet ze maar zelden ... en volgens mij qua waardevastheid mss wel de beste koop in het 993 rijtje ...
Nadeel is dat ik dan even langer P-loos zal zijn ... betekend dus even doorsparen ...
Puur motorisch is de turbo natuurlijk het einde ... maar weer tzelfde probleem als met de 965 ... idd die vleugel hé ... hou ik persoonlijk niet zo echt van ... en zonder kan het dus niet ... tenzij je met verchroomde intercoolers op je kofferklep wil rondkarren ofsow ...
En ook hier nog eens dik 10k bovenop de 4S ... en bijgevolg nog langer P-loos ... wordt (te) moeilijk denk ik ...
De targa is een prachtig concept maar vrij onbekend voor mij ... wil dus eerst even eea bestuderen en ondervinden alvorens ik hier uitspraak over doe.
De Cabrio hetzelfde eigenlijk ...
De "gewone" coupe is dan weer qua prijs de meest aangename ...
Nou ja ... aangenaam ...
Ben der echt nog niet uit hoor ... wil ze eerst allemaal live aanschouwen, voelen en ruiken voor ik echt ga beslissen "dit zal hem worden"
is er ook zo nog iets "wat brengt de dag" ... bedoel maar ... stel dat je een supermooie cabrio, 100% ok voor een heel correcte prijs tegen het lijf loopt ... wat doe je dan ... en zo kun je nog 10 regeltjes verzinnen ...
Vind het best wel een heel moeilijke keuze ... aan alles hangen voor- en nadelen ...
Grondig bezinnen is de boodschap volgens mij ...
Dirk