Auteur |
Bericht |
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
13 apr 2008 13:35 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Jouwes is toch mooier
_________________________________________ oud is beter
|
13 apr 2008 14:07 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
zo zelf ook begonnen om er 1tje netjes te krijgen
reken op 30 to 35 mile om hem echt hele maal mooi en orgineel te krijgen
matching nummers zal nooit meer lukken
geinvesteerde bedrag krijg je er bij deze auto niet uit.
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
18 apr 2008 8:35 |
|
|
jelled
|
nee dat zal ook wel denk ik,maar ik vroeg mij gewoon af wat een reele vraagprijs is voor zo'n auto,
de motorinhoud moet overigens 3,5 zijn.
liefhebbers kunnen zich melden
|
18 apr 2008 9:22 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Jelle heb je hem zelf niet net aangeschaft? Dan weet je wat een reele vraagprijs is want blijkbaar heb jij dat er voor betaald..
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
18 apr 2008 9:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
18 apr 2008 9:44 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
staat me iets bij uit het vorige topic dat er iets met het chasi-nummer was geknoeid en derhalve niet op kenteken kon worden gezet oid of alleen als samengesteld voertuig
correct me if iam wrong
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
18 apr 2008 9:54 |
|
|
1972T
911T coupe 1972
|
Zonder de auto af te willen kraken maar volgens mij klop het e.e.a. niet.
Zo te zien is het LWB (Long weel base) en die is pas in 69 gekomen.
De SWB had bredere horn grilles (naast de knipperlichten)
Dat model bumper is pas met 2.7 RS gekomen.
De wielen en wielkasten zijn te breed
Spiegel is van later model
vleugel hoort er niet op
en 48.000 km op een teller met 5 cijfers ? (148000 of 248000 of ?)
maar voor iemand die niet veel waarde aan originaliteit hecht kan het een leuke auto zijn.
|
18 apr 2008 10:09 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Auto is toch al sinds 21-01-1997 in NL, moet dus minimaal 11 jaar history bekent zijn.
Indien samengesteld in US en al 11 jaar zonder problemen rondrijdt dan is het een leuke auto voor iemand die totaal geen waarde hecht aan originaliteit en voor een redelijke prijs in een P wilt rijden. (<8K Euries naar mijn idee)
Voertuig
Kenteken DM-82-49
Voertuigsoort personenauto
Merk PORSCHE
Handelsbenaming 911 TARGA
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 04-01-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 30-06-2005
BPM € 0
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Datum eerste toelating 28-02-1968
Datum aanvang laatste tenaamstelling 30-06-2005
Datum eerste afgifte Nederland 21-01-1997
Wacht op keuren Nee
|
18 apr 2008 10:50 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
De enige echte manier om een waarde te bepalen is:
Neem een toestand 1- (decra waarde in bv Motor Klassik) van dit type
en dan begin je de kosten te verminderen wat het kost om deze auto in zulke goede staat te brengen. Een paar rubbertjes vervangen?!... HA makkelijk 1500 euri, originele 15 inch fuchs? Durant spiegel? bodywork? origineel interieur? Wat is het motornummer- er zijn voldoende forummers met de porsche boeken die je kunnen zeggen wat type is van de motor. het motornummer zit ingeslagen op de support van de koelfan aan de rechterzijde, klik op de foto voor een verklaring
Het ziet er idd een lwb uit en en bits of this and bits of that. 4 bak? Overgrote deel in de US was gelevered met een 5-bak, en voor dat jaar moet het ook de 901 gearbox zijn (eerste versnelling is linkse hoek beneden),, de vraag is of die wagen roestproblemen heeft of ongevalletjes slecht heeft gerepareerd en als er al identiteit problemen met de wagen zijn (omgekat ?) dan betekent het eigenlijk HARD WEGRENNEN dus erm...
Als bleek dat de wagen was gestolen en omgekat -niet zo moeilijk te achterhalen voor een specialist aangezien er tenminste op 6 plaatsen orginele chassisnummers zijn ingeslagen, dan kan de potentiele koper van een koude douche thuiskomen daar zijn wagen zal worden in beslag gelegd... Een sure way to loose money.
Wellicht meer waard in parts oftewel wat iemand er bereid is voor te geven gezien het risico.
Good luck met de sale,
Bert
|
18 apr 2008 11:00 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Kan het even niet terugvinden maar deze auto is paar maanden geleden al uitgebreid behandeld op het forum. Zonder hem verder af te kraken stond me toen bij dat er weinig klopte aan dit bouwpakket....
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
18 apr 2008 11:46 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Auw...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
19 apr 2008 16:24 |
|
|
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
19 apr 2008 21:46 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Klopt. Kan me het verhaal ook nog herinneren...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
20 apr 2008 0:18 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Precies zoals ik al aangaf maar heb ook nog gezocht en nog steeds niet gevonden wie vindt het linkje naar dat draadje
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
23 apr 2008 8:19 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Idem .... lijkt wel 'n PFT-Hunt
|
23 apr 2008 8:46 |
|
|