Ik ben ook begonnen met het achterhalen van de historie van mijn 964. Gekocht in 2006 met 110K op de teller, kwam uit Italie
Zit geen boekje bij, maar wel 2 rekeningen van onderhoudsbeurten bij een VW/Porsche dealer (en restaurateur van Porsches 356) 2004 bij 106K en 2005 bij 108K.
Van Porsche Centrum Florence (die hebben in 1994 een verlengde garantie certificaat afgegeven) heb ik inmiddels de onderhoudshistorie van 01-1993 t/m 12-1994 ontvangen (44K tot 72K).
Ik dacht dat de auto origineel in Italie was afgeleverd, maar via Pon (heb ik ook het "paspoort"van gekregen) ben ik erachter gekomen dat hij in 1990 is uitgeleverd door Porsche Centrum Essen (DE)
Die heb ik nu aangeschreven.
Ik heb telkens op de site van de Porsche centra iemand uitgezocht die bij het bedrijf werkt, en waarvan ik verwacht dat ze welwillend zijn om te helpen (mooie dame in talie

en jonge medewerker in Essen) en in Italie vooral 1 die Engels sprak (haar funktie was in Engels als enige, dus goed gegokt)
Heb haar nogmaals gemaild met de vraag of ze wist waar de Porsche heen is gegaan en gecomplimenteert met het feit dat zij 15 jaar oude gegevens bewaard hebben.
Het persoonlijk mailen van medewerkers kan dus helpen, want mailen naar het algemene adres heeft vorig jaar niks opgeleverd.
Nu nog mijn mail in het Italiaans laten vertalen en kijken of de "laatste"dealer in Italie dan wel reageert

en of ik de periode tussen 1995 en 2004 boven water kan krijgen.
Ik heb ook een naam en gsm nummer van de laatste eigenaar, en wellicht dat ik die ook ga proberen te benaderen.
Al met al wel een leuke bezigheid, en wieweet levert het een "volledige"historie op
Rob