Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Warm water over een ruit gooien? Ik dacht altijd dat jullie mannen daar 'vrouwengrappen' over maken, omdat dat vreselijk dom is? Ik heb dat ook altijd begrepen dat je dat niet moet doen ivm kans op barsten van de ruit. De P. staat verwarmd binnen. Twingo staat buiten, even een minuutje de kachel aan en dat ijs op de ruit is weg.
By the way: Ik heb zelfs geleerd van de juwelier dat je zelfs een horloge die je van je warme pols haalt, niet op een erg koud oppervlak moet leggen ...
|
16 dec 2008 23:26 |
|
 |
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 dec 2008 23:40 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik heb een plantenspuit met antivries gevuld en ligt in de auto.
zo klaar.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
16 dec 2008 23:55 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.. ik 'n honkbalknuppel 
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
17 dec 2008 5:55 |
|
 |
horn
PF #57
|
een honkbalknuppel met antivries gevuld?
ik heb bij de action voor een euro van de plantenspuiten gekocht met ruitontdooier. Hangt aan de carport, als ik 's ochtends met de hond ga wandelen spray ik even mijn auto en die van totmbo en als we 10 min later wegrijden hoeven we beiden niet te krabben...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 dec 2008 7:28 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... noem je dat 'n hond uitlaten 
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
17 dec 2008 8:40 |
|
 |
horn
PF #57
|
gelukkig is mijn hond net zo lui als ik... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 dec 2008 8:56 |
|
 |
John
Cayenne
|
maar is er dan niemand die ff vooruit (  ) kijkt, en de avond ervoor een oude doos kapot maakt en hem er op doet....
oeps bovenstaande zin zou met een borreltje op ook anders gelezen kunnen worden.....
enfin ik altijd s'avonds een krant of oude doek op de ruit doen, niks geen krabbelen, niks geen antivries, niks geen kauwe klauwuh....
|
17 dec 2008 9:20 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
 John, ik heb zelfs zo'n speciaal voorzetschermpje met folie....
ook nooit krabben en  ook geen kauweh klauweh. Blijft de ouwe doos tenminste ook heel 
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
17 dec 2008 9:38 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Op de focus heb ik voorruitverwarming, echt optimale luxe. hoef alleen de zijruitjes ijsvrij te krabben. P staat onder de carport tussen struiken in en heeft dus weinig tot geen last van ijs.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 dec 2008 10:03 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Ben energie en milieu en papier bewust ......hou het op krabben mt de hand.... 
_________________________________________ Timeless objects
|
17 dec 2008 10:03 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
krabben is voor watjes, al je wagens staan toch in de garage.......
|
17 dec 2008 10:31 |
|
 |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
17 dec 2008 10:37 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
allemaal leuk, folie, karton, garage, carport.
mijn auto staat thuis ook in de garage maar aangezien ik de P dagelijks gebruik moet ik dus ook snachts de ramen ijs vrij maken.
en dan heb ik geen zin in een stuk vochtig karton in de auto of container zoeken nee de planten spuit staat op nummer 1 voor mij,
kan je zelfs een collega of buur mee helpen
robert
|
17 dec 2008 10:58 |
|
 |
drknauf
|
flesje lauw watahhh is makkulukkahhh en betahhh petahhhh 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
17 dec 2008 11:06 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik heb een plantenspuit met ruitontdooier staan (gebruik ik alleen voor de Espace, P staat binnen). Ik gebruik de ruitenontdooier echter alleen als ik haast heb, ik heb wel eens gelezen dat dit spul niet zo goed is voor je rubbers. Ik hoef trouwens bijna nooit te krabben want ik ga op de fiets naar mijn werk in Rotterdam.
|
17 dec 2008 11:10 |
|
 |
ArminG
928 S4 '91
|
Maar dat is een kwestie van die domme gewoonte om de deur af te sluiten via het 'knopje' in de deur ipv met de sleutel af te leren ...
Immers, die gewoonte is vragen om een keer jezelf buiten te sluiten.
Het oorspronkelijke verhaal, van warmdraaien tijdens het krabben is veel beangstigender. Alleen, hoe de deur vanzelf op slat gaat, is dan wel weer de vraag. Sommige moderne auto's vergrendelen weer automatisch, indien je na zoveel tijd de deur niet geopend hebt na ontgrendelen, maar dan kan de sleutel niet binnen liggen.
Blijft over de deur die zichzelf dichttrekt of valt en vanzelf vergrendeld. Kan (zoals mijn dealer me waarschuwde bij de 928), maar lijkt me een storing van het systeem
|
17 dec 2008 13:14 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik denk statische elektriciteit mijn vader heeft een golf die er nog al last van heeft,
heel leuk op de wintersport en de de auto op slot gaan met alles erin en wij erbuiten en nog draaiende motor ook.
robert
|
17 dec 2008 15:36 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Zonder borreltje op ook hoor 
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
17 dec 2008 18:44 |
|
 |
Wimpie77
|
Ach ja een beetje krabben is voor mij niet verkeerd! Zo doe ik ook nog eens aan sport!
Warm water doet mijn vader ook altijd op zijn raam! Ook nog nooit gesprongen...
En ik denk dat mijn deur weer in het slot viel omdat ik hem niet goed genoeg opende met de sleutel en daardoor daarna weer net terug schoof ofzo...
_________________________________________ * * *
|
18 dec 2008 11:41 |
|
 |
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
Dit werkt ook wel aardig met ontdooien
...en ja ik heb het mijn buurvrouw zien doen
.....Carglass was er blij mee zal ik maar zeggen
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
31 dec 2008 11:09 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Had ze rechte ramen 
_________________________________________ Timeless objects
|
31 dec 2008 11:11 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
1 van de eerste P's waarschijnlijk? 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
31 dec 2008 11:35 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Briljant zeg! 
|
31 dec 2008 11:41 |
|
 |