Auteur |
Bericht |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Re: Collectieve Porscheforum verzekering!!!! UPDATE
Zal ik mijn verzekering al opzeggen
|
03 jun 2009 23:30 |
|
|
Marc-911
991Sex 996, ex 997S
|
Re: Collectieve Porscheforum verzekering!!!!
Goed gewerkt! Helaas val ik in deze context nog niet in de 10 jaar edoch ben wel, als klant van MS, erg benieuwd naar het detail van bovenstaande...
_________________________________________ "Think big, start small and be practical" (Peter Senge)
|
03 jun 2009 23:37 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Niet om het een of ander, maar vergeten we hier niet dat het PorscheForum geen officiele club is en men hier voornamelijk onder 'n nickname geregistreerd staat Als de verzekerings-gever hier geen moeite mee heeft kan MI iedereen die 'n Porsche rijdt op deze verzekering aanspraak maken - eenvoudig; door zich even aan te melden op het forum
|
04 jun 2009 0:19 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Olaf,
Nee we vergeten her niets. Iedereen kan gebruik maken van deze verzekering. Echter even een simpele omschrijving: Je spreekt een aantal voorwaarden af met een verzekeraar, je geeft deze verzekering een naam, (bv Porscheforumverzekering) je spreekt af er zo veel mogelijk onder te brengen onder dit label. en kijk, daar hebben we een collectieve Porscheforumverzekering.
de voorwaarden om te moegen deelnemen. bv je moet aangemeld staan op het forum o.i.d. is verder aan de tussenpersoon.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
04 jun 2009 6:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Noem het de 'porsche-enthousiasten-verzekering'
|
04 jun 2009 11:33 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Wellicht even een polletje starten.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
04 jun 2009 12:24 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Concludeer ik hier enige vorm van discriminatie
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
04 jun 2009 13:04 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Sander. nee maar dat is wat in eerste instantie mogelijk is. De rest volgt later.
|
04 jun 2009 16:41 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Helemaal goed Jos We wachten af...
_________________________________________ rouge et noir
|
04 jun 2009 17:33 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
bedoel je leeftijd of koeling methode
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
04 jun 2009 18:17 |
|
|
Sander911
|
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
04 jun 2009 19:42 |
|
|
WIMbledon green
|
Jos, klasse dat je hier tijd insteekt voor ons allemaal. Dank je wel!
_________________________________________ groen auto rijden = WIMbledon green
|
07 jun 2009 22:55 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ik hoop dat hier binnenkort nog wat meer nieuws over te melden is. Voordat we (rechts) worden ingehaald door het andere topic hierover waar de ene na de andere tussenpersoon inmiddels opduikt.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
08 jun 2009 17:05 |
|
|
capo
gelderland
|
Je hebt gelijk Mark het begint meer op een datingsite te lijken.
|
08 jun 2009 17:17 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Tja mark, Zo gaat dat. iedereen wil een graantje meepikken. Laten we maar kijken wie er met het beste voostel komt. Op dit moment zijn wij in ieder geval de enige waarvoor een appart product word gemaakt met speciale voorwaarden. Oversluiten van MS naar een endere tussenpersoon kan iedereen. Is geen kunst.
|
08 jun 2009 18:49 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
P'cies Jos, het mag ook wel duidelijk zijn welk initiatief mijn voorkeur heeft.
|
08 jun 2009 18:59 |
|
|
Sander911
|
vraag me wel af waarom Turien een nieuw product zou ontwikkelen, als ze een product wat zich bewezen heeft (gezien groot aantal verzekerden bij MS) nu zelf én via onafhankelik intermediair aanbieden Zij zullen echt geen dual pricing in huis gaan ontwikkelen. Wachten af
|
08 jun 2009 19:47 |
|
|
douwe06
911 3.2 '84 carreraLimburg
|
als volgend jaar de tarieven omhoog gaan kunnen we nog met z'n alle overstappen.
|
08 jun 2009 19:51 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Volgens mij is hier helemaal geen sprake van. Maar ik kan me voorstellen dat met alle posts over dit onderwerp het er niet duidelijker op wordt.
|
08 jun 2009 21:03 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
KLopt Sander, Echter zullen er een aantal unieke voorwaarden in moeten komen waar allen het Forum van mag profiteren. Anders heeft het geen enkele nut om iets te laten maken door Turien. Basis zal niet anders zijn, echter prijs en wellicht een circuitdekking o.i.d. maakt het al anders dan andere. toch
|
08 jun 2009 22:00 |
|
|
Sander911
|
Jazeker, hou dit draadje nauwlettend in de gaten
|
09 jun 2009 9:52 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Re: Collectieve Porscheforum verzekering. Reactie Turien!!!!!
Beste Porschegenoten.
Vandaag zijn we gebelt door Turien. Ze zijn werkelijk platgebelt door tussenpersonen die allemaal de exclusiviteit wilden voor wat betreft de Porscheverzekeringen.
Ze hebben dan ook besloten om de exclusiviteit vrij te laten en een ieder die interesse heeft als tussenpersoon de verzekering aan te laten bieden met de zelfde voorwaarden van MS.
Helaas dus geen exclusief product voor het Forum via Turien ( wat op zich al een goede verzekering is)
Wel gaan we nog door met de onderhandeling bij ASR.
Voor een ieder die dat wil zal ik deze week een appart mailadres openen, voor het eventueel omzetten van de verzekering van MS naar ons.
Uiteraard ben je nu dus vrij om te gaan en te staan bij elke tussenpersoon die een account heeft bij Turien.
Jammer maar helaas, maar waar ik al een beetje bang voor was werd vandaag helaas door Turien bevestigd. Te veel Aasgieren in de lucht. Ik ga wel nog even informeren of we er een speciaal tintje aan mogen geven voor wat betreft de naam van de verzekering. ( voor zover dat belangrijk is natuurlijk)
Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die heeft meegedacht ( en gehoopt) voor een mooi Forumproduct. Maar zoals al gezegd, we zijn nog in gesprek met onze huisverzekeraar ASR.
Indien iemand bezwaar heeft dat ik ons mailadres ga plaatsen hoor ik dat graag van jullie.
|
10 jun 2009 23:10 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Zo zit het business model in elkaar; in feite zou Turien hiermee zelf een concurrent creeeren van hun belangrijkste klanten (de tussenpersonen). Direct met de verzekeraar onderhandelen zal daarom niet lukken.
Er kan wel nog potentieel zitten in het consolideren van een pakket auto's, en daar tussenpersonen op te laten aanbieden. De korting moet dan uit hun commissie structuur komen. Lastige is dat niemand individueel zich kan committen namens de groep; en dat je een spreiding hebt in startdatum (afhankelijk van de resterende looptijdverplichting op ieders bestaande polis). Je kunt dus niet in één keer dat pakket overzetten.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
11 jun 2009 11:25 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
De meeste Porscheverzekeringen brengt Turien nu onder bij Zurich.
Provisie naar dealers toe is op dit moment lastig gezien de WFT
|
11 jun 2009 12:29 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
@Jos Targa: Wanneer ga je dat mail adres publiceren? Anders wil ik het eigenlijk per PB wel hebben. Heb net weer de jaarpremie acceptgiro binnen gekregen van de huidige verzekering van de P en dat motiveerd weer om actie te ondernemen
|
11 jun 2009 20:23 |
|
|