Auteur |
Bericht |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
 Re: Forumnaam stickers voor achter de ruit
Dat maakt niets uit hoor... Tot vanmiddag! Ik weet overigens wel wie je bent, van de tunnelrun en Meilenwerk... 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
Laatst bijgewerkt door Rad911 op 05 sep 2009 8:21, in totaal 2 keer bewerkt.
|
05 sep 2009 8:15 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Top!  Thx.
|
05 sep 2009 8:17 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Heb hier inderdaad nog wel een stapeltje van de stickers over die op de jubirit gegeven hebben. Echter, die zijn nogal donker (kwam we achteraf eigenlijk achter), waardoor het volgens mij niet optimaal is om op een auto te plakken. Aan de andere kant, als mensen "dichtbij" moeten kijken, heeft ook wel voordelen (lees: mensen op de snelweg hoeven niet te weten hoe ik op het forum heet  ). Heb er hier dus nog wel een aantal over, net als muismatten en lanyards.... Misschien toch eens een opruim/verkoop topic beginnen  Overigens: voor iedereen hier handel ziet, het PF-logo is van het PF, en gelieve dus alle initiatieven van stickers/merchanise via het PF-team te laten lopen! (net als Gerhard destijds met de kentekenplaathouders gedaan heeft!).... Wel zo netjes, en net zo handig dat er geen wildgroei gaat ontstaan he....
|
06 sep 2009 15:09 |
|
 |
RB911
11-je
|
Pascal, zo'n lanyard is wel leuk. Is daar een verkoop toppic voor?
|
06 sep 2009 15:34 |
|
 |
BTRIII
964 M700
|
 ziet er goed uit Marcel, op je kentekenplaat houder zou nog mooier zijn 
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
06 sep 2009 15:57 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Op de kentekenplaathouder wordt het logo onleesbaar  ... Op deze manier is nog wel een optie inderdaad, zal eens met Jeroen gaan bomen (en ja, dat gaat even duren, dat jullie het vast weten  ).... Voor de merchandise, ik zal een topic maken, even opsnorren wat ik nog heb liggen 
|
06 sep 2009 16:25 |
|
 |
horn
PF #57
|
Misschien kunnen zie via AVS Middelharnis verkocht worden 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 sep 2009 17:58 |
|
 |
Harry Kliko
|
inderdaad wel in Porsche letterstyling dan he ? 
_________________________________________ 996 carrera 4 cabrio NPC 1576
|
06 sep 2009 18:35 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Goed idee, ik heb ook interesse
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
06 sep 2009 21:34 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
 Top idee! Dan koppel je een auto sneller aan een internet'bekende' .... ik ben voor.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
07 sep 2009 17:48 |
|
 |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Ik heb al sinds dinslaken vorig jaar het kaartje in de auto liggen. Dat ding voldoet prima , kan ik na een evenement tenminste weer wegleggen in het dachboardkastje. Daarbij heb ik geen ramen achter waar ik de stikker kan plakken. De voorramen heb ik graag stickervrij
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
07 sep 2009 18:00 |
|
 |
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Is het niet een idee, gewoon het lettertype in alle letters van het alfabet te maken, dat iedereen zijn eigen nickname zelf kan maken/samenstellen met een apart PF-logo erbij? Ik heb nu ook een forum sticker erop en zoals al gezegd werd is deze heel donker en je ziet ook heel duidelijk een rechthoekige sticker (iets minder mooi) Natuurlijk dit alles tegen betaling  Overigens was voor zover ik gezien heb alleen rodger that! de enige met raam sticker: 
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
07 sep 2009 19:29 |
|
 |
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Veel veranderd in de loop van de tijd??? 
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
07 sep 2009 23:52 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
De eenige raamsticker die ik gezien heb zat net achter me .... heeft Rad een hele avond voor joker gewerkt 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 sep 2009 6:56 |
|
 |
Lydia
|
 Die goeie ouwe tijd, hè? In elk geval is er een auto bij gekomen die nog niet zo herkenbaar is! En natuurlijk heb ik het netjes onder mijn voorrruit gelegd! Met dank aan Radboud! Op mijn kikker staat Froggy op mijn kentekenplaat. Maarja, dat is inmiddels bijna overbodig! 
|
08 sep 2009 8:39 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Je moet wel een beetje beter opletten de volgende keer. Er reed in elk geval één nachtblauwe cabrio mee waar ook een sticker opzat...
|
08 sep 2009 12:49 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
 Was ik toch niet de eenigste 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 sep 2009 21:25 |
|
|