Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Meer sjans in een Porsche?
... jammer dat het dezelfde dames zijn
|
10 okt 2009 18:42 |
|
|
Tridensjeff
993 CoupéNijmegen
|
Ik bespeur met name veel aandacht van de petjes-achterstevoren-brigade die koste wat het kost eerder bij het stoplicht weg willen zijn dan ik... Jullie maken dit vast ook mee! Het mooiste is het als ze met zijn drieën of vieren in de auto naast je staan; alle petten strak achterstevoren en vol het gas erop als het licht op groen springt. Maar sjans?
_________________________________________ Nunc aut numquam
|
11 okt 2009 11:09 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Vind ik altijd leuk; Zet dan juist ook mijn pet achterstevoren, en doe dan leuk mee! En dan kwasi-boos terugkijken en net doen alsof je ook probeert sneller te zijn. Vervolgens springt licht op groen, en weg zijn ze. Dan draai ik de pet weer terug en vervolgens gaat de koppeling omhoog in mijn eigen tempo. Ben je ze gelijk kwijt ook.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
11 okt 2009 11:39 |
|
|
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
|
11 okt 2009 15:53 |
|
|
Gunther
|
sjans is toch als een zeer knappe dame haar telefoon nummer aanbied in de file op een stuk karton met rode lippenstift?? dan heb ik nooit sjans
_________________________________________ born to be alive
|
11 okt 2009 17:45 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Ja dat is het mooiste natuurlijk! Maar stap 1 is fijn oogcontact, moet kunnen in een leuke 911... Weet niet of klassieke 911's beter scoren in dit opzicht. Zou best eens kunnen, zie Chris Zegers...
|
11 okt 2009 19:17 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Gister was voor mij de proef op de Som.... was gisteravond eten in Groot Paardenburg in Nes aan de Amstel en wat komt daar aan een Ferrarie.. en stopt voor de deur! Waar kijk ik naar.... NEE niet naar de inzittende maar naar de auto heb wel even gekeken naar de man en vrouw die uitstapte en later weer instapte en wegreden! Weet je wat ik dacht "PATSER in je dikke bak, wat een uitslover zeg"
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 okt 2009 17:49 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Kortzichtigheid troef zie ik al wel weer...
|
12 okt 2009 18:52 |
|
|
Zürich
ex-993 TargaZürich
|
_________________________________________ Op zoek naar een 997 (4) S Cabrio
|
13 okt 2009 9:06 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Altijd die 'kappers-grappen'...
Laatst bijgewerkt door Retep op 14 okt 2009 7:26, in totaal 7 keer bewerkt.
|
14 okt 2009 2:36 |
|
|
Gerco
|
Ach ja sommige stereotypes blijven nou eenmaal lang hangen... Vooral bij 911 rijders die een Boxster als een auto zien waar alleen kappers in rijden... En nee ik ben ook niet zo weg van boxsters hoor, maar ja ieder zijn meug he, de boxsters is op zich best een mooie Porsche natuurlijk....
_________________________________________ turbo rulezz
|
14 okt 2009 2:41 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Je volgende
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
14 okt 2009 7:43 |
|
|
horn
PF #57
|
Het ging niet eens over een Boxster, maar over een 964... Maar je hoeft hier maar kap te typen of alle (ex-)boxsterrijders hebben alweer 3 graden verhoging... Waar zou dat toch aan liggen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 okt 2009 9:35 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
14 okt 2009 13:03 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
14 okt 2009 13:49 |
|
|
E.T.
500E, Challenge Stradale
|
Nice onderzoek! Hartstikke gezond dus zo'n Porsche. Nu de verzekeraars overtuigen en ze kunnen op doktersvoorschrift...
|
14 okt 2009 14:23 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja en dan die advertentie van erectieplein er boven
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
14 okt 2009 14:25 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
sjans zeker maar in het algemeen bizar veel aandacht met dat ding van mij Iedereen vriendelijk en leuk, ik mag overal voor, kan alles maken Mannen worden kleine jochies en delen complimenten uit (over de auto) Kinderen dolenthousiast En voldoende vrouwenblikken.... en dat alles in een buggy
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
14 okt 2009 21:21 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
14 okt 2009 21:44 |
|
|