Auteur |
Bericht |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Re: Aangehouden ....
Dus mij mogen ze gewoon doodrijden? Ik heb geen kinderen.... Denk dat mijn vrouw en vrienden desondanks nét zoveel verdriet hebben hoor.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
01 mei 2010 19:08 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zeg Horn, je kent dat trucje met de spoiler toch zeker wel?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
Laatst bijgewerkt door Franz op 01 mei 2010 19:23, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 mei 2010 19:20 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Doet mij denken aan een voorval ooit met een kolonne wielrenners.... Die namen zowat de hele rijbaan in beslag zonder opzij te gaan. Ze hadden ook even met z'n tweeen naast elkaar kunnen gaan fietsen om mij voorbij te laten gaan. Zeker als je er al 10 minuten achterzit.... Als je dan na een tijd toch met 2 wielen door de berm gaat inhalen omdat ze gewoon niet opzij gaan en gewoon 4 man dik naast elkaar blijven fietsen, krijg je een klodder spuug op je raam Op zo'n moment heb ik al mijn zelfbeheersing nodig om 'm niet van zijn fiets te rijden!
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
01 mei 2010 19:20 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Wat dacht je van 30 waar je 80 mag omdat er een gezin fietst en dan nog probeert vader een deuk in de auto te trappen omdat hij het te snel vond gaan...
|
01 mei 2010 20:06 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
In de spits is het al overvol... niemand die er wat aan doet. Waarom denk jij dan dat nog overvoller dat wel voor elkaar gaat krijgen (nog afgezien van het feit dat het echt wel 10-20 jaar duurt voordat een traject met dubbele sporen is uitgerust en er extra treinstellen aangeschaft zijn)? Ik geloof dus niet dat het probleem is dat te weinig mensen de trein in willen stappen. Ik geloof dat het probleem is dat er veel geld bij het OV moet en automobiliteit geld op levert en de overheid liever geld krijgt dan uit geeft.
|
01 mei 2010 20:10 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
Hufterigheid over en weer dus.... en heel herkenbaar. Maak me er net als jullie schuldig aan.
Volgens mij een rechtstreeks gevolg van:
1. schaarste aan ruimte / asfalt (zie bovenstaande postings) 2. gebrek aan respect voor autoriteit (verkeerde zaken worden bestraft en men komt er vrij makkelijk mee weg; betalen en klaar)
Telkens als ik terugkeer uit de USA valt me op hoe wij met elkaar omgaan in het verkeer....als een stel wilde ratten in een te klein kooitje.
De oplossingen kunnen de volgende zijn: 1. meer asfalt, OV en slimmer omgaan met je vervoersbehoefte. Kost veel tijd en geld (zie bovenstaande postings) 2. overtreders confronteren met de GEVOLGEN van hun gedrag. 3. BEHANDEL ANDEREN ZOALS JE ZELF GRAAG BEHANDELD ZOU WILLEN WORDEN (dit is het goedkoopste en simpelste)
_________________________________________ Wim
|
01 mei 2010 20:28 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
OV en asfalt: eenzelfde probleem, veel praten weinig concreets aan oplossingen. Meer spoorlijnen hebben wellicht hetzelfde negatieve effect als meer asfalt, maar meer treinen of bussen inzetten op bestaande trajecten gebeurt al mondjesmaat. Of het nou asfalt is of OV het zal allebei een enorme geldkwestie zijn, betaald door ieder van ons. Maar alleen meer asfalt ben ik dus geen voorstander van, maar dat was al duidelijk
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 mei 2010 20:44 |
|
|
Devils son
|
Daar ben ik ook geen voorstander van. Goed OV is zeker een goede zaak. Het moet en-en worden. Nu is het meer: nee-nee.
|
01 mei 2010 20:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zal ik het maar zeggen....ik ben het met je eens!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 mei 2010 20:55 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
|
Volgens mij heeft Eurlings een goed begin gemaakt met het verbreden van bestaande wegen en de A4....
|
01 mei 2010 20:59 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
|
En dat zegt een actieve VVD'er
|
01 mei 2010 21:00 |
|
|
horn
PF #57
|
In dat geval stap ik uit en stomp ik hem voor zijn kop. Dat zou ik dus echt niet trekken...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 mei 2010 21:48 |
|
|
Jort
Groningen
|
Zou best eens kunnen
_________________________________________ Tjolk.
|
01 mei 2010 21:53 |
|
|
Devils son
|
Tsja, helaas had ik daar meer last van gehad dan hij. Maar bovenal: ik was zo enorm verbaasd...
|
01 mei 2010 22:04 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Bekend verschijnsel , had je maar niet in een Porsche met 30 langs moeten "razen" , had wss met een lelijke eend met 80 zonder problemen gegaan....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
01 mei 2010 22:25 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om het OV te nemen op de dagen dat ik een keer gewoon op kantoor ben. Maar zolang ik er ruim een uur langer over doe om met het OV op kantoor te komen dan met de auto incl filedruk is het dus geen optie. En dat terwijl zowel bij mij thuis als op het werk de opstap voor het OV voor de deur is. Helaas is het aanpassen van het OV een nog grotere investering dan het aanleggen van extra rijstroken. Het spoorwegen net is niet berekend op meer treinen en zal dus voor elke kilometer op de schop moeten. Aanleggen van extra sporen kost nog meer ruimte en tijd dan asfalt en bus maatschappijen zijn tegenwoordig bijna allemaal in handen van particuliere bedrijven die de prijs prijs per km graag opdrijven. Nogmaals, OV is prima maar dan moet het wel een serieus alternatief worden.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
01 mei 2010 23:10 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
@Horn; is die ene knal je een strafblad ,hoge geld boete , aardige schadevergoeding en last but not least..... een hele hoop gedoe met verzekeringen waard Één klap heeft mijzelf een heleboel ellende bezorgd Dit speelde in 1998 en is nu nog zwaarder geworden Dus gewoon doen.... ikke niet meer,ook waarschijnlijk niet meer ingrijpen bij een vechtpartij of zoiets En het loopt zo makkelijk uit de hand
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
02 mei 2010 7:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Met een echte dreun verlies je het tenslotte altijd...beter een mondelinge dreun uitdelen. Heb gelukkig het lef niet voor die echte dreun, maar heb wel eens m'n raampje laten zakken en me op die andere manier uitgeleefd.
|
02 mei 2010 7:56 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ik als amsterdammer heb mijn mondje echt wel klaar, maar met een kind naast je en de gebeurtenissen net daar voor ......en de arrogantie van de bestuurder deed het 'm net .
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
02 mei 2010 8:13 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Lees net dat Gumball 3000 's lands wegen onveilig heeft gemaakt...
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
02 mei 2010 10:28 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
En dat ze opnieuw een onvrijwillige bijdrage aan onze staatskas hebben geleverd...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
02 mei 2010 10:52 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
-Off topic- Jammer dat er niet bij staat hoeveel rijbewijzen de eerste dag reeds zijn ingenomen.. Vind het altijd weer mooi om te zien met welk gemak enkele van de deelnemers zijn/haar rijbewijs (1 van de 10) inlevert.. Zou mij toch wel veel meer pijn doen... Ik wacht wel even op de filmpjes, altijd leuk om te zien wat voor mooie bakkies er mee rijden.. En nu weer on topic..
|
02 mei 2010 13:41 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Kwam vanochtend 3 trailers, vol met auto's van deelnemers, tegen op de A28 richting Zwolle. Dat was een imposant gezicht
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
02 mei 2010 16:15 |
|
|