Auteur |
Bericht |
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Re: wat voor banden
Klinkt erg stoer, geld zat die Porsche rijders FYI & FWIW op de holle 18" techno's zitten al/nog goede banden (ook Michelin overigens)
_________________________________________ http://www.dstt.fr
|
03 mei 2010 12:38 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Precies, want het klinkt vooral niet stoer om drie Porsche's en een Jag op de inrit te hebben staan terwijl je ze niet kunt voorzien van een setje fatsoenlijke banden.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 mei 2010 14:44 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Mijn abonnement op dit onderwerp gaat er af.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
03 mei 2010 17:41 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dat hoeft niet, maar de vraag kwam in mij op dus ik dacht, kom... ik stel hem gewoon. Ik raad je overigens wel af om niet-originele maten te monteren op een vierwielaangedreven Porsche, tenzij je dat rondom gaat wijzigen. Nou wil het wel dat de 993 turbo voor zover mij bekend standaard 285/30/18 achter heeft, dus in die zin: gewoon 285 nemen. En dan kun je naar hartelust wisselen.
|
03 mei 2010 18:32 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
|
Ok DS, was ook een beetje humor Jij stelde idd een vraag terwijl Herr Franz met een waarde oordeel kwam. Een zeer domme opmerking van Herr Franz, welke blijkbaar niet gehinderd wordt door enige vorm van leeskunst en dus blijft volharden, ook na uitleg......Waar lees je iets over niet fatsoenlijke banden Franzl? Nou ja laat maar. Ik geef het op.
|
03 mei 2010 18:56 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat soort misverstanden werk je natuurlijk zelf in de hand doordat je een eerdere post tot tweemaal toe zit te bewerken nadat je al gereageerd hebt op mijn bijdrage. Om dan vervolgens in een populaire schrijfstijl, waarbij ik de FOK!-afkortingen zelf mag googlen, mij gaan lopen verwijten dat ik niet zou beschikken over enige vorm van leeskunst heb je daarom ook puur aan jezelf te danken. Maar nu ik je aangepaste posting nogmaals heb gelezen begrijp ik je beweegredenen om de velg met band te willen wisselen met je cabrio.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 mei 2010 19:46 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
|
ehh Weer fout Franzl!! Je bent niet scherp. Ik heb mijn post aangepast nog vóór dat ook maar iemand anders had gereageerd, dat kun je trouwens ook zien aan de tijden. 12:40 mijn laaste aanpassing 14:44 jou volgende post. Dat je uberhaupt ziet dat ik hem aangepast heb komt omdat ik zelf een post na de mijne heb geplaatst. Mijn aanpassing betrof de zin "Soms lijken enkelen hier" daar stond eerst "sommige hier" dit was om te voorkomen dat ik generaliseerde. Het andere betrof een schrijffout. De boodschap is denk ik wel duidelijk!
|
03 mei 2010 20:58 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Jongens, jongens, On Topic graag! Michelin of Pirelli, allebei goed. Gewoon kiezen. Maar gezien je redenatie tav je cabrio-tt-wieltjes heb je genoeg capaciteiten om te bedenken wat het beste bij je past. Succes!
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
03 mei 2010 21:14 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
@ dynamic: Als ik later reageer wil dat nog niet zeggen dat ik je post niet eerder gelezen heb. Maar laat ik gehoor geven aan jouw onderschrift. Succes met je topic verder.
|
03 mei 2010 21:33 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
hoi anton en andere het worden pirellis zero rosso met N-codering ervaring heb ik er nog niet mee had bridgestones was op zoek naar 18 inch voor op mijn nieuwe turbolook velgen ben als wel uit de soort banden maar nog niet helemaal uit de kleur van de velgen (grijs of rood(ala dr. knauf) of misschien laat ik ze wel zilver ben ik nog niet uit allemaal bedankt en hou het vriendelijk onder elkaar we zijn tenslotte allemaal lid van dezelfde club
|
03 mei 2010 22:47 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Is 'selectief quoten' een voorwaarde om vragen te mogen stellen? Ik ben gewoon benieuwd naar hoe de door jou genoemde 'maximalisatie van zijwaarste krachten' tot stand komt...
|
04 mei 2010 9:07 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Het antwoord heb ik al gegeven en daar doelde ik uiteraard op.
|
04 mei 2010 10:04 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
On topic, Ongeplant mag ik ook aan 2 nieuwe achterbanden, 1 band heeft breuk in de wang en nu dus een mooie bult Profiel is ook niet meer super, dus beide vervangen voor waarschijnlijk dezelfde continental contact 2 banden!
|
04 mei 2010 14:18 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Stoeprandje gepakt? Wordt tie APK op afgekeurd.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 mei 2010 14:33 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Breuk zin aan de binnenzijde Ik kon naast de bult weinig beschadiging aan de wang van de band zien
|
04 mei 2010 15:03 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
@Ton : goede keuze. Veel plezier de komende kilometers.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
05 mei 2010 8:53 |
|
|
horn
PF #57
|
die moet je ook gelijk vervangen door non-runflats en zo'n spuitbus in je achterbak gooien. wat een kl*te banden zeg, die runflats.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 mei 2010 9:07 |
|
|
Devils son
|
Ik vind de RE050A runflat prima rijden.
|
05 mei 2010 10:03 |
|
|