Heb vernomen dat de originele fuchs terug nieuw te koop zijn. http://www.fuchsfelge.de/index.php?id=5 Wie kan hier meer over vertellen? welke prijs ,waar te koop ,etc Ik heb intresse in zo een setje 16/7 16/9 . als iemand deze origineel in occasie ook liggen heeft... let me known Bedankt mannen
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: originele fuchs terug in productie?
8 en 9 j staat nog vettert
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
31 jan 2010 0:36
Airhead
1986 C1
Friesland
Citaat:
BITTE BEACHTEN SIE, DASS DIE AUF DIESER INTERNETSEITE GEZEIGTEN RÄDER NICHT BEI OTTO FUCHS DIREKT, SONDERN NUR BEI DEM VERTRAGSHÄNDLER IHRES VERTRAUENS ZU BEZIEHEN SIND!
Op naar de dealer dus. Zie van de 16 Inch velgen alleen maar de 9J versie genoemd worden.
Citaat:
Im Herbst 2009 wurden die beliebten Größen 7 J x 15“, ET 23,3; 8 J x 15“, ET 10,6; 9 J x 15“, ET 3; 9 J x 16“, ET 15 neu aufgelegt.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
31 jan 2010 0:43
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Ik kan je er verder niks over vertellen maar, ik zou OTTO FUCHS een mailtje sturen of ze ook wederverkopers in Belgie hebben
Citaat:
BITTE BEACHTEN SIE, DASS DIE AUF DIESER INTERNETSEITE GEZEIGTEN RÄDER NICHT BEI OTTO FUCHS DIREKT, SONDERN NUR BEI DEM VERTRAGSHÄNDLER IHRES VERTRAUENS ZU BEZIEHEN SIND!
EDIT: Airhead was me voor
31 jan 2010 0:45
klefroid
911 930 3.3 turbo '77
Ninove belgie
Airhead schreef:
Citaat:
Ik weet dat Renntech in Steenwijk ook nieuwe fuchs verkoopt. Weet de maten zo niet en kan ze zo ook niet op de webshop http://www.renntech.info vinden. Wie weet kan Erwin je verder helpen.
7/16 9/16 origineel uit de nieuwe productie ... Euro 3495,- incl. btw.
03 feb 2010 0:20
Hansv
1:43
IJmuiden
Kan voor minder, maar dan moet je ze wel in der Heimat beim Vertragshändler halen.
_________________________________________ Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!
27 feb 2010 16:16
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
Beetje off topic, maar wel met raakvlak........
Zat even te browsen in the classic catalogus prijslijst, een erzatzmotor voor een SC Eur 48535,99 Niet dat ik er een nodig heb, maar zoveel pegels............. niet normaal.
De Fuchs lookalikes onder de 997 Sport Classic zijn natuurlijk niet door Fuchs geproduceerd en ook nog niet eens gesmeed. Fuchs zelf maakt nu de Enige Echten wél gesmeed ook in 19" voor de 997, 996 en 987.
http://www.fuchsfelge.de/index.php?id=189
_________________________________________ Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!
05 jul 2010 1:03
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Hansv schreef:
Kan voor minder, maar dan moet je ze wel in der Heimat beim Vertragshändler halen.
Leek me al sterk dat ze bij de dealer voordeliger zijn: komt nog BTW bij
Wat betreft de 'Enige Echte' van Fuchs zelf dus: vind dat mat zwarte geloof ik veel fraaier dan het glimmende, en het komt overeen met het origineel
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
05 jul 2010 11:20
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
MetalGreen911SC schreef:
Beetje off topic, maar wel met raakvlak........
Zat even te browsen in the classic catalogus prijslijst, een erzatzmotor voor een SC Eur 48535,99 Niet dat ik er een nodig heb, maar zoveel pegels............. niet normaal.
Even doorsparen, kun je er een CGT motor inzetten (145k)
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
05 jul 2010 15:20
custom-concepts.nl
Gewoon verkrijgbaar bij de NL importeur van OTTO FUCHS velgen.
Edit: reclame voor eigen bedrijf verwijderd!
_________________________________________ WWW.CUSTOM-CONCEPTS.NL Special parts for special cars!
31 okt 2010 21:39
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
06 nov 2010 10:05
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik vind ze onder een 997 niet zo mooi staan. Retro-look, mwoa..
06 nov 2010 10:13
Bert
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Zeker nog geen SportClassic in het echt gezien?
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
07 nov 2010 14:30
rens914
zien die er niet anders anders uit als mn oude fuchs ? de originele hebben toch rondere vormen vind ze overigens wel chique onder de 997 rens
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum