Auteur |
Bericht |
porschenot
ex 993 ex 996
|
 low budget porsche/golf
kom maar op met alle voor en tegen reacties op deze nieuwe porsche/golf http://www.autoweek.nl/autonieuws/15900 ... dget-modelgroetjes ton 
|
30 jan 2011 10:49 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
 Re: low budget porsche/golf
ach, het maakt de mijne alleen maar exclusiever. 
|
30 jan 2011 10:57 |
|
 |
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Porsche maakt al enige tijd geen sportauto's meer, maar sportieve auto's. Dus hup erbij dat model. It's all about the money.
|
30 jan 2011 11:03 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Porsche is voor mij een droomauto. Hierbij horen uitmuntende rijeigenschappen, uitstraling, emotie en een stuk exclusiviteit. Als je auto's voor de grote massa gaat bouwen gaat voor mij een stukje van de magie verloren. Ik zeg 
|
30 jan 2011 11:10 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik was iigv blij te lezen, dat de Boxster een eigen motor gaat ontwikkelen en niet eentje van VW gaat gebruiken. http://www.autoweek.nl/autonieuws/15853 ... lutie-zien
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
30 jan 2011 11:17 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
History repeats itself... 
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
30 jan 2011 11:18 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Voor Porsche is de grootste winstmaker het imago, anders lukt het je niet om zulke dure auto's te verkopen. Ik denk dat dat ten alle tijden gekoesterd zal worden.
Vanuit die optiek verwacht ik dat zelfs een model onder de boxster met componenten van VW geen probleem zal geven. Ik heb liever een nieuwe goedkope roadster dan bijvoorbeeld de Cajun of tegenhangers van de A6 (soort minipanamera).
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
30 jan 2011 11:22 |
|
 |
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
Hmm, misschien een Cayman Targa....dat lijkt me ook wel wat.
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
30 jan 2011 11:22 |
|
 |
911gt2
997.2 C4S, 911t/e
exen
987.2 S, 996TT, 958 S, 914 2.0, 986 S, 944 S2
|
De 914 is toch ook gewoon een Porsche klassieker geworden. Ik zie niet in hoe dit fout zou kunnen gaan.
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
30 jan 2011 11:24 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Wat is 'fout'? Maar ik weet niet of Porsche met de 924 destijds een verandering van het imago van tevoren heeft zien aankomen. "Leuke Audi.... " 
|
30 jan 2011 11:55 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Bijna de hele Duitse economie draait om de auto-industrie. Iedereen heeft wel een familielid wat werkzaam is in deze branche. Dat is de reden dat men puur voor verkoopaantallen gaat in Duitsland en een merk zoals Ferrari zich hier niet mee bezig hoeft te houden. Of het een goede ontwikkeling is voor het merk zelf betwijfel ik ten zeerste.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 jan 2011 12:25 |
|
 |
912
|
Dat blijkt wel uit het laatste jaar: ontploft op VW, en nu elke week een actie model (zie eerdere topics...)
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
30 jan 2011 12:31 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Het houdt in iedergeval de fabriek draaiende en het merk sterk 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
30 jan 2011 12:31 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
En dat is eigenlijk het verkeerde uitgangspunt voor een historisch sportmerk.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 jan 2011 12:33 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
30 jan 2011 12:42 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Zou ook wel eens effekt kunnen hebben op de occasion-markt.
|
30 jan 2011 12:59 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ze zullen hun oude sportwagenbasis kwijtraken maar het merk zal nog wel sterk genoeg zijn om een zooi sedans in rusland en china te slijten. sic transit gloria mundi.
_________________________________________ oud is beter
|
30 jan 2011 13:06 |
|
 |
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Als het een mooie auto is is het goed. Niet zo janken over imago  . Auto in juiste uitvoering en opties is in vele merken mooi en blijft mooi.
_________________________________________ Nie janken.
|
30 jan 2011 15:28 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ach, laten we het eerst maar eens afwachten. Het is bij andere merken niet zo heel veel anders hoor. Heb echt geen ijdele hoop dat het binnen de Ferrari en Lambo gemeenschap jubelstemming is over de koers die deze merken momenteel volgen. Alle merken die in Europa exclusieve auto's op de markt brengen moeten consessies doen om een sportwagen te bouwen die betaalbaar blijft en toch aan alle richtlijnen van de EU blijft voldoen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
30 jan 2011 23:33 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Rolls Royce, Bentley, Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Maybach, Koenigsegg, Bugatti. Zomaar wat Europese exclusieve merken die ik in de komende jaren geen goedkope uitvoering op de markt zie brengen met achterliggende gedachte om het verkoopaantal in positieve zin te stimuleren.
|
30 jan 2011 23:47 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat geldt voor Porsche natuurlijk ook.
|
31 jan 2011 10:26 |
|
|