|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
1984 Porsche Carrera 3.2 turbo body
Auteur |
Bericht |
pingpong
|
1984 Porsche Carrera 3.2 turbo body
Kan een 1984 Porsche 3.2 met turbo body ingevoerd worden in NL? ik woon in de USA maar vanwege het werk snip, snip, moet ik weer terug volgend jaar en dus helemaal .... gek op deze Porsche. Niet een originele factory turbo maar met paxton sn2000 blower , zo'n geweldig geluid en power. Super snel ongeveer 400hp of moet alles volgens factory specs bij invoer? aub voor alle info bedankt.
|
11 sep 2011 23:52 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: 1984 Porsche Carrera 3.2 turbo body
Die kan je gewoon als verhuisboedel mee nemen . Een APK er op en aanmelden bij de RDW. Je mag hem alleen een bepaalde tijd niet verkopen (ik dacht een jaar ) .
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
12 sep 2011 0:43 |
|
|
pingpong
|
ok, maar dit is dus meer een custom Porsche? krijg ik dit door de keuring?
|
12 sep 2011 1:00 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
welkom, leuke Porsche.
Bij invoeren als huisraad vanuit Usa is de regelgeving wat soepeler geloof ik. Voor exacte info hierover moet je even googlen op iets las ' invoeren auto huisraad usa'. Er zijn andere forummers die dit eerder hebben gedaan. Dus je kan hier ook even de zoekfunctie gebruiken voor op het forum.
Voor de apk moet de auto wel binnen bepaalde grenzen vallen, t.o.v. het veermogen op het kentekenbewijs (10 of 15 procent afwijking o.i.d.). Als hier moeilijk over wordt gedaan, zul je op zijn hoogst een typegoedkeuring moeten doorlopen in Lelystad van iets meer dan duizend euro. Zodat het 'nieuwe' vermogen op het kentekenbewijs staat.
Ook de invoerkosten zelf vallen erg mee bij invoer als huisraad meen ik, t.o.v. 'reguliere invoer' vanuit usa. Misschien overbodig om te zeggen, maar ik zou goed nadenken over welke shipping company je wil gebruiken voor de overtocht. en zorg dat hij direct in NL aankomt (Rotterdam of Amsterdam). Anders moet je hem weer invoeren vanuit een ander Europees land naar NL(niet elke shipper kan in elke gewenste week naar NL varen). Succes! .
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
12 sep 2011 10:14 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|