Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Ervaringen met Boxster Spyder? In plaats van een 964RS?
Denk dat een Boxster Spyder op termijn ook wel een collectors item wordt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 nov 2011 18:30 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Dat denk ik ook wel Horn. Alleen blijven de letters RS iets magisch, en verwacht dan ook dat die sneller in waarde stijgt.
Cayman R is inderdaad ook een geweldige (rijders) auto !!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
08 nov 2011 18:31 |
|
|
Herman S
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
|
Het kwaad is geschied...... 3/4 weken geleden de RS de deur uit gedaan, en daarna een Spyder uit 2010 gehaald uit Duitsland met 4500 km, nieuwwagengarantie en de juiste opties (sportuitlaat, spyder wielen, handgeschakeld, schakelwegverkorting, PCM en nog een paar dingetjes). Terug naar huis gereden, geweldig!
|
12 dec 2012 22:53 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Godsamme man, gefeliciteerd! Ik zeg: foto's, foto's... Foto's!
_________________________________________ Take the long way home....
|
12 dec 2012 22:59 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Kijk, van dik hout zaagt men planken!
Denk niet dat je er spijt van krijgt want is een waanzinnig mooie wagen.
Welke couleur?
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
13 dec 2012 0:58 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Absoluut een hele mooie auto zo'n Boxster Spyder, maar een icoon zoals de RS zal het nooit worden. Veel plezier ermee en wij willen ook graag foto's zien.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 dec 2012 1:36 |
|
|
erwin996
M140i
|
Gefeliciteerd Herman! Maar waarom was de RS niet geschikt om er veel meer kilometers mee te gaan rijden?
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
13 dec 2012 1:45 |
|
|
Patrick D
718 Cayman GTS-4.0
993 Carrera (ex)
WRX-STi TD05-18G
|
Oef!? Veel plezier met de Spyder. Ook een superauto! Maarre, waar is de RS naar toe gegaan en uiteraard graag foto's van je nieuwe aanwinst
_________________________________________ Life is a carrera Am besten fährt man Porsche
|
13 dec 2012 2:57 |
|
|
horn
PF #57
|
congrats. en nog even je onderschrift aanpassen. mooie aanschaf. ben benieuwd of hij je 964RS gaat doen vergeten...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 dec 2012 6:14 |
|
|
Jous
987 Boxster S070
|
Gefeliciteerd! Ik vind zo'n Spyder geweldig. Ben benieuwd naar je ervaringen (en de foto's).
|
13 dec 2012 7:06 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Gaaf zo'n spyder. En eindelijk een wagen met meer comfort lijkt mij..... Met een RS voelde je een paperclip nog liggen op de weg.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
13 dec 2012 7:17 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Gaaf, gefeliciteerd
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 dec 2012 9:02 |
|
|
S2
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1Lochristi, België
|
Heel knappe auto zo'n Spyder!!!! Welk kleur?
Foto's?
Proficiat!!!!
|
13 dec 2012 9:43 |
|
|
sunnyfunny
|
Bijzondere Porsche. Heel veel plezier ermee, en nu kilometers vreten
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
13 dec 2012 9:48 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Gefeliciteerd, zo'n spyder is de auto die de meeste indruk op mij heeft gemaakt waar ik ooit in heb gereden, serieus waar. Voor mij nooit een alternatief geweest om meerdere redenen, maar wat rijdt dat leuk!
|
13 dec 2012 10:33 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Innige deelneming... euhm gefeliciteerd natuurlijk Zware taak voor de Spyder om een 964 RS te doen vergeten, ben (net als de anderen) erg benieuwd of deze hierin gaat slagen (ook op langere termijn). Nuja nooit spijt hebben, de herinneringen en foto's heb je voor altijd! Veel plezier ermee en laat ons je bevindingen weten (stiekem heb ik ook wel interesse in zo'n moderne Spyder )!
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
13 dec 2012 10:38 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Gefeliciteerd! De Spyder vind ik persoonlijk ook een erg gave (moderne) Porsche, met een mooie uitstraling.
Veel plezier en laat even weten wat de bevindingen zijn.
|
13 dec 2012 10:49 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik denk een goede keuze. Lijkt mij niets om een fantastische auto te hebben staan om vervolgens er eigenlijk niet mee te kunnen rijden omdat dat "zonde" is. Nou snap ik dat laatste nooit zo, ik zou er gewoon mee rijden en dan daalt natuurlijk de waarde... maar heb je wel lol en ik heb graag lol ipv zoveel mogelijk geld, maar die afweging is voor iedereen anders. Zo bezien heb je nu voor "andere lol" gekozen.
|
13 dec 2012 10:54 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ben ik helemaal met je eens DS, maar snap in dit geval wel een beetje het Dillema van de TS destijds. Als je een auto hebt waarbij het leek dat je zo ongeveer de jackpot in handen leek te hebben, dan wordt je daar toch wat voorzichtiger mee. Kun je beter een RS hebben met 120k op de teller.... Maar nogmaals zo'sn spyder rijdt zo ontzetten leuk en als je dan idd een open auto wilt hebben, dan is dit wel een uniek ding.
|
13 dec 2012 11:13 |
|
|
erwin996
M140i
|
Inderdaad. En de waarde zal vast niet méér dalen dan de waarde van een Boxster Spyder. Dus zonde qua afschrijving zal vast niet de overweging zijn geweest. Was dan het argument het comfort?
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
13 dec 2012 13:50 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Da's mooi. Voor € 15000,- kom ik bij jou wel een avondje moppen tappen DS.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 dec 2012 14:29 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Gefeliciteerd met de Spyder. Ik heb 2 jaar geleden het meeste plezier gehad in de Spyder tijdens Camp4S (verder voornamelijk in 4S en Turbo gereden). Wat een geweldige uitgebalanceerde auto is die Spyder! Enjoy Ik maak de inschatting dat je een erg goede prijs hebt genoten voor de RS en nu een zo goed als verse Spyder voor de deur hebt staan en wat extra hebt kunnen bijstorten op de bank. Goede keuze! En nu karren maar
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
13 dec 2012 14:48 |
|
|
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Gefeliciteerd met de aanschaf van een Boxster Spyder. Ik denk dat je er geen spijt van krijgt. Helaas heb ik geen rijervaring met een 964 RS (wel met een 997 GT3 RS) en vind ik het moeilijk om beide auto's met elkaar te vergelijken. Ik vind de Spyder een van de leukste Porsche's waar ik ooit in heb gereden. Het is inderdaad net een open versie van een GT3. Volgens mij heb ik jou ruim een jaar geleden op een zaterdagmiddag gezien bij Pon toen je (net als ik) de Spyder die daar stond uitgebreid hebt bekeken. De woensdag erop heb ik die witte Spyder gekocht. In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.
|
13 dec 2012 14:53 |
|
|
Herman S
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
|
Dit is ze: Meer mooie foto's volgen in het voorjaar, nu staat'ie lekker met z'n pyama aan in de garage. Allemaal bedankt voor de leuke reacties. Het rijdt inderdaad zoals door enkele beschreven, enorm sportief en betrokken, echter wel makkelijker dan de 964. Daar kon ik bijna geen drempel recht overkomen, die sneed ik allemaal schuin aan ongeveer! De RS heeft een heel mooi onderkomen gevonden in Nederland, maar denk niet dat het aan mij is bekend te maken waar..... Heb heel veel zin in het voorjaar!
|
13 dec 2012 19:36 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Erg mooi.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 dec 2012 19:50 |
|
|