Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:52

Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Met een niegelnagelneue Porsche door de Dolomieten 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
manager PR & Online bij BOVAG
Bericht Met een niegelnagelneue Porsche door de Dolomieten
In Oost-Tirol in Oostenrijk heb ik een 4-sterren hotel ontdekt waar je voor de prijs van een gemiddelde stedentrip of midweek in CenterParcs ook een dag lang een spiksplinternieuwe Carrera S Cabrio of Boxster onder je bips krijgt.

Voor 400 euro p.p. zit je er 4 nachten volpension en mag je 300 km sturen met een van de 10 Porsches die aan het begin van het seizoen niegelnagelneu door Porsche Zentrum Mannheim zijn afgeleverd aan de Duitse hoteleigenaar. Je kan bijvoorbeeld de Dolomieten in of de Grossglockner op. Geen borg, geen kleine lettertjes, geen minimum-leeftijd. Gewoon een geldig rijbewijs laten zien, 's avonds aftanken (euro 98 voor 1,15 per liter!) en gassen maar. Komend seizoen (mei - oktober) staan er 10 Carrera Cabrio's voor de gasten klaar.

Ik heb als een ware hobby-journalist een verhaal geschreven over onze belevenissen in de Dolomieten met een spierwitte Carrera S Cabrio: http://www.tomhuyskens.com/images/Porsc ... mieten.pdf

Omdat er nu nog maar weinig Nederlanders komen, willen ze de Ollanders nu trekken met een extraatje. Als je met je liefje deze keer eens niet naar Parijs of Berlijn wil gaan, kun je via de site van het hotel boeken onder vermelding van "Porsche Holland" en dan krijg je bij de boeking een tegoedbon van 25 euro kado voor het wellness-gebeuren: massage, beautybehandeling voor de dames etc. Op de laatste pagina van m'n verhaal kun je zien waar en hoe je kan boeken.

Het leek mij eerst ook te mooi om waar te zijn, maar het is wel degelijk waar en helemaal te gek. Vooral de Dolomieten: dat is toch wel het mooiste stukje Europa, vooral met een Carrera S Cabrio!

18 sep 2007 22:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Dat klinkt goed. Ga ik denk met mijn zoon naartoe.

Misschien leuk om met een aantal te gaan.

18 sep 2007 23:12
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
klinkt zeer goed, volgend jaar misschien (vakantie zit er net op :evil: ).
400 euries voor 4 dagen volpension en dan ook nog 300 km rijden met een porsche, waar rijdt die man in hemelsnaam zelf in, trabant ofzo :?: :!: :wink:

19 sep 2007 10:41
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
400 euro per persoon voor 4 dagen is niet extreem duur. Net even alle prijzen zitten bekijken. Lijkt me wel eens wat als ik binnenkort weer in Oostenrijk zit.

19 sep 2007 11:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
de eigenaar van het hotel is een zakenman die er een paar hotels 'bij' heeft. In Oostenrijk is het in de winter niet zo moeilijk om de kamers vol te krijgen. Voor de zomerperiode heeft 'ie dus zo'n Porsche-arrangement bedacht: jaarlijks wordt 5 maanden lang een spiksplinternieuwe vloot ingezet en daarna weer ingeruild voor iets nóg nieuwers... Leuke hobby!

20 sep 2007 17:26
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
300 km per dag? :D :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

20 sep 2007 17:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
yep, 300 km per dag. Vanaf een uurtje of 8-9 's ochtends mag je instappen en rond 19u moet ie weer terug zijn. En aangezien je gemiddelde snelheid met zo'n bergrit toch niet extreem hoog ligt, en je nog een hapje gaat eten en paar koppen cappuccino en espresso drinkt, ben je met 300 km wel een dagje zoet! Tenzij je alleen maar gaat gassen op de snelweg natuurlijk... Maar da's zonde van de omgeving én van de (andere) sterke punten van de Carrera S Cabrio.

20 sep 2007 19:04
Profiel
Bericht 
hoeveel heeft hij er staan van die porsches?
anders maken we,r een keer gzlg een meeting tourritrit arrangement van met een aantal man/vrouw ofzo :idea:
lijktme wel heel leuk allemaal cabrio cruisen en lkkr zwitsergevoelleven genietend als een bourgondieer met z,n allen :wink:
cruisen eten cruisen terrasje cruisen bakkie doen 8)

sjonge jonge dit moet eigenlijk in het topic waar word ik vrolijk van :wink:

20 sep 2007 22:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
dit seizoen staan er vier Carrera S Cabrio's, 4 Boxsters en ik zag nog een verdwaalde SLK staan. Vrijwel de hele vloot staat op een van de foto's in het verhaal. Voor komend seizoen, vanaf mei 2008, hebben ze 10 Carrera (S) Cabrio's besteld... Als je dus vroeg genoeg boekt, zou je ze alle 10 tegelijk kunnen inzetten, met 20 man... Of met nog meer als één groep de ene dag gaat en de andere groep de volgende dag.

20 sep 2007 22:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Da's dolo-mieters! 8) enjoy!

21 sep 2007 0:17
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
de route door de Dolomieten is overigens vrijwel hetzelfde als het laatste deel van 'Camp Dolomiti' van de officiële Porsche Travel Club. Daar heb je dan wel een paar dagen een Cayman onder je kont, maar dan ben je ook minimaal het ZEVEN-voudige armer: minimaal € 2.650!!!
En je doet overigens ook niet meer dan een stukkie sturen door de bergen, het is geen rijvaardigheisdtraining o.i.d.: http://imp.porsche.com/netherlands/nl/m ... dolomites/

24 sep 2007 8:59
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Lijkt me te geef...
Ben in mei 4 dagen met mijn eigen Porsche door de Dolomieten gecrossed en was incl. brandstof, overnachtingen e.d bijna negenhonderd euro kwijt.
Was wel te gek trouwens! :wink:

24 sep 2007 12:50
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Denk dat ik mij dit voorjaar maar richting de dolomieten moet gaan begeven. Is niet duur. Dank voor de tip!

24 sep 2007 14:42
Profiel
Bericht 
krijgen we maby nog groepskorting ook :lol: :wink:

24 sep 2007 14:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Heb de hele route die ik gereden heb nog wel voor je..
Als je er tegen die tijd klaar voor bent stuur je mij maar een pb dan zal ik je hem opsturen..

24 sep 2007 14:48
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
dreamer schreef:
Denk dat ik mij dit voorjaar maar richting de dolomieten moet gaan begeven. Is niet duur. Dank voor de tip!

Kan hem je nu ook wel ff mailen als je mij je e-mail adres via pb laat toekomen...

24 sep 2007 14:55
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 '91
Bericht Re: Met een niegelnagelneue Porsche door de Dolomieten
djtommi schreef:
In Oost-Tirol in Oostenrijk heb ik een 4-sterren hotel ontdekt waar je voor de prijs van een gemiddelde stedentrip of midweek in CenterParcs ook een dag lang een spiksplinternieuwe Carrera S Cabrio of Boxster onder je bips krijgt.

Voor 400 euro p.p. zit je er 4 nachten volpension en mag je 300 km sturen met een van de 10 Porsches die aan het begin van het seizoen niegelnagelneu door Porsche Zentrum Mannheim zijn afgeleverd aan de Duitse hoteleigenaar. Je kan bijvoorbeeld de Dolomieten in of de Grossglockner op. Geen borg, geen kleine lettertjes, geen minimum-leeftijd. Gewoon een geldig rijbewijs laten zien, 's avonds aftanken (euro 98 voor 1,15 per liter!) en gassen maar. Komend seizoen (mei - oktober) staan er 10 Carrera Cabrio's voor de gasten klaar.

Ik heb als een ware hobby-journalist een verhaal geschreven over onze belevenissen in de Dolomieten met een spierwitte Carrera S Cabrio: http://www.tomhuyskens.com/images/Porsc ... mieten.pdf

Omdat er nu nog maar weinig Nederlanders komen, willen ze de Ollanders nu trekken met een extraatje. Als je met je liefje deze keer eens niet naar Parijs of Berlijn wil gaan, kun je via de site van het hotel boeken onder vermelding van "Porsche Holland" en dan krijg je bij de boeking een tegoedbon van 25 euro kado voor het wellness-gebeuren: massage, beautybehandeling voor de dames etc. Op de laatste pagina van m'n verhaal kun je zien waar en hoe je kan boeken.

Het leek mij eerst ook te mooi om waar te zijn, maar het is wel degelijk waar en helemaal te gek. Vooral de Dolomieten: dat is toch wel het mooiste stukje Europa, vooral met een Carrera S Cabrio!

Gezien de lekkere lage dollar is dit alternatief wellicht ook wel leuk

Code:
Club Ferdinand & Chetola Resort in Blowing Rock, North Carolina, are pleased to announce the launch of Club Ferdinand at Chetola

Imagine an 87 acre private resort within walking distance of a quaint mountain village, neighboring a 3600 acre National Park and surrounded by the Blue Ridge Mountains of Western North Carolina. Guests will find first class accommodations in Chetola's Lodge, Luxury Condominiums or the Bob Timberlake Inn at Chetola Resort.

http://www.chetola.com

Now you can drive a magnificent Porsche while staying at one of North Carolina's most magnificent resorts. Chetola Resort has teamed up with the exclusive Club Ferdinand to offer this fabulous year round package to guests of the resort. Club Ferdinand is the first "Fleet-Sharing Club" in the world composed exclusively of legendary Porsche automobiles.
http://www.chetola.com/BabyyouCanDriveMyCar.htm

Choose from seven distinctively different vehicles including the Porsche Boxster S, Porsche Cayman S, Porsche 911 Carrera 4 TechArt, Porsche 911 Turbo S, Porsche Cayenne Turbo S, 356 Speedster RC or 550 Spyder RC. Your Porsche rental can range from one to seven days. Rental rates range from $175 per day to $675 per day. Two day rentals range from $315 to $1215 depending on the model selected. Weekly rental rates range from $1050 to $4040.
http://www.clubferdinand.us/chetolaresort/gc/vehicles.htm

If you would like more information, please use the form online at
http://www.clubferdinand.us/chetolaresort/gc/contactguestform-pub.htm
or give us a call.

We will be very happy to answer your questions about this innovative new option.

Best Regards,

Henri Deschamps
Club Ferdinand at Chetola
Office 828-963-4747
Cell 828-406-2943
chetola@clubferdinand.us

Ken Stabler
Office 828-963-4747
Cell 828-406-2849

Gaetano Siano
Office 828-963-4747
Cell 828-719-7655

Matt Preston

Chetola Resort
Office 828-295-5525

Marcia Greene

Chetola Resort
Office 828-295-5514

Disclaimer: ik heb totaal geen enkele betrokkenheid met deze organisatie en geen enkele ervaring betreft het 'leuk' zijn etc etc. :idea:

25 sep 2007 20:09
Profiel
Bericht 
jij hebt enkelt aandelen in de vliegmaatschappij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

25 sep 2007 20:12
Profiel WWW Facebook 
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

25 sep 2007 21:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
de route naar Oostenrijk kan ik je zó mailen, maar hoe je in godsnaam in Chetola, North Carolina terecht moet komen...???

26 sep 2007 8:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
zijn er al mensen die iets hebben geboekt in Oostenrijk voor volgend seizoen? Kunnen ze zich daar op gaan maken voor een invasie? :lol:

26 sep 2007 8:43
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Da's wel leuk zeg ! Gooien we in de groep voor het komende voorjaar.
Bedankt voor deze leuke tip.

26 sep 2007 9:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Overigens: bij de Porsche Travel Club in de Dolomieten rij je in kolonne -tegen een 7 keer hogere prijs- in een Cayman. Dat lijkt me toch net een tikkeltje minder sensationeel dan in je eentje (of met z'n 2-en uiteraard!) in een Carrera S Cabrio. Vooral in die bergachtige omgeving, waar je vooral veel omhoog moet kijken :lol: :lol: :lol:

01 okt 2007 17:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
is er al iemand of een groep die iets geboekt heeft en zo ja, wanneer?

18 okt 2007 16:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
De Boxster S is inmiddels aangeschaft! Maar goed dat er in Oostenrijk Carrera's klaar staan, voor de afwisseling.. :D

09 nov 2007 16:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende