En ik moet zeggen dat ik een origineel mooier vind. Al die extra's, daar geef ik niet veel om, hebben weinig meerwaarde voor me. Behalve dan die Boxer velgen onder die 944 S2, die stonden er erg mooi onder. En daar kwam ook nog de nieuwe lak bij! Dat is natuurlijk wel weer leuk.
Puntje op de i, is geen S2
Als je in de buurt van Arnhem bent zou ik ook die bij Motron bekijken
als de distributie en glijplaatjes is gedaan, hoeft deze motor niet veel duurder in onderhoud te zijn dan een n/a
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
18 okt 2006 21:37
Fonz
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
DeniS2 schreef:
Als je in de buurt van Arnhem bent zou ik ook die bij Motron bekijken als de distributie en glijplaatjes is gedaan, hoeft deze motor niet veel duurder in onderhoud te zijn dan een n/a
Distributie is gedaan, ongeveer 5000 km geleden, afgelopen winter.
Auto is in goede staat, en ik ben het er eigenlijk nog steeds niet met mijzelf overeens of ik hem wel weg moet doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum