|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
ondernemende Porscherijders opgelet!
Auteur |
Bericht |
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Dan lijkt het mij niet verstandig om daar een link neer te zetten
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
10 jan 2007 22:29 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Zojuist pas gelezen en vind het een grappig idee.
Ik ben dan wel geen zelfstandig ondernemer, maar wel zo af en toe aan het netwerken.
Het feit blijft dat handel hoe dan ook vaak een vorm van gunnen is, de prijs komt dan pas op de 2e plaats. In mijn branche kom ik regelmatig relaties tegen die er een automobiele hobby op nahouden (o.a. veel Porsches) hetgeen direct een ijsbrekend gespreksonderwerp is.
Meestal is men in den beginne terughoudend, maar één opmerking is mij altijd bijgebleven toen wij van elkaar ontdekt hadden dezelfde hobby te bedrijven: "het schept wel een band".
Natuurlijk doen wij allemaal goed zaken, maar het blijft leuk om met gelijkgestemden zaken te doen.
De mogelijke haken en ogen zijn inmiddels ook al voorbij gekomen met aansluitend al een aantal oplossingen.
Ergo, leuk idee, werk het uit en gewoon doen.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
10 jan 2007 22:58 |
|
|
horn
PF #57
|
Liever van jou dan van Marcel B...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jan 2007 1:00 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Tuurlijk ben ik daar blij mee . Iedereen is welkom en ik ben steeds in voor een kennismaking en een praatje over mijn passie met lotgenoten
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
11 jan 2007 3:34 |
|
|