Auteur |
Bericht |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
a ja natuurlijk met opzet ze er niet bijgezet, ze komen toch niet in aanmerking, als je eerlijk bent, dan komen er slechts 2 in aanmerking : de 956 en de 914 , en aangezien de 956 enkel voor het circuit bedoelt is ......
jeroen heeft gelijk......
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
13 maart 2008 14:11 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Veel stemmers, maar wie heeft er al met al die modellen gereden ?
En wat is de 911 ? Er is al een behoorlijk verschil tussen een 997 en een 996, wat dan tegeover een 993, 964, enz ?
Ik houd het op de 955
|
13 maart 2008 16:29 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
altijd nog beter dan zo'n zetpil op wielen
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
13 maart 2008 16:34 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
968 .. 50 - 50 gewichtsverdeling en de snelste van het rijtje.
Tenzij 911 ook de andere types vertegenwoordigd.
L..
* Edit: Ik zie nu 956 staan (Dan is die de snelste).. maar waarom staat die in het rijtje?
En oke hij staat ertussen, waar is de 917 dan? en de 908?
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
13 maart 2008 16:56 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
gaan we weer van voor af aan beginnen?
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
13 maart 2008 17:03 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Wel grappig dat hier gedacht wordt dat de juiste gewichtsverdeling alleen bepalend is voor het weggedrag in bochten.
|
13 maart 2008 18:01 |
|
|
mike 93
993 C2
|
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
13 maart 2008 18:49 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
verklaart u nader
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
13 maart 2008 19:19 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
heb jij dan een 914 Jeroen?
_________________________________________ oud is beter
|
13 maart 2008 19:30 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Er zijn veel meer factoren die een zorgen voor een goed weggedracht in bochten, natuurlijk is een middenmotor wel gunstig voor de gewichtsverhouding van de auto.
Laatst bijgewerkt door Gert op 13 maart 2008 23:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 maart 2008 23:09 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Als we weer van voor af aan beginnen slinger ik de opmerking toch nog maar eens aan dat wegligging en handelbaarheid niet met elkaar verward moeten worden.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
13 maart 2008 23:10 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
wat had je in gedachten? en het verschil is...?
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
14 maart 2008 3:09 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Da's ook maar een flauwe hoor ...
|
14 maart 2008 13:37 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
o.a. onderstel en banden, maar als jij vindt dat alleen de plek van de motor belangrijk is vind ik het prima!
|
14 maart 2008 13:41 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Niet bluffen! Bij de dealer zouden ze nog geen 914 herkennen als ze er door werden aangereden ik geloof dat je nog even op pagina 1 van dit draadje moet gaan beginnen en opnieuw lezen
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
14 maart 2008 16:07 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
|
14 maart 2008 20:00 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
als je per sé in herhaling wilt vallen:
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
14 maart 2008 20:15 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Blijf vooral in je eigen verhaal geloven Jeroen, refereren naar iets wat je zelf geschreven hebt en dat als de waarheid verkondigen.
Wil het graag een keer in het echt meemaken!
Voorlopig heb ik op diverse trackdagen waar één of meerdere 914's aanwezig waren nooit gemerkt dat ze de allesoverwinnende eigenschappen hadden die jij het model toedicht.
|
14 maart 2008 22:19 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
weer leg het dan tot nog toe heb ik hier van NIEMAND een onderbouwd tegen argument gelezen, jou incluis... Komt misschien ook omdat je totaal geen idee hebt waar je over praat slechts een kwestie van tijd
kan het ook niet helpen dat anderen de potentie niet uit hun 914 kunnen halen
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
14 maart 2008 22:37 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
ligt er ook aan welke haumau achter welk stuur zit natuurlijk he jongens
hier denken ze dat ze allemaal michael schumacher zijn
ik persoonlijk zou vd 914 middenmotor gaan mochten de autoos 911/964/914 dezelfde pk krachtbron aan boord hebben
als ik het goed begrijp is menig 944 al sneller in de bochten dan een 911/964/993/996 dus dan zou een middenmotor nog sneller moeten kunnen
veel plzr hier nog met blaffen naar elkaar
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 maart 2008 0:16 |
|
|
Denniz C2
993 C2
|
precies, dat een GT3 een sneller rondje doet komt puur door het vermogen waardoor ze op de rechte stukken zo snel zijn.... in het bochtenwerk is een 911 natuurlijk niet heer en meester Het gaat hier niet om de snelheid maar om de WEGLIGGING toch?
_________________________________________ Ut et Zeeuwse
|
15 maart 2008 0:24 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 maart 2008 1:10 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
|
15 maart 2008 11:10 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Tsja.. om nog wat meer olie op het vuur te gooien: Hebben we het over computergestuurde wegligging of gewoon ouderwetse grip? Tegenwoordig ligt de grens van de meeste auto's ver weg door allerlei computersystemen zoals psm/esp etc. Valt dit onder goede wegligging of is dit vals spelerij ?
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
15 maart 2008 12:29 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
de grens ligt niet verder... alleen doet een kompjoeter nu wat de bestuurder zou moeten doen
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
15 maart 2008 14:58 |
|
|