Overigens zelf ook weer heerlijk gespeeld in de sneeuw . Wat een grip C4 met winterbanden: vanuit stilstand een dot gas en als hij uitbreekt vervolgens nog meer gas waardoor hij weer recht trekt en erg hard er vandoor gaat.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
25 dec 2009 23:42
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Re: Sneeuwpret met de Porsche
Fijn dat jullie allemaal zo'n pret hebben gehad in de sneeuw Ik vond er geen zak aan Maar moet wel (ook voor jullie) aan het werk Je wilt toch vreten en cadeautjes kopen . En tja ik ben porsche fan , dus rijd altijd porsche
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
26 dec 2009 2:19
Thomas986
Boxster 2.5
België (nabij zeeland)
Met een truck lukt het ook hoor Jeroen
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
Jeroen, Heb erg genoten van je Jubi in de sneeuw. Zo kan ik toch nog een beetje plezier aan een Jubi in de sneeuw beleven. De mijne staat heerlijk droog.
BTW (kort off-tpoic vraagje): 1 mei Dinslaken is nog ver weg, maarreh ga jij ook?
_________________________________________ Twin Turbo: double the fun!
26 dec 2009 21:59
rob964.c4
964.c4
assendelft
ik heb me net weer prima vermaakt op "mijn prive" drift court,
heb nog even gewacht maar geen forummers gezien, watjes
_________________________________________ remmen is angst
30 dec 2009 2:55
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
... zeker te moeilijk om even 'n SMSje te sturen
.... en is er wederom beeldmateriaal
30 dec 2009 10:18
rob964.c4
964.c4
assendelft
geen beeld materiaal , vorige keer had een bekende van mij gefilmd.
heb trouwens nog wel tijdens de drift de rem aan getikt, dit om iets van de pdas uit te schakelen, volgens mij staat er zoiets in de "bijbel" maar dat maakt geen verschil
_________________________________________ remmen is angst
30 dec 2009 10:27
ruud964
Hoeksche Waard
Tja hij laat zich niet foppen, dan maar veel gas geven
Of Topic: ooit kon dit ook zo mooi op het autostrand in Ooostvoorne, maar helaas mag je hier alleen nog maar wandelen. Dit was wel de ultieme plek om te driften .
30 dec 2009 14:37
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Even een testje, lukt mij niet om een foto vanuit mijn webalbum hier zichtbaar te maken. Te groot formaat misschien?
GELUKT
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
31 dec 2009 13:13
RonP
Wat een supergave foto van een supergave Boxster !!
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
31 dec 2009 14:20
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Thanks mate !!
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
31 dec 2009 18:49
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
jeroenoop schreef:
Fijn dat jullie allemaal zo'n pret hebben gehad in de sneeuw Ik vond er geen zak aan Maar moet wel (ook voor jullie) aan het werk Je wilt toch vreten en cadeautjes kopen . En tja ik ben porsche fan , dus rijd altijd porsche
De Professional aan het woord. Bij ons is de Mercedes G verkocht dus noodgedwongen met de P. Om 4 uur uit mijn bed (Moest naar Lux.) Kan best wel een btj rijden maar P brak snel uit en toen was ik nog niet eens op parkeerterrein van "de zaak" hier lag 30 cm sneeuw die al 2 dagen niet was bereden. Het was maar goed dat er geen andere auto's meer stonden anders had ik hem nooit op de parking gekregen, vol gas en bijna niet vooruit te krijgen. Daarna in vrachtwagen gestapt en zo weg gereden
_________________________________________ Nie janken.
31 dec 2009 21:30
911gt2
Ik weet het hij kan beter blijven staan vandaag, dus dat zal ook gebeuren, maar het kriebelt wel
Ik heb hem nog niet zo lang dus ik durf het niet goed aan, maar op een afgesloten stuk moet het leuk spelen zijn vandaag
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
02 jan 2010 12:54
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
kreeg net een foto gemaild van onze buurman... zondag 20 december jl. thuiskomst met de Porsche...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum