|
Welke 996 aanschaffen = aangeschaft !
Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Welke 996 aanschaffen?
op de site zie ik daar niks van terug?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 maart 2011 1:15 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Re: Welke 996 aanschaffen = aangeschaft !
Ik was daar 2 dagen later en toen stond er een bordje gereserveerd op. Misschien is het niet door gegaan? Dat kan natuurlijk...
|
10 maart 2011 10:21 |
|
|
david881
|
vandaag niet echt het weer geweest om foto's te maken. verwacht dat het morgen mooier weer is, dan maar een paar mooie foto's schieten.
De S3 is zover ik weet nog niet verkocht. Hij staat nu ook met een prijs op de website ipv. P.O.A.
_________________________________________ Porsche 993 4S Porsche 996 MK1
|
10 maart 2011 18:24 |
|
|
fins
|
Smoesjes! FOTO'S!!!!!!
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
10 maart 2011 18:29 |
|
|
david881
|
hahahah ja je hebt gelijk, maarja wanneer het ook maar een beetje dreigt te gaan regenen komt mijn p de garage niet uit
|
10 maart 2011 18:31 |
|
|
horn
PF #57
|
tja, dan maak je maar foto's in je garage... doen er wel meer hier...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 maart 2011 21:06 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Wat ben ik blij,dat die van mij niet van suiker is
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
10 maart 2011 21:15 |
|
|
bully
|
Blaadjes en regen, daar kunnen ze niet tegen
|
10 maart 2011 21:40 |
|
|
david881
|
ach ja hebt ook gelijk, maar hij staat nu nog zo mooi opgepoetst! aan de andere kant, mocht die vies zijn, vind ik het geen straf om een dagje te wijden aan het poetsen van de auto
|
11 maart 2011 0:12 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Van harte .... en nu wil ik ook wel PICA'S zien
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
11 maart 2011 8:32 |
|
|
hms
provincie utrecht
|
gefeliciteerd!
|
12 maart 2011 14:48 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
beati pauperes spiritu
_________________________________________ oud is beter
|
12 maart 2011 14:51 |
|
|
erwin996
M140i
|
Re: Welke 996 aanschaffen?
Ik heb het op een ander forum nog eens uitgelegd, naar aanleiding van mijn recente ervaring met een Golf GTI Edition 240 met DSG. En zowaar, iemand herkende mijn ervaring met de DSG als zeer onaangenaam rijden. | | | | stradge schreef: | | | | erwin996 schreef: Ik heb vandaag met een automaat gereden, en dat was een drama in de file. Het was een DSG in de Golf GTI Edition 240. Bij zeg maar 65km/h zit de bak al in z'n 6. Er valt een gat in de file en ik geef even flink gas en daar gáát de automaat, van 6 naar 2, en diréct door naar 3, en daarna binnen een milliseconde naar 4, en naar 5 en naar 6 (van 2 naar 6 in totaal iets van 2 seconden of zo). Oops, flink remmen, de bak gaat naar 5 en in een milliseconde naar 4. Het valt toch mee met de opstopping dus ik geef weer gas, de bak gaat naar 3, nee de bak twijfelt, hij gaat binnen een honderste seconde toch maar weer naar 4, waarna er een groter in de file valt en ik weer gas geef, de bak gaat weer naar 3, nee hij twijfelt, toch maar naar 2. En zo ging dat verder. Wát een schakelbewegingen kent zo'n DSG . Als je echt heel beheerst gas geeft, is het een prima bak en dan is het best fijn dat ie zo snel reageert. Maar als je graag met het gas speelt, bijvoorbeeld om de turbo te horen blazen of ergens snel een gaatje in te duiken, dan maakt de bak veel te veel schakelbewegingen. Als ik een Golf GTI zoek voor fileverkeer, dan wordt het een handbak! (tu) | | | | |
Dezelfde ervaring met een Audi Q5 2.0 TDI S-tronic (7-bak), ik vond de DSG enorm onaangenaam rijden. Op de autosnel weg gaat dat al snel in 7e, draait dan een dikke 1500 rpm waarbij de motor wat vibreert, kijk je nog maar naar het gaspedaal gaat dat plots een versnelling terug, wil je wat versnellen 2 versnellingen terug om dan opnieuw razendsnel op te schakelen naar een te hoge versnelling,... Enorm vermoeiend om rustig mee te rijden, bij sportievere rijstijl kwam ik er wel mee overeen, maar dan liever een handbak. | | | | |
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
14 apr 2011 23:02 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Heb je bij de PDK absoluut geen last van. Zeker niet als je ook nog de sport mode hebt. In de file (ja, die heb je hier soms ook) gewoon in "D". Bij rustig verkeer in "sport". Helemaal niet nerveus, gewoon zeer relaxed (totdat je even flink gas geeft natuurlijk )
|
15 apr 2011 1:21 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|