Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 17:44

Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Welke actioncamera in de auto 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Welke actioncamera in de auto
Voor op het circuit zou ik het meer in de action cams dan in de dashcams zoeken.

09 feb 2016 21:37
Profiel
PorscheForum Junkie
964
Daarom. Maar dan nog twijfel bij een cheapie of Go-Pro of Tomtom. Denk dat ik maar voor de Tomtom ga, lekker makkelijk editen, kantelbaar, etc.

10 feb 2016 11:46
Profiel
3.2S
010
Mijn broer gebruikt deze actioncamera kleine GoPro als dashcam. Daar istie erg over te spreken.
http://www.videocamerashop.nl/product/6 ... ssion.html

10 feb 2016 14:40
Profiel WWW
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Pw250 schreef:
Daarom. Maar dan nog twijfel bij een cheapie of Go-Pro of Tomtom. Denk dat ik maar voor de Tomtom ga, lekker makkelijk editen, kantelbaar, etc.

Het is maar net wat je zoekt. Heb je al tests/reviews bekeken?

Hier wat vergelijkingen obv objectieve cijfers:
http://www.gizmag.com/action-cam-comparison-2015/39771/

Denk dat het met die TomTom ook best lukt en dan hebben we eindelijk iemand die daarover hier wat kan posten. Ik hou het zelf bij de GoPro Hero 4 silver. En binnenkort komt GoPro ook weer met een nieuw model dacht ik. Ik heb ook niet zo'n behoefte aan snel editen en die camera zelf een filmpje laten maken. Doe dat veel liever zelf. En dan heeft GoPro ook wat meer mogelijkheden.

10 feb 2016 15:38
Profiel
Xiaomi Yi :mrgreen:

tweakersnet:

De Xiaomi Yi Cam is een perfecte action cam voor beginners. De kwaliteit zoals we gewend zijn van Xiaomi. Simpel, degelijk maar een esthetisch stukje vakwerk.

Pluspunten
Uniek & esthetisch ontwerp
Goede 16MP Sony Beeldsensor
Batterijcapiciteit
Mooie 60fps & 120fps
Wifi & Bluetooth
Licht in gewicht
Makkelijk te bedienen

Minpunten
Geen onboard scherm
Lange opstarttijd i.c.m. de wifi

Andere bron:

De Xiaomi Yi Camera is de eerste action camera van Xiaomi. Qua uiterlijk lijkt de camera op een GoPro, maar ook de specificaties lijken veel op de GoPro. Wel een groot verschil is de prijs, de Xiaomi Yi Camera is een stuk goedkoper.

Xiaomi Yi Camera specificaties

Het belangrijkste onderdeel van een camera is de sensor die filmt en fotografeert. Xiaomi heeft gekozen voor een Ambarella A7LS-beeldprocessor, gemaakt door Sony. GoPro gebruikt deze sensor ook. De sensor zorgt voor haarscherpe beelden: de camera kan 30 frames per seconde filmen in 2K-kwaliteit. 2K is een resolutie twee keer beter dan full HD.

Naast 2K filmt de camera 60 of 30 beelden per seconde in 1080p full HD kwaliteit, 120 beelden per seconde met een kwaliteit van 720p HD, en zelfs 240 beelden per seconden met een kwaliteit van 480p. De laatste variant mist echter wel geluid, maar in ruil hiervoor kun je in slow motion filmen.

Xiaomi Mi Yi Pro camera vanaf nu te kopen

Nachtmodus

tegenwoordig wel met accessoires te verkrijgen ==> Gearbest, Ali Express, etc.
:drive:

12 feb 2016 0:42
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
wie kan mij wat advies geven? Wil graag een camera aanschaffen, maar ik zal er niet heel veel mee werken. Leuk voor vakantie en tripjes.
Inmiddels komen leuke aanbiedingen voorbij van oa Tomtom Bandit en zie ik vaak de GoPro's. Wat zijn oa de verschillen met onderstaande:
http://www.aliexpress.com/item/Original ... 4.8.UOtzUn

En waar moet je verder op letten? Nogmaals het is voor huis-keuken-tuin gebruik etc :thumleft:

10 jun 2016 16:49
Profiel
993 4S
Voor dat geld kun je de gok wel nemen.
Ken mensen met vergelijkbare cameraatjes die het prima doen, alleen bij heel ruig gebruik is het beeld minder.

10 jun 2016 17:00
Profiel
PorscheForum Junkie
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Alweer ruim 3 jaar geleden startte ik dit topic. Leuk om al die verschillende reacties te lezen. Ik ben blijven zoeken. Er kwam steeds meer keus. Dashcams, action cams en wat al niet meer. Ik had al wel besloten dat het een dashcam zou worden. Uiteindelijk werd door mijn zoons de keuze gemaakt en werd ik verrast met een Mio Mivue 658 touchscreen. Tot nu toe zeer tevreden ovr het apparaat. Klein apparaat. Mooi helder en scherp beeld zowel overdag als in donker. Handig te plaatsen en weer los te halen. Kort na het inschakelen gaat het beeldscherm uit en heb je dus geen hinderlijk licht van het beeldscherm. Vooral de optie om met de software van Mio in combinatie met Google Maps de route weer te kunnen reproduceren vind ik geweldig. Kortom het heeft "eventjes" geduurd maar uiteindelijk ben ik goed geslaagd voor hetgeen ik met een camera in de auto wilde.

10 jun 2016 21:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5