Auteur |
Bericht |
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Begint er op te lijken, gaaf projekt! hoop voor jou dat hij snel klaar is.
|
08 apr 2006 23:13 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Hé... Die wijnrode Speedster die je daar links ziet, móet die van Rob an Leur zijn; dat kan niet missen! De Pledge glimt je tegemoet... 
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
08 apr 2006 23:18 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Langzaam, maar zeker, ik ben alleen bang, dat volgende maand een beetje optimistisch is  Ik hoop voor jou dat ik fout ben.
Het voornaamste is dat het uiteindelijk goed gedaan is, en zo begint het er toch uit te zien
Bezit is het einde van het verlangen moet je maar denken.
Paul, wiens speedster morgen geleverd word
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
09 apr 2006 13:03 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Oftewel bezit van de zaak is het eind van het vermaak. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
09 apr 2006 13:09 |
|
 |
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Of het word, bezit van de zaak, START van het vermaak  .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
09 apr 2006 13:34 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Of, bezit van de zaak, dat is altijd raak. En zo kan ik nog wel even doorgaan. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
09 apr 2006 16:30 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Hoe zit het eigenlijk met de Vet Cool Dag? Ik ben van plan om met mijn replica speedster in ieder geval wel mee te rijden (startpunt utrecht).
groeten Marco
ps. sorry ingo, de teardrops vind ik zelf mooier, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze er bij opzitten

_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
Laatst bijgewerkt door MarcoB op 18 apr 2006 17:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
18 apr 2006 15:12 |
|
 |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
18 apr 2006 15:36 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Sorry, ik ben niet helemaal duidelijk, ik heb mijzelf al ingeschreven bij Vet Cool Dag, ik ben alleen nieuwsgierig hoeveel speedsters er in totaal gaan komen.
groet Marco
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
18 apr 2006 15:47 |
|
 |
Marcel B.
|
Oh, Oh, dat is duidelijk.
Volgens mij niet na te gaan hoeveel speedsters er mee doen. Alleen via Alex Lamine misschien.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
18 apr 2006 15:49 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Hoi Marcel,
Ik zal Alex eens een mailtje doen, vragen of hij wat meer weet. Ik heb er in iedergeval zin in. Aankomende zondag ga ik naar Zandvoort proefdraaien (op volle snelheid) met de Speedster Club.
We zullen het allemaal wel zien straks
|
18 apr 2006 16:17 |
|
 |
Marcel B.
|
Ik ga zondag even proefdraaien als organisator van de Hoeksche Waard Porscherit 2006. Is mijn eerst georganiseerde rit, dus ben benieuwd.
Enneh, ik geloof dat Alex het had over het feit dat hij 300 Porsches op de baan in Zandvoort wilde hebbeb. Eat your hart out.
|
18 apr 2006 16:20 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Leuk! wanneer gaat de rit plaatsvinden? Ik heb eventueel voor jou nog een rit in de omgeving van Deventer liggen. Niet gebaseerd op snelheid maar meer om je heen kijken en bekeken worden. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
Hieronder vind je trouwens een verslag van de rit.
groet
Marco
http://www.speedster-club.nl/ijsselland ... d2005.html
|
18 apr 2006 16:31 |
|
 |
Marcel B.
|
De foto's van de rit zien er erg leuk uit. Weet je wat nu zo frappant is: de Hoeksche Waardrit vindt a.s. zondag plaats met als startplaats Strijen. De rit is al een tijdje volgeboekt, dus ik kan helaas geen mensen meer plaatsen.
Misschien (als het allemaal lukt) volgend jaar.
Maar ja, ik heb ook geen speedster en ik zou een beetje uit de toon vallen met mijn achterkantje denk ik. Alle uitzicht weggenomen vanuit de speedster.
|
18 apr 2006 16:39 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
@Marc' Oh Oh... - je kan toch ff komen kijken bij de start  Ik wil je speedster wel een keer zien 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
18 apr 2006 16:57 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Alleen kijken bij de start vind ik een beetje te veel van het goede. Apeldoorn-Strijen is ongeveer 138 km. De Speedster rijdt toch het fijnst over de binnenwegen.
Even voor de duidelijkheid: Mijn Speedster is de Tupperware-versie van het origineel! Mijn budget laat het niet toe om deze auto origineel te rijden. Heb er ondertussen wel veel aan veranderd met originele onderdelen voor de fine-tuning.
Als het goed is ontvang ik een dezer dagen wat onderdelen van Joma-Parts uit België om de boel weer een beetje te verfraaien. Prima lui daar! Je wordt leuk geholpen en ze weten wie je aan de telefoon hebt (of het moet door mijn gezeur komen).
ennehhhh, Harley, in Hoenderloo kom ik volgende week ook, is toch een klein stukje vanaf Amersfoort gezien?
groeten en tot dan!
Marco
|
18 apr 2006 22:54 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Marc, vreselijk gave foto's van die speedsters zeg, das vol genieten met zo'n beauty 
|
18 apr 2006 23:02 |
|
 |
michael
|
Heren, jullie "vervuilen" mijn draadje  . Voor vetcooltoertochten graag naar een andere rubriek.
mhaschreurs.hyves.nl
|
18 apr 2006 23:06 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Je hebt gelijk Michael, sorry!
groet Marco
|
18 apr 2006 23:08 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
@michael: Het is de eerste keer dat ik dit topic zie...ik wist niet dat je ook aan zulk project bezig was...knap hoor!!!
Veel succes met de opbouw en afwerking....waarschijnlijk veel momenten van stress nu, maar eens afgewerkt moet zo'n wagen een enorme voldoening en innerlijke rust geven....mooi mooi mooi 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
18 apr 2006 23:09 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Kort maar krachtig
Michael, blijft de streefdatum in Mei nog steeds aangehouden?
Ik kan je na dit weekend met nog meer overtuiging zeggen, dat het echt genieten gaat worden als de Speedster klaar is 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 apr 2006 23:13 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Helemaal eens! het spartaanse gevoel komt helemaal naar boven!
|
18 apr 2006 23:16 |
|
 |
michael
|
Ben bang dat die streefdatum niet gehaald gaat worden...  . Hopelijk kan ie gauw naar de spuiterij, daarna is het nog maar een kwestie van afbouwen. Mijn geduld word langzaam aan steeds zwaarder op de proef gesteld [vooral omdat April de streefmaand was], ik wacht al bijna 14 maanden.....Heb nog nooit zolang op een auto gewacht. Hoop inderdaad dat het wachten de moeite waard is, ik heb zelfs nog geen meter gereden in een speedster replika. Hoe het rijd en voelt is een verrassing.
mhaschreurs.hyves.nl
|
19 apr 2006 0:07 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...dat moet een heerlijk spannend gevoel geven...al is 14 maanden wel héél lang...en net nu de lente/zomer eraan komt 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
19 apr 2006 0:14 |
|
 |
michael
|
Kleine update, de auto gaat deze week naar de spuiter  !!
mhaschreurs.hyves.nl
|
24 apr 2006 22:49 |
|
|