Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 5:49

Antwoord op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Compleet afgedroogd door Corvette... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Devils son schreef:
ruud964 schreef:

:thumright:

Dat is dus niet moeilijk, optie a natuurlijk. :P

@Devils Son: Schei toch uit, twee keer een turbo klassieker en een alles verwoestende corvette om mee te spelen.

Het gemaakte punt van Marcel blijft bij mij toch echt iets langer hangen :wink:

Het zal wel, maar ik vind de Corvette een ordinaire sjonniebak, waar ik dus nog niet dood in gevonden wil worden. Dus ik mot die auto niet. Wat is daar nu zo moelijk aan te begrijpen? Ik vind het helemaal niets.

Ik zou dus nimmer een Daewoo Corvette kopen. Als je dat niet wil geloven, soit. Dat jij het wel een aantrekkelijk aanbod vindt: groot gelijk. Maar 100 mensen, 100 wensen.

(vreemd dat als ik hier schrijf dat ik niets heb met Ferrari's dat erin gaat als zoete koek en nu ik dit schrijf over de Daewoo Corvette ik ineens "gek" ben)

Het zit wel diep hé :mrgreen: :wink:

21 okt 2006 12:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
John4S schreef:
...oudekerelsmetjongeblondebimbo's...

Ja, lijkt me heel vervelend!

21 okt 2006 12:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Marcel schreef:
wat heb je liever op je oprit:
a) Corvette C06, Porsche 993 turbo en Porsche 964 turbo
b) 997 turbo

Bij a) geef je IMHO € 115.000,- te veel uit aan iets wat je niet gebruikt! :wink:
Daarnaast denk ik dat bij a) er één van de 2 turbo's ook minder gebruikt zal worden.......

Nee, dan "maar" één dailydriver met P-gevoel, en een brede grijns van oor tot oor........., voor mij de b) dus 8)

Ga jij je mond eens spoelen :mrgreen: , ik wil best mee hoor in zo'n Vette, morgen bij de slalom 8) :wink:

Ben ook wel blij dat ik morgen met dat rooie monster mee mag. Kan ik mooi eens een inschatting maken van jouw rijkwaliteiten. :shock: :lol: :wink:

21 okt 2006 13:02
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
c. 993 TT en de rest voor andere leuke dingen overhouden! :lol:

21 okt 2006 14:14
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
corvette bekoort mij ook niet. zal best snel zijn, zal best ruig zijn. niks voor mij.

ik wil overigens uberhaupt nog niet dood worden gevonden... ook niet in een 911
:wink:

21 okt 2006 14:47
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
ECT schreef:

Heb nl. plannen om naar California te verkassen en mijn 993 daar in te voeren.

Volgens mij levert een 993 alhier meer op dan deze in de States kost. Nog afgezien van vervoer, ombouw, formaliteiten, enz.

Ik zou dus gewoon de 993 hier verkopen en aldaar een andere kopen. Makkelijker ende goedkoper.

Ik ben zeer gehecht aan mijn P 993; het is net mijn kindje. Heeft net een grote 80.000 km beurt gehad, mankeert helemaal niets, volgens de dealer is hij technisch gezien in perfecte staat en aldus in topconditie. Ik vraag me af wat er allemaal omgebouwd moet worden om voor Californie streetlegal te worden.

Moet er niet aan denken om deze bv. in te ruilen voor een pooierbak a la Corvette. Hoeveel pk's er ook in zitten. Een Corvette is ronduit een ordinaire pooierbak, het heeft geen stijl en heeft het charisma van ......
Arnold Schwarzenegger - veel muscles, no style, no brains. :mrgreen:

Vanmiddag tijdens het trainen zag ik op Discovery Channel een reportage over klassieke wagens, waaronder een bloedmooie rode 3.2 Targa! Daar kan een opgepompte moderne Corvette qua uitstraling niet tegenop.

Al draagt een Corvette een gouden ring het is en blijft een lelijk ding :!: Ik bedoel maar....

21 okt 2006 15:51
Moderator
PF #57
Bericht 
@ ECT: dat vind jij toch, neem ik aan... :twisted: :wink:

21 okt 2006 16:05
Profiel
Bericht 
horn schreef:

Volgens mij ben ik niet de enigste hier die dat vindt.

Als ik mocht kiezen tussen een 997 Turbo of een bundle Corvette + 993 Turbo + 964 Turbo. Dan kies ik voor de 997 Turbo alleen of 997 en 993 Turbo!

Geef de Corvette maar aan Fikkie.

21 okt 2006 16:20
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Eigenlijk ook wel voorspelbare reacties op een Porscheforum :roll: :scratch: :mrgreen:

21 okt 2006 16:25
Profiel
Groningen
Bericht 
ECT schreef:
horn schreef:

Volgens mij ben ik niet de enigste hier die dat vindt.

Vast ook niet de enige. Maar een Corvette kan mij best bekoren (bepaalde types dan). Ik heb liever iets anders, maar ik sluit me bij Marcel aan als het gaat om de fun per euro factor. Niet de mooiste, maar in mijn ogen ook zeker niet lelijk. Prachtig geluid en over de prestaties is al genoeg geschreven. Pooiers rijden ook Mercedes, BMW en Porsche.

Misschien zijn de reacties op een Porscheforum voorspelbaar. Aan de andere kant is niet iedereen even éénkennig.

21 okt 2006 16:25
Profiel
Bericht 
Voorbeeld van een typische pooier in een Corvette zien?

:arrow: http://www.quotenet.nl/2006/07/13/120025.php

:mrgreen:

21 okt 2006 16:37
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Corvettes.... leuk om er een te hebben maar ik zou er nooit een kopen :roll:

Een frituureigenaar bij ons in de buurt heeft een echte Stingray... en ja... hij heet Johnny ;)

Zelfs z'n frituur heet Friture Johnny :twisted: (En ja, hij is ook een johnny)

21 okt 2006 16:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
ECT schreef:

Moet er niet aan denken om deze bv. in te ruilen voor een pooierbak a la Corvette. Hoeveel pk's er ook in zitten. Een Corvette is ronduit een ordinaire pooierbak, het heeft geen stijl en heeft het charisma van ......
Arnold Schwarzenegger - veel muscles, no style, no brains. :mrgreen:

Vanmiddag tijdens het trainen zag ik op Discovery Channel een reportage over klassieke wagens, waaronder een bloedmooie rode 3.2 Targa! Daar kan een opgepompte moderne Corvette qua uitstraling niet tegenop.

Al draagt een Corvette een gouden ring het is en blijft een lelijk ding :!: Ik bedoel maar....

Afbeelding

Tsja........... :roll: ,

Doet u mij deze maar, inpakken hoeft niet, ik neem 'm zo wel mee, 911 mag u gratis houden...........

mhaschreurs.hyves.nl

21 okt 2006 22:56
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Corvettes.... leuk om er een te hebben maar ik zou er nooit een kopen :roll:

Eh...dan zul je er een moeten jatten... :roll: :wink:

22 okt 2006 0:32
Profiel
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
MS964 schreef:
Eh...dan zul je er een moeten jatten... :roll: :wink:

Dat nou juist DAT jouw eerste oplossing zou zijn...:? :lol: :lol: :wink:

Afbeelding
Afbeelding

22 okt 2006 0:54
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Devils son schreef:
Marcel schreef:
maw Devilson, "you are missing the point" ....

Ik denk dat jij mijn punt mist...

weet je wat jouw probleem is, je argumenteert soms net als een klein kind, elke discussie is een gevecht en al je het gevoel hebt dat je het niet kan winnen wordt het een welles/niettes discussie...sorry moest er even uit...

Laatst bijgewerkt door Marcel op 22 okt 2006 9:08, in totaal 1 keer bewerkt.

22 okt 2006 8:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Marcel schreef:
elke discussie is een gevecht en al je het gevoel hebt dat je het niet kan winnen wordt het een welles/niets discussie

vakverdwazing? macht der gewoonte? :roll: :wink:

22 okt 2006 8:58
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Marcel schreef:
weet je wat jouw probleem is, je argumenteert soms net als een klein kind, elke discussie is een gevecht en al je het gevoel hebt dat je het niet kan winnen wordt het een welles/niettes discussie...sorry moest er even uit...

Je moet je vooral geen zorgen maken om andermans problemen.

En verder niet proberen om subjectieve zaken als objectieve zaken te gaan bestempelen. Het is jou kennelijk ontgaan dat het wat mij betreft nooit een wellus/nietes discussie is geweest en dat ik gewoon heb aangegeven dat bij autootjes "prestaties per geïnvesteerde euro" geen correcte wijze is om vast te stellen welke auto het meest begeerlijk is. Zeker bij sportauto's gaat het voor een groot deel om emotie en daar kun je nu eenmaal geen lat langs leggen.

22 okt 2006 9:51
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
ik had gedacht dat jij met jouw achtergrond beter zou kunnen lezen en de essentie uit een verhaal zou kunnen halen, maar klaarblijkelijk heb ik me vergist, dan nog maar een keer:

het wellus/nietus --> "you are missing the point" en dan zeg jij "ik denk dat jij mijn punt mist", vervolgens bevestigt de rest van je reactie mijn eerder gemaakte punt....

en oh ja, niet de zaken uit zijn verband halen, ik zei "prijs/kwaliteit/fun verhouding" dat is essentieel anders dan "prestaties per geïnvesteerde euro" verhouding en daar ging het juist om.....

22 okt 2006 11:49
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Marcel schreef:

en oh ja, niet de zaken uit zijn verband halen, ik zei "prijs/kwaliteit/fun verhouding" dat is essentieel anders dan "prestaties per geïnvesteerde euro" verhouding en daar ging het juist om.....

Ik snap niet waarom jij denkt dat "fun" een objectief begrip is. Gelet op mijn smaak zal ik meer "fun" hebben in een Porsche.

Derhalve praten wij volgens mij toch langs elkaar heen.

22 okt 2006 13:02
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Devils son schreef:
Marcel schreef:

Ik snap niet waarom jij denkt dat "fun" een objectief begrip is. Gelet op mijn smaak zal ik meer "fun" hebben in een Porsche.

ik rijd ook liever rond zonder pruik, donkere zonnebril en opplaksnor ... :lol: :wink:

22 okt 2006 13:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
als corvette eigenaar en porsche-fan (misschien ooit eigenaar) volg ik met plezier deze topic. Dat een "sjonnie auto :P "zoals velen van jullie het noemen toch bij meinigeen toch heftige reacties :twisted: /emoties oproept!!
Iedereen veel (rij)plezier met zijn favoriete auto :D

Afbeelding

22 okt 2006 16:04
Profiel
Uden
Bericht 
Devils son schreef:
Marcel schreef:

Derhalve praten wij volgens mij toch langs elkaar heen.

jippie maar lekker een eind heen, want daar gaat het je tenslotte om....

22 okt 2006 21:03
Profiel
Bericht 
Marcel schreef:

Ik vroeg me al af hoe een echt volwassen reactie eruit ziet. Dank.

22 okt 2006 21:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Devils son schreef:
Marcel schreef:

Ik vroeg me al af hoe een echt volwassen reactie eruit ziet. Dank.

:bang: Het zit echt, echt, echt heel diep bij je hé. Volgens mij probeerde Marcel eerder (middels een originele manier) iets duidelijk te maken. Het komt op mij over dat het hier om "het laatste woord gaat" :?

(nou niet weer het laatste woord willen hebben hé) :mrgreen: :wink:

22 okt 2006 21:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende