Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 06 apr 2025 13:16

Antwoord op onderwerp  [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Kan vriendin/vrouw rijden? 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
Goed plan Lydia! :thumleft:

Alleen niet op hele korte termijn. Wij hebben nl. pas over twee weken les 1 ingepland...

Afbeelding :cheesy:

25 jul 2006 13:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
horn schreef:
Goed plan Lydia! :thumleft:

Alleen niet op hele korte termijn. Wij hebben nl. pas over twee weken les 1 ingepland...
Afbeelding :cheesy:

Wel goedkoop Horn. Kost maar 1 euro per ritje :lol:

25 jul 2006 13:53
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Mijn vriendin is blijkbaar te benauwd dat er iets zou misgaan (alarm, parkeerschade) dus wil ze er niet mee rijden op haar eentje. Nochtans, de eerste keer dat ze achter het stuur kroop, ging alles vlot en moest ik haar zelfs intomen omdat IK er niet gerust in was :lol:

Nu, dat geeft soms wel praktische problemen als ik de BMW nodig heb owv de ruimte en zij ook een auto nodig heeft. En een derde wagen kopen, euh nee toch niet.

Dus gaat de 4S op een dag de deur uit...

25 jul 2006 13:57
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
mhoeneveld schreef:
Wel goedkoop Horn. Kost maar 1 euro per ritje :lol:

Ik verwacht dat we wel wat lesjes nodig te hebben, gelukkig dus maar. :twisted: :lol:

25 jul 2006 14:00
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
mhoeneveld schreef:
Volvo geeft al jaren speciale rijtrainingen voor vrouwen.

Vorig jaar heeft ook BMW dat in Duitsland gedaan en het scheen een groot succes te zijn.

Omzetstijging? :twisted:

25 jul 2006 14:03
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Kristy heeft er nooit zoveel problemen mee gehad om met de P te rijden. Als haar auto onderhoud nodig heeft gaat zij met de P naar het werk en ik met die van haar. Dat was met de 944 zo en is met de 911 niet veranderd. Laatst was ze er mee naar het ziekenhuis waar ze werkt gereden, en ze kreeg zelfs een complimentje van een chirurg die net met z'n Ferrari aan kwam! Hij had de 911 er wel eens eerder zien staan, maar niet verwacht dat er een vrouw mee reed! :lol:

En aangezien ik bij een schadebedrijf werk ben ik niet zo bang voor krassen of deukjes. En btw, zij rijdt er toch veel voorzichtiger en netter dan dat ik doe :wink:

25 jul 2006 14:13
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Lydia schreef:
Oja, trouwens niet alle vrouwen zijn zo onhandig, hoor! Ik kan zelf mijn schilderijen ophangen (6 mm boortje, klopboormachine, plugje en schilderijhaak).

Uitzonderingen bevestigen de regel :roll: :wink:

Koen die ook kookt , poetst , wast , strijkt , naait , .... :twisted: :lol:

Laatste update 22/10/2013

25 jul 2006 14:43
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
red devil schreef:
Ik heb hier ook nog wel wat aan toe te voegen.......................

maar doe het lekker niet... :lol: :lol: :lol: :lol:

Ah, Red Devil, je hebt helemaal gelijk. Het belangrijkste ben ik vergeten: een huishoudtrapje... :D

25 jul 2006 18:11
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Rescue911 schreef:
Anja had de Boxster van de week nog een middagje mee....toen ik het raam van haar VW passat even moest repareren.

Ze heeft dan altijd het probleem dat ze dan niet meer weet of de mannen nu naar haar of naar de auto kijken. :lol: :lol: :lol:

Remco, als jij hetzelfde meemaakt (met dezelfde mannen) dan kun je gerust zijn.
(In het andere geval mag je trots zijn) :D

25 jul 2006 18:56
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
911-lover schreef:
Koen die ook kookt , poetst , wast , strijkt .... :twisted: :lol:

Zou je je nickname bijna kunnen veranderen in Koelie :twisted: :wink:

25 jul 2006 21:25
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En wat is een Koelie :roll: :?:

PS: Ik ben er fier op dat ik volledig onafhankelijk ben en alles zelf kan/doe :wink:

25 jul 2006 21:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Nou Lydia ik vind dat een leuk idee. Ik ben voor een dag met alleen vrouwen!

Wat ik vaak merk aan mannen, is dat als ze mij achter het stuur zien, dat ze dan zoiets hebben van ´goh, zonde van de auto, zij weet toch niet hoe ze ermee moet rijden´, en dat soort ongein........ vaak jonge gasten..... Bij het Velperbroekcircuit, richting Arnhem heb je zo´n lekker bochtje, op de snelweg al opgereden met iemand, (je kent het niet in laten halen door een vrouw) ook die afslag eraf en dan die bocht..................... heerlijk.......... zoals hij in mijn achterspiegel verdween. :lol: Hij kwam niet meer naast mij staan :mrgreen:

Kom op vrouwen!!!!!!! Wie doet mee???

25 jul 2006 21:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Sandra, het racen voor vrouwen is niet toegelaten op de openbare weg :mrgreen:

25 jul 2006 21:56
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Nou Lydia ik vind dat een leuk idee. Ik ben voor een dag met alleen vrouwen!

Ik ook :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

25 jul 2006 22:07
Profiel WWW
ex RS4
Bericht 
911-lover schreef:
En wat is een Koelie :roll: :?:

PS: Ik ben er fier op dat ik volledig onafhankelijk ben en alles zelf kan/doe :wink:

koe·lie (de ~ (m.), ~s)
1 gehuurde arbeider, sjouwer [vooral in de tropen]
2 loonslaaf

:salut: :cheesy:

25 jul 2006 22:12
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
:roll: THX , bedankt voor de uitleg , maar ik ben hoogstens nog een slaaf van mezelf en niet meer van iemand anders :twisted: :wink:

26 jul 2006 11:24
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ben ooit staande gehouden door een agent die drie maal vroeg of die auto van mij was. Toen ik pissig werd en vroeg of hij niet kan lezen, mocht ik uitstappen.

Vaak denken mensen inderdaad dat het wel "de auto van haar man of haar vader is".

Wat ik in de PCH gemerkt heb, is dat vrouwen niet zozeer bang zijn of niet willen rijden, maar niet durven vanwege het commentaar dat de mannen geven. Alleen al door het feit dat er mannen kíjken, worden vrouwen nerveus. Ben ook wel eens naast een vrouw gaan zitten en heb wat aanwijzingen gegeven en toen reed ze opeens een stuk zekerder. Waarschijnlijk niet omdat ik aanwijzingen gaf :wink: maar gewoon omdat het op de één of andere manier zelfvertrouwen gaf.

26 jul 2006 11:35
PorscheForum Rakker
944 S2-89+opties (&vader heeft sinds '85 'n nette 944)
Hellevoetsluis
Bericht 
Hahaha..dat van Koelie...zou het maar niet doen dan!
Word ook vaak gezegd onder/tegen hindoestaanse-suri's maar is dus eigenlijk een scheldwoord (ter info)

En ik verras mijn vriendin vaak positief met wat ik op tafel zet als ze hier is :wink:
Ik denk ook dat ik schoner ben en bedrevener in het huishouden dan menigeen getrouwd stel met of zonder kids :oops:
Dus zeker geen schaamte hoor 911-lover,is puur stukje opvoeding/ontwikkeling en onafhankelijkheid!! :lol:
Vind het altijd zo butt als mannen alleen komen te staan en daarin helemaal niks kunnen.

Vrouwen in een Porsche vind ik alleen maar top!
Op een of andere manier hoef je dan niets meer duidelijk te maken dat je gek bent van mooie sportwagens en karakter hebt :!:

Laatst bijgewerkt door sunnyden1973 op 26 jul 2006 11:40, in totaal 1 keer bewerkt.

26 jul 2006 11:36
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
Ben ooit staande gehouden door een agent die drie maal vroeg of die auto van mij was. Toen ik pissig werd en vroeg of hij niet kan lezen, mocht ik uitstappen.

Vaak denken mensen inderdaad dat het wel "de auto van haar man of haar vader is".

Wat ik in de PCH gemerkt heb, is dat vrouwen niet zozeer bang zijn of niet willen rijden, maar niet durven vanwege het commentaar dat de mannen geven. Alleen al door het feit dat er mannen kíjken, worden vrouwen nerveus. Ben ook wel eens naast een vrouw gaan zitten en heb wat aanwijzingen gegeven en toen reed ze opeens een stuk zekerder. Waarschijnlijk niet omdat ik aanwijzingen gaf :wink: maar gewoon omdat het op de één of andere manier zelfvertrouwen gaf.

Je wilt niet weten wat er gebeurt als ik mijn vriendin 'aanwijzingen' geef als zij auto rijdt! Ten eerste gaat ze er niet zekerder van rijden (integendeel!), en ten tweede heeft het een beetje dit effect: :rambo: op haar. :wink:

26 jul 2006 11:40
Profiel
Bericht 
Maar jij bent ook een MAN! En van een man kan een vrouw dat niet hebben. You've missed my point... Nog steed niet wakker of aircootje stuk?

Laatst bijgewerkt door Lydia op 26 jul 2006 11:43, in totaal 1 keer bewerkt.

26 jul 2006 11:43
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
Ben ook wel eens naast een vrouw gaan zitten en heb wat aanwijzingen gegeven en toen reed ze opeens een stuk zekerder.

.... scheelde mss ook dat het op dat moment 'vrouwen onder elkaar' waren :idea:

Lydia die op exact hetzelfde moment schreef:
Maar jij bent ook een MAN! En van een man kan een vrouw dat niet hebben. You've missed my point...

:shock: .... dat bedoel ik :wink:

... nu het achteruit parkeren nog ...

26 jul 2006 11:43
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
MS964 schreef:
(...) Je wilt niet weten wat er gebeurt als ik mijn vriendin 'aanwijzingen' geef als zij auto rijdt!

Jahaa. killing voor een weekend om op vrijdagavond na de vrijmibo naast haar in de auto te stappen en te zeggen: "schgatje :drunken: , vgeet je de handrem niet?"... :wink:

On-topic: ik denk dat Lydia een goed punt heeft. Veel mannen (niet generaliseren) denken inderdaad bij een vrouw achter het stuur dat ie auto wel van haar man zal zijn. Wat dat aangaat is de emancipatie nog niet echt geslaagd.

Moet dan iedere keer denken aan wat m'n schoonmoeder deed toen ze eens 'n autootje wilde kopen. Liep ze door de showroom met haar man en die werd uiteraard continue door de verkopers aangesproken. Tot ze het zo zat was en op de eerste de beste auto wees en riep: "die wordt het. Kom op, afrekenen en naar huis !!"

...ze heeft nog geen jaar in die brandweerrode fiesta met striping rondgereden... :wink:

Laatst bijgewerkt door patrick911 op 26 jul 2006 11:49, in totaal 1 keer bewerkt.

26 jul 2006 11:45
Profiel WWW
ex RS4
Bericht 
MS964 schreef:
Je wilt niet weten wat er gebeurt als ik mijn vriendin 'aanwijzingen' geef als zij auto rijdt! Ten eerste gaat ze er niet zekerder van rijden (integendeel!), en ten tweede heeft het een beetje dit effect: :rambo: op haar. :wink:

:P bijzonder herkenbaar...

26 jul 2006 11:47
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Harley schreef:
MS964 schreef:
:P bijzonder herkenbaar...
Serieus joh, bij mij meer dit: :pale:
(ze gaat zo hard man! :cheesy: )

26 jul 2006 13:33
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Mijn mama reed vroeger met pret in de 924 van me vader, daarna in de 944....

En nu in de Cayenne.... maar dat is ook een echte vrouwenauto :twisted:

26 jul 2006 13:41
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende