|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Daar is ie weer: "Peperduur".........
Auteur |
Bericht |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Autoblog gebruikt ook het woord peperduur. Betere foto’s dan de Telegraaf link, zo zegt AB dat de auto op zomerbanden stond. Opmerkelijk vind ik wel dat de verlichting het nog doet. Ik zou verwachten dat de batterij direct afkoppelt bij zo een klap @brand of mag dat niet, want dan doen de alarmlichten het ook niet meer uiteraard.
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
29 nov 2024 11:42 |
|
|
Clueless
991.2 C4 GTS, 944 Safari
Ex: Panamera S E-HybridZaanstad
|
Ik weet dat dit onaardig kan overkomen en niet binnen het topic past maar in dit geval reageer ik het toch.
Alcohol en auto rijden gaat niet samen. Ook niet een enkel biertje. Geen uitzondering. (Dikke punt)
|
29 nov 2024 11:44 |
|
|
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
Je wordt niet aangehouden voor rijden onder invloed als je 1 biertje ophebt. Dan zit je dus boven de limiet na een blaastest. Dat betekent dat je vlak voordat je instapte dus minimaal 3 alcoholische dranken in 1,5 uur hebt genuttigd. Da's gewoon oliedom.
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
29 nov 2024 12:20 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Schade icm alcohol gaat de verzekering niks uitkeren. Dure schade dus.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
29 nov 2024 12:57 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Dure les. Maar niet zo’n dure zoals destijds met Fleur is afgelopen. Dat was een onbetaalbare les.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
29 nov 2024 14:07 |
|
|
rene leclerc
718 cayman
|
Ik hoop dat de bestuurder iets leert van deze dure les. Te hard rijden met drank op, dat gaat echt niet. Ik ben persoonlijk van mening dat je niet achter het stuur kruipt met ook maar iets van alcohol in je systeem.
|
29 nov 2024 14:42 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Dat zeker en de reactie erna van de bestuurder
_________________________________________ Mvg,
René
|
29 nov 2024 16:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Hoeft geen alcohol te zijn ....
|
29 nov 2024 17:44 |
|
|