Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik zou dus wel komen voor die € 200, gewoon om die uit de zak van die ongelovige thomas te kloppen en niet om te bewijzen dat ik daadwerkelijk een TT of wat dan ook zou hebben.
Typeerd wel onze huidige maatschappij, het vertrouwen in onze medemens is helemaal zoek
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 mei 2008 16:40 |
|
|
zuugnap
|
wil ook wel meekomen om de overhandiging gade te slaan
|
22 mei 2008 16:43 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
ppp 365 heb jij zo'n boy-racer audi ?:wink:
Laat de beste man maar komen, ik geloof er gewoon hélemaal niks van.
Zoveel moeite kost het niet om een foto te maken van jezelf met je ingebeelde auto's, en over tijd moet je niet zeuren want je hebt hier wel al tig posts gepost en in die tijd had je allang zoiets kunnen doen. Oké als het allemaal wel waar is en het om principes gaat dan mijn verontschuldigingen maar tot je het bewijst geloof ik je in ieder geval niet.
Veel rijplezier
(p.s. nu weet ik 100% zeker dat ik met mijn 944I gelukkiger ben als jij met al je auto's, anders had je hier veel enthousiaster gereageerd en al lang foto's geplaatst, het is een hobby of niet.)
|
22 mei 2008 16:47 |
|
|
ppp 356
|
Wat is een boy-racer audi?
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 mei 2008 16:49 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Ah ik zie het al jullie horen erbij. Eén grote conspiracy. Hier zit echt het grote geld achter.
_________________________________________ http://www.dstt.fr
|
22 mei 2008 16:50 |
|
|
ppp 356
|
|
22 mei 2008 16:51 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Daar zit het hem net. Denk niet dat Porsche op zich zo'n grote hobby is van ECT. Gewoon een leuk hebbeding, dat goed rijdt.
Zelf ken ik de oudere modellen niet zo goed, maar vorig jaar ben ik een nieuwe Cayman S gaan configureren bij mijn Porsche dealer. (heb na 5d de bestelling geannuleerd omdat ik tot besef ben gekomen dat 83k voor een Cayman S echt veel geld is, waar je een pak van afschrijft plus 10 000EUR verdeeld over BIV en wegentaks (waarvan 4092EUR elk jaar terugkeert to hij een bepaalde leeftijd bereikt heeft).
Tot op vandaag kan ik je echter naadloos vertellen wélke opties ik geconfigureerd had en waarom.
Maar of ECT omdat hij dat niet kan daarom alles maar uit zijn duig zuimt ... ? Nah, denk ik niet. Hoop het ook eerder voor hem dan voor mij/"ons"
|
22 mei 2008 16:54 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
Quote van wikipedia:
"Boy racer is now a New Zealand, British and Irish colloquial term for a person, usually a male in his late teens or early twenties, who drives his car in an intimidating or dangerous way for fun. Their cars are most often regular models customised with spoilers, wide tires, flared fenders and go-faster stripes."
link: http://en.wikipedia.org/wiki/Boy_racer
|
22 mei 2008 16:55 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
Oke, op 1 punt heb je gelijk dat het dan wss geen hobby van hem is, maar dan zou hij denk ik ook alleen op dit forum zitten als hij bijvoorbeeld informatie nodig had of advies, niet om verhaaltjes te posten, als je begrijpt wat ik bedoel....
|
22 mei 2008 16:57 |
|
|
ppp 356
|
En op welke wagen doel je dan?
Ik heb slechts 1 wagen waar een kleine extra dakspoiler is op geplaats, de early twenty's ben ik al lang gepasseerd en wat het rijgedrag betreft, dat walt best wel mee
|
22 mei 2008 16:58 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
Haha denk dat je het "grapje" (als je het zo al mag noemen) hebt gemist, je had het over de TT, dus de 911 maar ook de audi TT "boy-racer".
Trouwens niet dat ik iets tegen boy-racers heb want ook al hebben ze misschien die "status", het worden er geen slechtere auto's op, precies hetzelfde geval bij mijn vaders S2000.
|
22 mei 2008 17:01 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
voel wel weer een peter r de vries mail aankomen...gezien de kant dit opgaat..
Persoonlijk vind ik het jammer dat door het niet helemaal consistente verhaal (veeel te hard blazen; normaal om zeker rijbewijs kwijt versus zonnebril zoeken en slingeren..) het fantastische verhaal (in mijn beleving) van met 250 + over de A1 blazend aan de kant te worden gezet door een motormuis en als die klep van de helm dan open gaat een hele goede vriend van vroeger tegen te komen (priceless!), iets minder fantastisch is helaas.. dit draadje wordt wel steeds leuker trouwens
Laatst bijgewerkt door $TEEF op 22 mei 2008 17:18, in totaal 2 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 17:03 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Ongelooflijk wat voor wagenpark jij hebt Paul.....
Maar dat betekend dat je nu ook met jou collctie bij mij langs komt om 200,- op tehalen +....
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
22 mei 2008 17:03 |
|
|
torig
|
Volkomen.
Dat wordt dan weer afgestraft in de pintenbarometer. Ik verklaar me nader. De schalen zijn:
- Met die gast zou ik wel nog een pint kunnen gaan pakken.
- Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar liefst niet te lang.
- Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar liefst niet te lang & hopelijk kom ik geen bekenden tegen.
- Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar enkel als ik met zijn TT mag rijden én hij betaalt.
- Met die gast mag het azijn zijn dat we zuipen, 't wordt wel lachen.
Laat ons zeggen dat hij bij mij zelfs niet in een van die schalen terechtkomt
(even buiten beschouwing gelaten dat ik niet echt een bierdrinker ben )
Ofte: de interessante posts lees ik graag, de egoboostende lees ik zonder mij te ergeren. Als hij dat nu nodig heeft
Langs de andere kant heeft hij mij noch wat te bewijzen, noch verantwoording af te leggen.
Laatst bijgewerkt door torig op 22 mei 2008 17:07, in totaal 2 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 17:05 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Foto's!!
_________________________________________ Boxer power.
Laatst bijgewerkt door Eric op 22 mei 2008 17:11, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 17:06 |
|
|
ppp 356
|
Dat heb je als je wat ouder wordt, ben je niet zo snel meer
|
22 mei 2008 17:09 |
|
|
torig
|
Dit hoort in het topic "waarom ik mijn GT3RS verkoop" thuis
|
22 mei 2008 17:10 |
|
|
ppp 356
|
Met foto
|
22 mei 2008 17:11 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
|
22 mei 2008 17:13 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
| | | | torig schreef: Volkomen. Dat wordt dan weer afgestraft in de pintenbarometer. Ik verklaar me nader. De schalen zijn: - Met die gast zou ik wel nog een pint kunnen gaan pakken. - Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar liefst niet te lang. - Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar liefst niet te lang & hopelijk kom ik geen bekenden tegen. - Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar enkel als ik met zijn TT mag rijden én hij betaalt. - Met die gast mag het azijn zijn dat we zuipen, 't wordt wel lachen. Laat ons zeggen dat hij bij mij zelfs niet in een van die schalen terechtkomt (even buiten beschouwing gelaten dat ik niet echt een bierdrinker ben ) Ofte: de interessante posts lees ik graag, de egoboostende lees ik zonder mij te ergeren. Als hij dat nu nodig heeft Langs de andere kant heeft hij mij noch wat te bewijzen, noch verantwoording af te leggen. | | | | |
Ik drink ook geen bier, erger me ook nergens aan maar vind het wel vermakelijk dit, en geef toe.. daarom zijn we toch allemaal hier
|
22 mei 2008 17:14 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
22 mei 2008 17:15 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Tuurlijk
_________________________________________ Boxer power.
|
22 mei 2008 17:16 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
w8 maar, morgen kom ik thuis van school
lol
|
22 mei 2008 17:18 |
|
|
ECT
|
Jongens het niveau begint flink te zakken waarbij ik denk.... wat voor een idioten en simpele mensen lopen hier rond! Wel vermakelijk
Ik ben een levensgenieter en ook een zakenman (en echt geen gemakkelijke) en dat betekent dat een dagdeel of dag vrijmaken is een dagdeel / dag minder omzet. Dat wil ik gecompenseerd zien. Jullie willen wat en dat betekent DOKKEN!
Wat ik voorstel:
1. een dagje landgoed ergens in Midden Nederland of de Ardennen.
2. er moet goed voor mij gezorgd worden: een goed restaurant met een Michelin ster is een must!
3. er mogen foto's gemaakt worden.
4. jullie tekenen allen een contract mbt beeldrechten en copyright.
5. alle kosten inclusief omzetderving komen voor jullie rekening.
6. deadline: ivm planning en naderende vakantie dienen voorstellen uiterlijk zaterdag voorgelegd worden. Vanaf 1 juni lig ik onder de palmbomen.
Doe me een serieus zakelijk voorstel! Ga ik met het voorstel accoord dan komt er een officieel contract en een vooraf betaling ter dekking lopende kosten ....... Anders is het basta (grof gezegd betekent dat dat iedereen wat mij betreft door de str**t kan zakken).
Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 18:18, in totaal 3 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 17:32 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Mogen ze je dan ook aanraken, of is dat extra?
|
22 mei 2008 17:34 |
|
|