@GI996
Geeft niet, je bent vergeven.
IEDEREEN IS VERGEVEN.
Hahaha....
Hier komt dan de waarheid!!!
Dus... wat waar is!
Eerst had ik het goud verkocht na een run strak omhoog van 650 naar 700 (ik had ook niet verwacht dat ie erdoor zou stoten, dus nemen die winst), Goud ging omhoog omdat we zo nodig naar beneden moesten met die zogenaamde 'credit crunch' en de banken waren door hun goudverkoop voor dekking heen, en dan gaat ie, dan gaat ie in 1 lijn strak omhoog.
Dan plafond was $700, dus ik verkopen als een gek, gewoon als een gek verkopen, zo snel mogelijk er vanaf.
Daarvoor al kwam die noodoplossing van de FED, kortlopende rente even een tikje lager (dat was eigenlijk zeer slecht nieuws, maar dat was een intikker voor de verlaging van vandaag, toen al).
Dus daar zat ik met een berg cash langs de zijlijn.
Even wachten, nood rente omlaag?... mmm... zit er meer in de komende 18e???
En ja, toen kwam er ophef, we verwachten de rente lager blaten de economen, toen nog meer geblaat we moeten lager met die rente, toen iedereen we moeten lager....
JA halloooo.... als Bernanke dan niet verlaagd... gaan we direct CRASHEN.... economie ver in de puin, volgend jaar prinsjesdag, dik inleveren, hahaha, stom kikkerland.... enfin... dus... ik alles kopen weekje geleden na de daling, vol in de calls, ongedekt!!!, hahaha, gewoon ongedekt!!! (how stupid can you be eigenlijk ???).
Ik hier zwaar in de dealingroom overnachten en zwaar in de stressssss... dik en dik in de papieren en maar wachten, wachten, Porscheforum even vervelen beetje en alles lezen over de markt, slapen, lezen, slapen (kon toch niet meer zoveel slapen met zoveel op het spel), had net de vrijdag daarvoor toch de Porsche even opgeblazen... ik was zo in stress, ik ben gewoon heftig gaan racen als ontspanning en blies hem op net toen ik klaar was en rustig naar huis tufte, schijt an!!! dat is een nevenrisicootje, moest stoom afblazen en is toch maar goedkope oldtimer (maar ik houd wel van de Porsche 928s.... echt).
Vandaag is ie weggesleept garage, komt goed, cash zat.
En vandaag kwam het lang verwachte...
TADA!!!
En het was zo goed als zeker, maar niet 50 !!! basispunten, ik had alle papieren op slechts 25 basispunten staan!!!
ALLE, ALLE PAPIEREN OP 25 PUNTEN, HEEL VERMOGEN, ALLES.
(ik ben al 7 keer failliet geweest, maar dat is maar een tijdelijke toestand, hahaha, was puber en gretig).
GAAT IE 50 PUNTEN VERLAGEN ... oooooooo..... gewoon alles MAAL 2.
Niet meer optellen, neen, verdubbelen!!!, vermenigvuldigen in natuurlijke getallen ... hahaha.
Ben nu dus 2x zo rijk dan vanmorgen... vergis je niet!
Lang leve Helicopter Ben Bernanke, mijn favoriete FED voorzitter!!!
Over helicopter gesproken ???
Wat kost zo een ding????
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Rotorway ... dZViewItem
Dat is te doen...
En nu?
Weet ik veel....
Denk wat je denkt, doe wat je doet, maar vergis je niet, je leeft maar 1x.
Hierboven staat de rechte weg naar al je dromen. DE gouden tip naar je Porsche in welke vorm dan ook.
Doe er iets mee of doe er niets mee, het is niet mijn leven, het is jouw leven.
Succes.
(ja, sorry, je loopt weer achter, ACHTER, de feiten aan. Maar hier nog 1tje om de pijn een beetje te verzachten, let op oktober, mogelijk gaan we nog iets meer de rente verlagen of gelijk blijven, maar die dag is het mogelijk wel stijgen, dat is gratis geld, ik herhaal, gratis geld, vergis je niet! doe het zoals hierboven staat, doe je het anders, zeg maar dag met je handje tegen je centjes, wij dealers zijn snel, zeer snel en dan niet alleen in een auto).